Klopt. Ik was even in de war door die bevrijdingsactie, die had toch iets met Ethiopie te maken?quote:
Dit is mij niet bekend.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt. Ik was even in de war door die bevrijdingsactie, die had toch iets met Ethiopie te maken?
Oja.quote:
quote:
Heeft alles fout gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef Slobeend het volgende:
De eerste meneer past twee keer dom zeg.
Oja, en Hero het sapmerk.quote:
Nee, kraaien zijn schreeuwvogels volgens mij.quote:
Alle vogels moeten hun snavel houden, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kraaien zijn zangvogels. Dat ze niet zo mooi zingen doet daar niets aan af!
Jup, of die The Exorcist muziek, zo je wil.quote:
0 in de finale ook.quote:
Voor vrouwen lijkt de voorselectie anders niet erg streng. Deze dames weten heel weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:00 schreef monkyyy het volgende:
Nog steeds niet uitgenodigd door de mensen van met het mes op tafel
Ik weet al meer dan deze spelersquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor vrouwen lijkt de voorselectie anders niet erg streng. Deze dames weten heel weinig.
Mevrouw Zuure was afgelopen maandag wel goed in vorm.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor vrouwen lijkt de voorselectie anders niet erg streng. Deze dames weten heel weinig.
Er is dan ook helemaal geen reden waarom een vrouw hier niet goed in zou zijn. Maar ze proberen meer vrouwen in deze quiz te krijgen en het heeft er toch alle schijn van dat het graag onthouden van dingen onder mannen wat meer voorkomt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mevrouw Zuure was afgelopen maandag wel goed in vorm.
Te veel ingezet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Remco het volgende:
Ontzettend slecht gespeeld door linker mevrouw.
Op het laatst toch nog een keer 3 goed. Echt onvoldoende bagage.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat een zeldzaam onwetende kandidaten zijn dit.
Proberen te bluffen en het niet kunnen..quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Remco het volgende:
Ontzettend slecht gespeeld door linker mevrouw.
Per seconde wijzer dacht ikquote:
Ik hou de traditie er maar in: zou je haar doen?quote:
Bah, wat ordinair.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hou de traditie er maar in: zou je haar doen?
Ik wacht nog even af of ze niet teveel domme antwoorden geeft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hou de traditie er maar in: zou je haar doen?
Lekker poaldansen. @Coco. @Wereldgozer @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Herman..
U hebt een merkwaardige combinatie hobbies.
Paaldanseres:
Ja, paaldansen en kruissteekborduren.
Herman:
Even over het kruissteekborduren
Wat ik opmaak uit de website en de facebookpagina zijn het gewoon nieuwe afleveringenquote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef Piles het volgende:
Per Seconde Wijzer waren herhalingen, ik verwacht geen nieuwe afleveringen bij Met het mes op tafel eigenlijk
Ah, topquote:Op maandag 6 april 2020 15:40 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik opmaak uit de website en de facebookpagina zijn het gewoon nieuwe afleveringenik ben benieuwd
Ja, en dat zou de week met de superfinale zijn toch? Die was blijkbaar nog niet opgenomen...quote:Op maandag 6 april 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
En bij PSW waren alleen afgelopen week herhalingen, daarvoor waren het wel nieuwe
quote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef Piles het volgende:
Per Seconde Wijzer waren herhalingen, ik verwacht geen nieuwe afleveringen bij Met het mes op tafel eigenlijk
twitter:HermanvdZandt twitterde op maandag 06-04-2020 om 10:05:40Geen publiek, gigantische tafel, zwarte handen en Klaas en Mylou op veilige afstand. Het Mes is er vanavond gewoon, maar wel anders. #mhmot https://t.co/lx5PwjZzei reageer retweet
Goed geregeldquote:Op maandag 6 april 2020 16:04 schreef dennistd het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:HermanvdZandt twitterde op maandag 06-04-2020 om 10:05:40Geen publiek, gigantische tafel, zwarte handen en Klaas en Mylou op veilige afstand. Het Mes is er vanavond gewoon, maar wel anders. #mhmot https://t.co/lx5PwjZzei reageer retweet
Presentquote:
SAD.quote:Op maandag 6 april 2020 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Wordt nog wel een glaasje omgestoten door Herman
Niet als je er alsnog mee in je oog zit te wrijven ofzo.quote:
Nee en zonder handschoenen kan je ze ook gewoon wassen, zelfde effect toch ?quote:Op maandag 6 april 2020 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet als je er alsnog mee in je oog zit te wrijven ofzo.
Ja, voor het geval er virussen op het geld zitten als een van de drie ziek is zonder het te merken of weten.quote:
Tja, het enige wat je nog kunt doen in zo'n laatste ronde als je achter staat.quote:
maar of je wel of niet handschoenen aan hebt maakt dan toch weinig uit ?quote:Op maandag 6 april 2020 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, voor het geval er virussen op het geld zitten als een van de drie ziek is zonder het te merken of weten.
Wel degelijk, want daarmee zit je weer aan je gezicht.quote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef ddx het volgende:
[..]
maar of je wel of niet handschoenen aan hebt maakt dan toch weinig uit ?
het is niet alsof het via je handen je lichaam in gaat
Enige reden dat ze er zo goed voor staat is dat die andere debiel 150 euro aan haar heeft verbrastquote:
Nee Rafaëlquote:
Je zou het ook gewoon virtueel kunnen doen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die stok is wat onhandig, zou daar niet iets beters op te verzinnen zijn? Een rondrijdend robotje of zo?
Het is een kroeg geen moderne supermarkt.quote:Op maandag 6 april 2020 20:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon virtueel kunnen doen.
Joh.quote:Op maandag 6 april 2020 20:25 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het is een kroeg geen moderne supermarkt.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:15 schreef Monolith het volgende:
Michel Angelo, klinkt meer als een of andere ordinaire muzikant.
Inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Wel leuk opgelost allemaalBeter dan gewoon herhalingen uitzenden
Bij die snelheid ging t minder.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:57 schreef monkyyy het volgende:
Snel correct gerekend, daar hou hij ik van
Het eerste gewin is kattengespin.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:57 schreef monkyyy het volgende:
Mevrouw de data analist gaat winnen in mijn voorspelling
MUTE.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zo slecht zingt ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |