Denk dat half bang Fok! aan de lijn hangt bij huisartsen en de GGD inderdaad, overbezorgde mensen zijn een heel stuk gevaarlijker dan die griep.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die bij de huisarts werkt De hele dag telefoontjes maar vooral van mensen met (domme) vragen als ik heb vandaag hoofdpijn gekregen.... help? Dat gaat natuurlijk al wel ten koste van de capaciteit van zo'n praktijk.
Je zou eigenlijk nog een filter ervoor moeten hebben zitten. Pas bellen over Corona eventueel als je koorts hebt en hoest al een aantal dagen en het wordt niet beter.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die bij de huisarts werkt De hele dag telefoontjes maar vooral van mensen met (domme) vragen als ik heb vandaag hoofdpijn gekregen.... help? Dat gaat natuurlijk al wel ten koste van de capaciteit van zo'n praktijk.
vertelquote:Op maandag 2 maart 2020 22:20 schreef VersKers het volgende:
Corona overschaduwt de echte problemen van dit land en Europa.
Als je keihard roept : Ik ben een feminist. Dan kan je het ook niet krijgen volgens Eva.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bij Jinek nu, geen klachten en je bent 99,9% nie.infectueus. Dit is toch gewoon een leugen?
De vraag is of Corona het gene is waardoor ze naar de IC moesten of dat ze het daar hebben opgelopen dan....Die artsen zien de hele dag door patienten.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:41 schreef Kyran het volgende:
Hij liegt gewoon.... Hoe zijn de twee IC personen dan besmet.
Ze zeiden het een beetje schamper lachend. Met andere woorden: ze weten het niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bij Jinek nu, geen klachten en je bent 99,9% nie.infectueus. Dit is toch gewoon een leugen?
Ik neem aan omdat het aantal benodigde tests anders 1000x hoger ligt. En ze die testcapaciteit niet hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef Kyran het volgende:
Vraagt dan niemand die Bruins even waarom je perse daar geweest moet zijn verdomme. Er zijn al tientallen besmettingen in Nederland, dus ook in Nederland kan je besmet raken.
Linkje?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:48 schreef DupingDelight het volgende:
Ik ga binnenlopen. Morgenochtend om 8 uur gaat mijn webshop online met de verkoop van COVID-19 zelftest kitjes á ¤19,95
Gewoon zwangerschapstesten verkopen zonder doosje eromheen.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:48 schreef DupingDelight het volgende:
Ik ga binnenlopen. Morgenochtend om 8 uur gaat mijn webshop online met de verkoop van COVID-19 zelftest kitjes á ¤19,95
Er wordt tot nu toe steeds gedaan dat het besmettelijk is voor je uberhaupt symptonen hebt.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze zeiden het een beetje schamper lachend. Met andere woorden: ze weten het niet.
Tenminste, zo interpreteerde ik het.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:48 schreef DupingDelight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |