Wel meteen beroemdquote:Op maandag 2 maart 2020 20:30 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je zeker een persoonlijke diagnose van Dr House? Dat is best duur.
Ja, is er weer eentje meer, zag het ook ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
6 doden hoor ik net op de persconferentie
Ik blijf hier ook bij, het is werkelijk onbegrijpelijk... verbijsterendquote:Op maandag 2 maart 2020 20:31 schreef Kyran het volgende:
Het is niet alsof wij al weken de tijd hadden om voor te bereiden. Overvalt ze wel allemaal zo te zien.
Het RIVM is een hele capabele organisatie met betrokken medewerkers.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:31 schreef Kyran het volgende:
Het is niet alsof wij al weken de tijd hadden om voor te bereiden. Overvalt ze wel allemaal zo te zien.
Geen botulisme in het zwemwater zag ik netquote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het RIVM is een hele capabele organisatie met betrokken medewerkers.
Maar 1 klein foutje dat ze maakten was toen het uitbrak in China ze even niet opgelet hadden. En spraken ze van een "gelukkig niet zo'n besmettelijk virus"
Verder doen ze het helemaal niet verkeerd hoor. Hulde voor het RIVM.
Ik heb geen mondkapjes in huis hoor. Geloof niet zo in die mondkapjes.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef Jane het volgende:
Ben ik echt de enige hier die geen mondkapjes in huis heeft?
*Zoekt op YouTube naar een zelfmaak-tutorial
hier idemquote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef Jane het volgende:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef Jane het volgende:
Ik heb ze wel. Maandje geleden gekocht, maar is alleen voor nood. Voor als iedereen echt kapot gaat en je moet naar de supermarkt of zo..quote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef Jane het volgende:
Het psychologische effect van veiligheid heeft ook haar waarde.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:36 schreef dewaal het volgende:
wat gaan jullie met de mondkapjes doen. Hebben jullie zoveel te klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |