Nou dan moet er iemand naar binnen hoesten van buitenaf. en ik woon 2 hoog.quote:
al die fokkers zijn witte zolderkamer bewonersquote:Op maandag 2 maart 2020 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou dan moet er iemand naar binnen hoesten van buitenaf. en ik woon 2 hoog.
Ik zal het niet zijn.
Precies dat. Ja, moet wel werken, dat is dan wel een gokje.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al die fokkers zijn witte zolderkamer bewoners
mijn collega's zouden het we fijn vinden als ik een masker draag bedenk ik mequote:Op maandag 2 maart 2020 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dat. Ja, moet wel werken, dat is dan wel een gokje.
precies dat ik heb er 20 gekocht voor 40 euro destijds gelijk toen bekend werd dat er een run op zou komen.... ik dacht al pleur ik ze later weg of ik gebruik ze wel een keer voor het klussen oid, wat boeit mij het.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Maandje geleden gekocht, maar is alleen voor nood. Voor als iedereen echt kapot gaat en je moet naar de supermarkt of zo..
Ze waren toen al prijzig trouwens. 50 euro voor 5 stuks FFP3
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:36 schreef dewaal het volgende:
wat gaan jullie met de mondkapjes doen. Hebben jullie zoveel te klussen?
Ze tellen gewoon de junks niet mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De death ratio alleen wel heel hoog dan.
De hoogste death ratio van al de landen met meerdere doden...quote:Op maandag 2 maart 2020 20:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De death ratio alleen wel heel hoog dan.
Zouden ze dat doen met iedereen die griep heeft met juiste symptomen en eventueel in risicoland is geweest of contact heeft gehad met mensen die daar zijn geweest?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
Ik hoor net dat die jongen die met witte pakken werd opgehaald de griep had, geen COVID19 dus.
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
Ik hoor net dat die jongen die met witte pakken werd opgehaald de griep had, geen COVID19 dus.
Ik dacht dat zo'n test 24 uur op het resultaat laat wachten?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
grappig covid19 is ook een griepquote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
Klopt, zo halen ze ook altijd mensen op die jeuk aan de neus hebben. Yeah right.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef n__n het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |