Hallo RIVMquote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vond het wel even vermakelijk.
Maar tot zover de corona hype.
Iemand is ziek, paar dagen thuis en weer bijna beter. Ziekenhuizen geven geen fuck om geinvecteerden op de IC.
Rutte zegt dat iedereen gewoon de bedrijfsreisjes moet maken.
Dit stelt niks voor, als je het nu niet ziet ben je een hypochonder.
Hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:48 schreef DupingDelight het volgende:
Ik ga binnenlopen. Morgenochtend om 8 uur gaat mijn webshop online met de verkoop van COVID-19 zelftest kitjes á ¤19,95
Slechte/onzorgvuldige journalistiek of een bullshit statement van het RIVM?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
Het RIVM liet vandaag weten dat er in Nederland tot nu toe 18 mensen zijn besmet.
Gewoon even met gestrekte armen over de zijkant van het balkon houden dan.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier trouwens een balkon waar ze in geval van nood haar behoefte kan doen. Verder gebruikt ze netjes puppy-pads voor haar plasje als ze net wakker is.
Wel blij dat ik maar een Teckeltje heb, mocht er binnen een poepje worden gedaan dan is het toch maar een klein schattig drolletje
Vooralsnog gaan we gewoon nog steeds lekker buiten wandelen. Kan ze iig een groot deel van haar energie kwijt
Klinkt net als de belastingdienst.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de 2% en de "onder-de-50-vrijstelling" is het nog een klein beetje veilig. Behalve voor m'n ouders, al liggen daar hoe ouder ze worden meerdere ziektes op de loer. Zij zijn er niet echt bezorgd over gelukkig.
#Hetismaareengriepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand is ziek, paar dagen thuis en weer bijna beter. Ziekenhuizen geven geen fuck om geinvecteerden op de IC.
Je realiseert je dat er wel degelijk mensen jonger dan 50 aan kunnen overlijden of levenslange gezondheidsschade aan kunnen overhouden, zeker wanneer zorg overbelast/onbeschikbaar zou zijn?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door de 2% en de "onder-de-50-vrijstelling" is het nog een klein beetje veilig. Behalve voor m'n ouders, al liggen daar hoe ouder ze worden meerdere ziektes op de loer. Zij zijn er niet echt bezorgd over gelukkig.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier trouwens een balkon waar ze in geval van nood haar behoefte kan doen. Verder gebruikt ze netjes puppy-pads voor haar plasje als ze net wakker is.
Wel blij dat ik maar een Teckeltje heb, mocht er binnen een poepje worden gedaan dan is het toch maar een klein schattig drolletje
Vooralsnog gaan we gewoon nog steeds lekker buiten wandelen. Kan ze iig een groot deel van haar energie kwijt
Jankerds zijn het ook hè.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Altijd weer die Italianen met hun besmettingen, komt omdat ze constant vreemdgaan en lichaamssappen uitwisselen, besmettelijke viezeriken.
Ik stel voor dat jij in Wuhan lekker gaat freehuggen met geinfecteerden. Laat ons via video's maar weten hoe dat verloopt.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zolang als het niet 24/7 op de televisie is en het nog gewoon over kunst en schaatsen gaat is er weinig aan de hand.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, dat realiseer ik me. Maar ik denk niet dat de kans groot is.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je realiseert je dat er wel degelijk mensen jonger dan 50 aan kunnen overlijden of levenslange gezondheidsschade aan kunnen overhouden, zeker wanneer zorg overbelast/onbeschikbaar zou zijn?
Wat schuift dat?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij in Wuhan lekker gaat freehuggen met geinfecteerden. Laat ons via video's maar weten hoe dat verloopt.![]()
Nee hier ookquote:Op maandag 2 maart 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens vandaag om 12:00 uur het luchtalarm gemist, toeval?
Slaap goed!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 23:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Gewoon even met gestrekte armen over de zijkant van het balkon houden dan.
Dat gaat niet lukken als ze overleden zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:04 schreef hjansen82 het volgende:
Diegenen die het overleden zullen straks de wereld opnieuw moeten opbouwen. Weer terug naar de basis.
Gia, scherp als altijdquote:Op maandag 2 maart 2020 23:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken als ze overleden zijn.
Ik heb em wel gehoord.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens vandaag om 12:00 uur het luchtalarm gemist, toeval?
De patiënt is een 39-jarige Marokkaanse man uit Italië die vorige week aankwam in Settat, meldt het Marokkaanse ministerie van Volksgezondheid. De man vertoonde vorige week griepverschijnselen en werd voor onderzoek opgenomen in het ziekenhuis in Casablanca. Volgens het ministerie is de patiënt stabiel en is zijn gezondheidstoestand niet zorgwekkend.quote:
https://mens-en-gezondhei(...)oorts-bloed-uit-orenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:51 schreef syroto het volgende:
Is kleine spontane bloeding in oor een van de mogelijke symptomen?![]()
Dus je gaat lekker iedereen besmetten.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb sinds dinsdag een kuchje en wat benauwdheid. Wordt niet erger en kan gewoon de normale dingen blijven doen.
quote:Inwoner van Haarlem besmet met coronavirus door contact met andere patiënt
Een inwoner van Haarlem is besmet geraakt met het coronavirus. Dat heeft de gemeente bekend gemaakt.
Volgens de gemeente gaat het goed met de zieke Haarlemmer die besmet geraakt is door contact met een patiënte die het coronavirus bij zicht draagt. Verdere informatie over de persoon is er niet gegeven.
De gemeente Haarlem maakte het besmettingsgeval bekend in een uitzending van NH Nieuws.
https://www.haarlemsdagbl(...)t-met-andere-patient
Van vaccinaties krijg je autisme toch? #muricahquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
Pence: In Amerika denken ze dit jaar al een vaccin te hebben.
En dan voor 10.000 per stuk verkopen aan de rest van de wereld waarschijnlijkquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
Mooi zo. Is deze hype ook weer afgelopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
In Israël waren ze toch ook al aardig ver?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
In Amerika denken ze dit jaar al een vaccin te hebben. (Pence)
Ik weet niet. Ik hoop wel dat al die teams hun kennis en ervaring uitwisselen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Israël waren ze toch ook al aardig ver?
Jawel. Dan krijgt de meute het gevoel dat het goed gaat en dat zij blijkbaar het vertrouwen hebben dat ze dit binnenkort gaan fixen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:39 schreef Pwnicorn het volgende:
Elkaar allemaal schouderklopjes geven ok, maar daarvoor hoeft toch geen perfconferentie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |