Per seconde wijzer dacht ikquote:
Ik hou de traditie er maar in: zou je haar doen?quote:
Bah, wat ordinair.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hou de traditie er maar in: zou je haar doen?
Ik wacht nog even af of ze niet teveel domme antwoorden geeft.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hou de traditie er maar in: zou je haar doen?
Lekker poaldansen. @Coco. @Wereldgozer @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Herman..
U hebt een merkwaardige combinatie hobbies.
Paaldanseres:
Ja, paaldansen en kruissteekborduren.
Herman:
Even over het kruissteekborduren
Wat ik opmaak uit de website en de facebookpagina zijn het gewoon nieuwe afleveringenquote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef Piles het volgende:
Per Seconde Wijzer waren herhalingen, ik verwacht geen nieuwe afleveringen bij Met het mes op tafel eigenlijk
Ah, topquote:Op maandag 6 april 2020 15:40 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik opmaak uit de website en de facebookpagina zijn het gewoon nieuwe afleveringenik ben benieuwd
Ja, en dat zou de week met de superfinale zijn toch? Die was blijkbaar nog niet opgenomen...quote:Op maandag 6 april 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
En bij PSW waren alleen afgelopen week herhalingen, daarvoor waren het wel nieuwe
quote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef Piles het volgende:
Per Seconde Wijzer waren herhalingen, ik verwacht geen nieuwe afleveringen bij Met het mes op tafel eigenlijk
twitter:HermanvdZandt twitterde op maandag 06-04-2020 om 10:05:40Geen publiek, gigantische tafel, zwarte handen en Klaas en Mylou op veilige afstand. Het Mes is er vanavond gewoon, maar wel anders. #mhmot https://t.co/lx5PwjZzei reageer retweet
Goed geregeldquote:Op maandag 6 april 2020 16:04 schreef dennistd het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:HermanvdZandt twitterde op maandag 06-04-2020 om 10:05:40Geen publiek, gigantische tafel, zwarte handen en Klaas en Mylou op veilige afstand. Het Mes is er vanavond gewoon, maar wel anders. #mhmot https://t.co/lx5PwjZzei reageer retweet
Presentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |