Ik heb em wel gehoord.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens vandaag om 12:00 uur het luchtalarm gemist, toeval?
De patiënt is een 39-jarige Marokkaanse man uit Italië die vorige week aankwam in Settat, meldt het Marokkaanse ministerie van Volksgezondheid. De man vertoonde vorige week griepverschijnselen en werd voor onderzoek opgenomen in het ziekenhuis in Casablanca. Volgens het ministerie is de patiënt stabiel en is zijn gezondheidstoestand niet zorgwekkend.quote:
https://mens-en-gezondhei(...)oorts-bloed-uit-orenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:51 schreef syroto het volgende:
Is kleine spontane bloeding in oor een van de mogelijke symptomen?![]()
Dus je gaat lekker iedereen besmetten.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb sinds dinsdag een kuchje en wat benauwdheid. Wordt niet erger en kan gewoon de normale dingen blijven doen.
quote:Inwoner van Haarlem besmet met coronavirus door contact met andere patiënt
Een inwoner van Haarlem is besmet geraakt met het coronavirus. Dat heeft de gemeente bekend gemaakt.
Volgens de gemeente gaat het goed met de zieke Haarlemmer die besmet geraakt is door contact met een patiënte die het coronavirus bij zicht draagt. Verdere informatie over de persoon is er niet gegeven.
De gemeente Haarlem maakte het besmettingsgeval bekend in een uitzending van NH Nieuws.
https://www.haarlemsdagbl(...)t-met-andere-patient
Van vaccinaties krijg je autisme toch? #muricahquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
Pence: In Amerika denken ze dit jaar al een vaccin te hebben.
En dan voor 10.000 per stuk verkopen aan de rest van de wereld waarschijnlijkquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
Mooi zo. Is deze hype ook weer afgelopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
In Israël waren ze toch ook al aardig ver?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tengano het volgende:
In Amerika denken ze dit jaar al een vaccin te hebben. (Pence)
Ik weet niet. Ik hoop wel dat al die teams hun kennis en ervaring uitwisselen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In Israël waren ze toch ook al aardig ver?
Jawel. Dan krijgt de meute het gevoel dat het goed gaat en dat zij blijkbaar het vertrouwen hebben dat ze dit binnenkort gaan fixen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:39 schreef Pwnicorn het volgende:
Elkaar allemaal schouderklopjes geven ok, maar daarvoor hoeft toch geen perfconferentie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |