Klopt. Ik was even in de war door die bevrijdingsactie, die had toch iets met Ethiopie te maken?quote:
Dit is mij niet bekend.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt. Ik was even in de war door die bevrijdingsactie, die had toch iets met Ethiopie te maken?
Oja.quote:
quote:
Heeft alles fout gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef Slobeend het volgende:
De eerste meneer past twee keer dom zeg.
Oja, en Hero het sapmerk.quote:
Nee, kraaien zijn schreeuwvogels volgens mij.quote:
Alle vogels moeten hun snavel houden, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kraaien zijn zangvogels. Dat ze niet zo mooi zingen doet daar niets aan af!
Jup, of die The Exorcist muziek, zo je wil.quote:
0 in de finale ook.quote:
Voor vrouwen lijkt de voorselectie anders niet erg streng. Deze dames weten heel weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:00 schreef monkyyy het volgende:
Nog steeds niet uitgenodigd door de mensen van met het mes op tafel
Ik weet al meer dan deze spelersquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor vrouwen lijkt de voorselectie anders niet erg streng. Deze dames weten heel weinig.
Mevrouw Zuure was afgelopen maandag wel goed in vorm.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor vrouwen lijkt de voorselectie anders niet erg streng. Deze dames weten heel weinig.
Er is dan ook helemaal geen reden waarom een vrouw hier niet goed in zou zijn. Maar ze proberen meer vrouwen in deze quiz te krijgen en het heeft er toch alle schijn van dat het graag onthouden van dingen onder mannen wat meer voorkomt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mevrouw Zuure was afgelopen maandag wel goed in vorm.
Te veel ingezet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Remco het volgende:
Ontzettend slecht gespeeld door linker mevrouw.
Op het laatst toch nog een keer 3 goed. Echt onvoldoende bagage.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat een zeldzaam onwetende kandidaten zijn dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |