Nou ja das wel zo ja ;pquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je tot je 50ste notaris bent en je gaat dan zeevaartschool doen, dan is het gewoon omdat je financieel onafhankelijk bent, en het fijn is als je hobby geld oplevert ipv kost. Niet omdat je nog tot je 68ste de kost moet verdienen lijkt me.
De beste man heeft zich aardig in de schulden gewerkt om de opleiding te gaan doenquote:Op maandag 2 maart 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je tot je 50ste notaris bent en je gaat dan zeevaartschool doen, dan is het gewoon omdat je financieel onafhankelijk bent, en het fijn is als je hobby geld oplevert ipv kost. Niet omdat je nog tot je 68ste de kost moet verdienen lijkt me.
Oh, is het duurquote:Op maandag 2 maart 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De beste man heeft zich aardig in de schulden gewerkt om de opleiding te gaan doen
Haha.. Ik was eh.. 10k per jaar kwijt, maar ik had toen al een Hbo diplomaquote:Op maandag 2 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, is het duurDan wordt het alweer lastig
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Bel 112 dat ze er met spoed langs komen brengen!quote:
Oké, Bitterbal Gaus.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom moet je in deze onzekere tijden extra veel schattige gifjes van schattige dieren kijken![]()
[ afbeelding ]
Gatsie.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik stel me nu een zompige bitterbal voor
zoals de natte neus van een hond.
Goed Freekquote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom moet je in deze onzekere tijden extra veel schattige gifjes van schattige dieren kijken![]()
[ afbeelding ]
RIP Bitterbal.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
OM DE HOEK
https://twitter.com/regio15/status/1234546141452259329
Niet eens vlakbij of in Chinatownquote:Op maandag 2 maart 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
OM DE HOEK
https://twitter.com/regio15/status/1234546141452259329
Dus nu?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben net 1 hier om de hoek in witte pakken weg gehaal;d
Hup,zo de verbrandingsoven inquote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben net 1 hier om de hoek in witte pakken weg gehaal;d
Ja zelfde idee hier. Jezus wat is dat lang geleden alweerquote:Op maandag 2 maart 2020 19:40 schreef Fogel het volgende:
Mannen met witte pakken... klinkt als het nieuws eind 1992.
Als jullie het normaal niet gebruiken maakt het nu ook niet echt uitquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Als jullie het normaal niet gebruiken maakt het nu ook niet echt uit
Ik wil daar echt never nooit komen eten iig![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zelfde idee hier. Jezus wat is dat lang geleden alweer![]()
Wist je jaartal uit je hoofd of opgezocht?
Wat?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet die chef het laten vallen ofzo?
Wat was er toenquote:Op maandag 2 maart 2020 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zelfde idee hier. Jezus wat is dat lang geleden alweer![]()
Wist je jaartal uit je hoofd of opgezocht?
Bijlmerramp.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat was er toen?
* FranticDJ zat nog met 1 been in de luiers.
In de horeca heet dat een gemiddeld bedrijfsuitjequote:
klopt wel ja..quote:Op maandag 2 maart 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de horeca heet dat een gemiddeld bedrijfsuitje
Mensen gingen wel dood en werden ziek.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oooh ja.. dacht al was er toen ook een virus uitbraak
In 92????quote:Op maandag 2 maart 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat was er toen?
* FranticDJ zat nog met 1 been in de luiers.
Gewoon tien jaar in je moeder gezeten tot je rijp was voor erbuiten ofzo?quote:
Gewoon van profiteren en de stofzuiger in haar handjes douwenquote:Op maandag 2 maart 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
Miepje moet naar bed toe. Dus gaat heel ijverig de vaatwasser uitruimen nu 'want ze wil zo graag mama helpen!'
[ afbeelding ]
Gezellig etentjes etcquote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dodental Italië is naar 52 opgelopen. Gaat hard daar.
Sneuvelt nu net een bordquote:Op maandag 2 maart 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon van profiteren en de stofzuiger in haar handjes douwen
In de motogp heeft Quatar haar wedstrijd al gelanceerd omdat teveel Italianen en Japanners in die sport werken.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje gaan zitten spoileren terwijl ik klaar zit voor het journaalquote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelanceerd?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de motogp heeft Quatar haar wedstrijd al gelanceerd omdat teveel Italianen en Japanners in die sport werken.
Ik bedoelde gecanceld, autocorrect dit datquote:
Ik ben van '88quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon tien jaar in je moeder gezeten tot je rijp was voor erbuiten ofzo?
Sensatievolkquote:Op maandag 2 maart 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje gaan zitten spoileren terwijl ik klaar zit voor het journaal
Ik wacht in spanning op het resultaat van de man om de hoek. Misschien gaat het strijkijzer wel op slotquote:
Strijkijzer?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning op het resultaat van de man om de hoek. Misschien gaat het strijkijzer wel op slot
Zwitserse voetbalcompetitie ookquote:Op maandag 2 maart 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde gecanceld, autocorrect dit dat
Yesquote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh heet dat ding zo. Bij Steesjun De Heek Duts Reel is dat toch?
Tegen de vlakte met dat ding.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Dumdumdum
[ [url=https://mlphmm8rjrk6.i.optimole.com/aDWGdQ-MQHZgmmv/w:auto/h:auto/q:auto/https://www.aaarchitecten(...)7-web.jpg]afbeelding[/url] ]
In het steenkolenengels van de gemiddelde conducteur klinkt het echt zoquote:
Ohhhquote:Op maandag 2 maart 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het steenkolenengels van de gemiddelde conducteur klinkt het echt zo
Nee?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Locomotive Easterhouse ken je ook niet zeker?
San Remo en Tireno Adriatico in het wielrennen staan ook al op onzeker. Gaat lekker zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwitserse voetbalcompetitie ook
De MotoGP in Thailand ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwitserse voetbalcompetitie ook
Gaan vooralsnog door toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
San Remo en Tireno Adriatico in het wielrennen staan ook al op onzeker. Gaat lekker zo.
Vrouwen poepen nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik weet niet wat ik hier lees, maar niet direct monster-afwasquote:
Ik lig er al inquote:Op maandag 2 maart 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn hele eetcarroussel voor morgen al klaar. Zo nog even douchen (want kapper dus nekhaartjeskriebelcorona) en dan lekker op tijd te bedde. Half zes de wekkert.
Ja lekker schrobbenquote:Op maandag 2 maart 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat stiefmonster te lijf met een afwasborstel?
Ha neequote:Op maandag 2 maart 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaatwasser nog niet gerepareerd?
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ha nee
Ga eerst die badkamer doen.
ooit
Jawel. Om aan te geven dat je plastische chirurgie NIET moet overwegenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Echt een dinosaurus dan, tegenwoordig moet je bij Diana Gabriels zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
Zij (of haar kliniek) voert tegen gereduceerd tarief cosmetische operaties uit op/voor al die (rtl) reality "sterren" en influencers en maakt daar dan youtube videos over.quote:
Nee hele badkamer plus denk ik de vloer er onderquote:Op maandag 2 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet heel de badkamer opnieuw? Of alleen de vloer onder je bad?
Badkamers zijn duur. En het kutte is dat je twee weken geen badkamer hebtquote:Op maandag 2 maart 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hele badkamer plus denk ik de vloer er onder
Zakelijke afspraak?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest nog even naar een afspraakje
Ja daarom wil ik er ook niet aan beginnenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Badkamers zijn duur. En het kutte is dat je twee weken geen badkamer hebt
Maar na die 2 weken heb je ook wel watquote:Op maandag 2 maart 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik er ook niet aan beginnenBadkuip kan blijven staan maar de rest alles er uit
Als je een betrouwbare aannemer hebt, kun je het laten doen terwijl je in Thailand zitquote:Op maandag 2 maart 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik er ook niet aan beginnenBadkuip kan blijven staan maar de rest alles er uit
Ja ben ik nu al te laat mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een betrouwbare aannemer hebt, kun je het laten doen terwijl je in Thailand zit
In mijn nieuwe appartement zijn de keuken en badkamer gelukkig gloedjenieuw
10k minimaal.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik nu al te laat mee.
K moet eerst bedenken hoeveel ik er aan uit wil geven :p
Is het een hele mooie badkamer?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
m'n
[..]
m'n ouders waren 13k kwijt aan materiaal alleen
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
m'n
[..]
m'n ouders waren 13k kwijt aan materiaal alleen
Maar nee dus. Voor 10k heb je een basic badkamer. Maar dat loopt heel snel op. En dit was drie jaar geleden dus waarschijnlijk is het inmiddels meer.quote:
Dit is nog onder de 5000?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar nee dus. Voor 10k heb je een basic badkamer. Maar dat loopt heel snel op. En dit was drie jaar geleden dus waarschijnlijk is het inmiddels meer.
Zo’n kastje zijn de kosten niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Je kan je meubels ook bij de ikea kopen natuurlijk
Arbeidskosten is de cruxquote:Op maandag 2 maart 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is nog onder de 5000?
Dan mis ik arbeidskosten natuurlijk , maar wat nog meer?
https://www.wooning.nl/badkamers/badkamercollectie/molare/
Ja, die arbeidskosten zijn het leeuwendeel. In de offerte die ik had laten maken waren de materiaalkosten 3k en de rest arbeid.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is nog onder de 5000?
Dan mis ik arbeidskosten natuurlijk , maar wat nog meer?
Is het serieus al rond? Hoe de fuck doe jij dat zo snelquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een betrouwbare aannemer hebt, kun je het laten doen terwijl je in Thailand zit
In mijn nieuwe appartement zijn de keuken en badkamer gelukkig gloedjenieuw
Kleine tegels is ook goedkoper, want minder snijverlies en minder werk voor de tegelzetterquote:
Je zou juist denken hoe groter hoe minder tegels ?:Pquote:Op maandag 2 maart 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Kleine tegels is ook goedkoper, want minder snijverlies en minder werk voor de tegelzetter
Zelf leren installeren en regelen dan maar?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik op die site idd snel wat instel met montage zit ik al boven 10 duizend idd
Ik ga een appartement huren. Ik wil terug naar Dordrecht en vind de prijzen voor een koopappartementen te gek nu.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het serieus al rond? Hoe de fuck doe jij dat zo snel
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelf leren installeren en regelen dan maar?
Dit lijkt serieus op de badkamer van m'n oudersquote:Op maandag 2 maart 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Gezocht, rasta met twee rechterhanden die dit gratis voor me kan maken.
Gratis bitterballen als beloning en breng je eigen mayonaise mee.
Gr. gr. bitterbal.
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Gezocht, rasta met twee rechterhanden die dit gratis voor me kan maken.
Gratis bitterballen als beloning en breng je eigen mayonaise mee.
Gr. gr. bitterbal.
Met die grote tegels zit je weer met tegel levelling enzo.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou juist denken hoe groter hoe minder tegels ?:P
Heb je al wat gevonden?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een appartement huren. Ik wil terug naar Dordrecht en vind de prijzen voor een koopappartementen te gek nu.
Wel fraai, maar ik geef zelf de voorkeur aan witte tegels.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit lijkt serieus op de badkamer van m'n ouders
Bizarre prijzen wel hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met die grote tegels zit je weer met tegel levelling enzo.
Ja vandaar dat ik je dit dus even zeg, want dat denken veel mensen foutiefquote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou juist denken hoe groter hoe minder tegels ?:P
Ja maar ik trek dan weer gekkies aan die niet meer weg gaanquote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heeft een ex van me dus serieus haar halve huis laten verbouwen
En snijverlies. En moeilijker verwerken iddquote:Op maandag 2 maart 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met die grote tegels zit je weer met tegel levelling enzo.
quote:
Je zou steil achterover slaan van wat douchekranen kosten..quote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Hoef geen badmeubel van
Badmeubel en Kraan: ¤ 2.350,
Nee hij is best grootquote:Op maandag 2 maart 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
En snijverlies. En moeilijker verwerken idd
Je hebt een kleine badkamer toch BB?
Owwwwquote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een appartement huren. Ik wil terug naar Dordrecht en vind de prijzen voor een koopappartementen te gek nu.
Voordeursleutels steeds wijzigen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik trek dan weer gekkies aan die niet meer weg gaan
200 euro?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je zou steil achterover slaan van wat douchekranen kosten..
En jij was zo handig met de tegelsnijder of iemand anders?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heeft een ex van me dus serieus haar halve huis laten verbouwen
Rustieke lookquote:Op maandag 2 maart 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het allemaal niet zo recht hoeft te zitten.
Beetje nette douchekraan kan je dat keer 5 doenquote:
Dit klinkt heel logisch 😅quote:Op maandag 2 maart 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
De vorige bewoners hebben er een logeerkamer van gemaakt![]()
Er is een kastr ingebouwd waar je boven op kan slapen
Ik kwam in een compleet klaar huis, ik was het toetje.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij was zo handig met de tegelsnijder of iemand anders?
Ja, maar dit is echt even voor tijdelijk. Was ook cheap cheap.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww
Klinkt goed! Je huidige stulpje ook huur?
Bespaar iig niet op je kranen. Liever op tegels of kastjesquote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beetje nette douchekraan kan je dat keer 5 doen
bij m'n ouders was de douchekraan de grootste kostenpost a 2000 euro
En dit moet de badkamer worden?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
Oke teringzooi maar goed.
Hier boven op kan je een matras leggen. Ze hebben zelfs daarboven in de hoekjes plankjes gemaakt zodat je je wekker kan neerzetten. Geen idee wie je hier laat slapen? Je schoonmoeder?
[ afbeelding ]
Dit is de badkamer?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
Hier boven op kan je een matras leggen. Ze hebben zelfs daarboven in de hoekjes plankjes gemaakt zodat je je wekker kan neerzetten. Geen idee wie je hier laat slapen? Je schoonmoeder?
[ afbeelding ]
Zit buiten de foto rechts nog een heel stuk met douche en badquote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En dit moet de badkamer worden?
Trek daar maar wat tientjes voor uit want daar moet nog veel aan gebeuren
Pcies datquote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Bespaar iig niet op je kranen. Liever op tegels of kastjes
Mengkranen die heet worden bij bedienen, of regendouches die afbreken en zulks, of pisstraaltjes uit allerlei niet voor bedoelde gaten![]()
Ga naar ene goedkoop hotel om te ervaren wat je thuis niet wilt
O, da’s wel beter.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam in een compleet klaar huis, ik was het toetje.
Voor elk budget bestaan douchekranen, vanaf een euro of 100 tot duizenden euros, denk dat 2000 toch een redelijk hoog budget betreft, zeker bovengemiddeldquote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beetje nette douchekraan kan je dat keer 5 doen
bij m'n ouders was de douchekraan de grootste kostenpost a 2000 euro
Ingezoomed op de broekmaat.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor elk budget bestaan douchekranen, vanaf een euro of 100 tot duizenden euros, denk dat 2000 toch een redelijk hoog budget betreft, zeker bovengemiddeld
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Mengkranen die heet worden bij bedienen, of regendouches die afbreken en zulks, of pisstraaltjes uit allerlei niet voor bedoelde gaten![]()
Mwehehe, over een week of twee zal ik verslag uitbrengen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar neem iig niet een lekker goedkopequote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Ga toch geen douchekraan kopen van 2000 euro jongens
Ik heb een prima douche (helaas weinig druk maar daar kan de douche weinig aan doen) maar ondanks dat ik het prima kan betalen no way dat ik daar dergelijke bedragen voor over hebquote:Op maandag 2 maart 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja vind ik ookquote:
Waar ga je heenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe, over een week of twee zal ik verslag uitbrengen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
De buren kwamen jaren terug een keer kijken. Die vrouw is Pools en ik noem het altijd het polenbed. Zo heb ik het ook aan haar laten zijn.
" kijk hier is het polenbed'
Ging door de grond toen ik doorhad wat ik zei
Is al wel een tijdje geleden dat dat zo is gemaakt. Dat stopcontact is een jaren zeventig-dingetjequote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
De buren kwamen jaren terug een keer kijken. Die vrouw is Pools en ik noem het altijd het polenbed. Zo heb ik het ook aan haar laten zijn.
" kijk hier is het polenbed'
Ging door de grond toen ik doorhad wat ik zei
Ja voordat ik hier kwam. die vorige mensen hebben hier heel lang gewoond.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is al wel een tijdje geleden dat dat zo is gemaakt. Dat stopcontact is een jaren zeventig-dingetje
Duitsland, overnachting bij festival.quote:
Lekker veilig voor in de badkamert ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is al wel een tijdje geleden dat dat zo is gemaakt. Dat stopcontact is een jaren zeventig-dingetje
Maar wat ga je nu huren dan? groot klein , tuin?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon straks weer op loopafstand van Bram Ladage
Kun je de leidingen niet versmallen ofzo, om druk op te bouwen?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een prima douche (helaas weinig druk maar daar kan de douche weinig aan doen) maar ondanks dat ik het prima kan betalen no way dat ik daar dergelijke bedragen voor over heb
Heeft 0 effect. Zodra het uit je douchekop komt ben je weer terug bij afquote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je de leidingen niet versmallen ofzo, om druk op te bouwen?
Oh heerlijk, zo'n brandschoon hotel met een interieur uit de jaren 50;quote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duitsland, overnachting bij festival.
Ik heb in 2000 iets van 400 gulden betaald voor de douchekraan, prima ding nu nog steedsquote:
https://www.perfectwater.nl/drukverhogers/quote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft 0 effect. Zodra het uit je douchekop komt ben je weer terug bij afje kan er niet meer uit halen dan dat je er in stopt.
Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Loopt nu een 9mm buis van af de meterkast naar boven. Niet voor niks een 21mm buis gelegd vanaf de meterkast naar de cv ketel. Voor wanneer de badkamer aangepakt gaat worden.
Aub niet, ik ben net bekomen van de vorige. Kutbed met punt.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zo'n brandschoon hotel met een interieur uit de jaren 50;
Appartement, 80m2, in het centrumquote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat ga je nu huren dan? groot klein , tuin?
Nicequote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Appartement, 80m2, in het centrum
Er is een verschil tussen druk en debietquote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.perfectwater.nl/drukverhogers/
Het is geen pisstraaltje overigens, maar zou krachtiger mogen. Nieuwe ketel hielp ook niet, dus heb geaccepteerd dat het buiten m'n macht ligtquote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je de leidingen niet versmallen ofzo, om druk op te bouwen?
IP 0quote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker veilig voor in de badkamert ook.
Dat heb je snel geregeld, proficiat man.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er half april woon
Mini douchekopje nemenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft 0 effect. Zodra het uit je douchekop komt ben je weer terug bij afje kan er niet meer uit halen dan dat je er in stopt.
Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Loopt nu een 9mm buis van af de meterkast naar boven. Niet voor niks een 21mm buis gelegd vanaf de meterkast naar de cv ketel. Voor wanneer de badkamer aangepakt gaat worden.
Nja een regendouche heeft gewoon veel (volume) water nodig.. Druk is in mindere mate van belang (maar is dan weer wel gerelateerd aan het volume water wat er uit komt).quote:
Whooquote:Op maandag 2 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minus inbouwen en dat komt nogal nauw bij dit soortquote:Op maandag 2 maart 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
Dit is toch mooi?
[ afbeelding ]
voor 485 euro
https://nl.hudsonreed.com(...)he-combi-zwart-78057
Leuk man, avontuurquote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aub niet, ik ben net bekomen van de vorige. Kutbed met punt.![]()
Dit gaf me wat hostelvibes (wel eigen kamer verder), maar tenminste nog op wandelafstand.
Leukquote:Op maandag 2 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
!quote:Op maandag 2 maart 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Minus inbouwen en dat komt nogal nauw bij dit soort![]()
Kijk ook even naar praktisch. Schoon te maken, reparatiemogelijkheden etc
Wil jij mijn badkamer niet doen :pquote:Op maandag 2 maart 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Minus inbouwen en dat komt nogal nauw bij dit soort![]()
Kijk ook even naar praktisch. Schoon te maken, reparatiemogelijkheden etc
Yes ik weet het. Daarom hebben wij dat ook gefixt voor de badkamer met regendouche erin kwamquote:Op maandag 2 maart 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja een regendouche heeft gewoon veel (volume) water nodig.. Druk is in mindere mate van belang (maar is dan weer wel gerelateerd aan het volume water wat er uit komt).
Ter vergelijk:
als ik m'n ruimen was, ben ik 25m3 water kwijt met de hogedruk reiniger. Of per ruim bijna 350m3 lage druk.
Voor veel ladingsresten (die neerslaan bv.) opteer ik voor het laatste. omdat die dus alleen maar weg te krijgen zijn met water water water water water..
Ja, het was vandaag ineens bingo.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb je snel geregeld, proficiat man.
Daarom dat ik 21mm aangelegd hebtquote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes ik weet het. Daarom hebben wij dat ook gefixt voor de badkamer met regendouche erin kwam![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ik ben zon kneus. Dat gaat gewoon niet goed.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
Koos en ik hebben het altijd zelf moeten doen, word je handig van![]()
Plus YouTube tutorials kijken
Dat laatste is ook mijn grote bron van kennisquote:Op maandag 2 maart 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
Dan gewoon nieuw huis kopen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zon kneus. Dat gaat gewoon niet goed.
Als je iets niet probeert....quote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zon kneus. Dat gaat gewoon niet goed.
Zekers! Al is het wel een beetje jammer dat we voor dit soort feestjes naar Duitsland moeten. In de buurt was ook wel geinig geweest.quote:
Gewoon zorgen dat je met betrouwbare mensen in zee gaat. Geen rommelaars die goedkope troep gebruikenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga wel gewoon verhuizen
![]()
Kon dit vroeger allemaal aan mijn vader vragen
Ik kreeg de kans nooit. Nu mag ik wel daadwerkelijk dingen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
Ja maar die ene keer dat ik een aannemer hier had laten komen voor de lekkage had ik al gelijk zon beunhaas ;pquote:Op maandag 2 maart 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met betrouwbare mensen in zee gaat. Geen rommelaars die goedkope troep gebruiken
Je gaat naar Duitsland?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers! Al is het wel een beetje jammer dat we voor dit soort feestjes naar Duitsland moeten. In de buurt was ook wel geinig geweest.
Ja, eventjes. Vrijdag heen, zondag terug en maandag thuis nachillen.quote:
Nou, ja, dat laatste dus ook hier.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik mocht van m'n vader ook alleen maar bijschijnen met een zaklamp
Gewoon eens een offerte laten maken bij een paar badkamerzaken.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die ene keer dat ik een aannemer hier had laten komen voor de lekkage had ik al gelijk zon beunhaas ;p
Ahquote:Op maandag 2 maart 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, dat laatste dus ook hier.
Leuk, leuk, leuk!quote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eventjes. Vrijdag heen, zondag terug en maandag thuis nachillen.
Ik ook. Maar dat was in mijn geval ook wel beterquote:Op maandag 2 maart 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik mocht van m'n vader ook alleen maar bijschijnen met een zaklamp
Ik heb gehoord dat je op plekken weekendenlang kunt larpenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zekers! Al is het wel een beetje jammer dat we voor dit soort feestjes naar Duitsland moeten. In de buurt was ook wel geinig geweest.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je op plekken weekendenlang kunt larpen![]()
![]()
Ook daarvoor moet je wel wat kennis van zaken hebbenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met betrouwbare mensen in zee gaat. Geen rommelaars die goedkope troep gebruiken
Top, gefeliciteerdquote:Op maandag 2 maart 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag ineens bingo.
Ik trek me zometeen ook maar weer terug op m'n zoldertjequote:Op maandag 2 maart 2020 22:08 schreef Molo het volgende:
Zo, ik ga nog even wasje draaien en dan nest in hier
Wij hadden een handige klusser, man van vriendin mevr Koen. Mja toen maakte ze onherstelbaar ruzie met die vriendinquote:Op maandag 2 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja heb nog een tante die wel handig is dus die kan nog wel advies vragen. Stiefmonster beter niet
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij hadden een handige klusser, man van vriendin mevr Koen. Mja toen maakte ze onherstelbaar ruzie met die vriendin
Nee hoor, die man kluste hier tig jaar. Erg handig want ik ben anti klusser.quote:
Er lopen wel lui in malle pakjes...quote:Op maandag 2 maart 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je op plekken weekendenlang kunt larpen![]()
![]()
Bandjes kiek'n.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk, leuk, leuk!Wat ga je doen?
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja ga er verder over nadenken na de vakantie en ook offertes aanvragen voor het plafond.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top, gefeliciteerd
In b4 house warming Fok party
Doe deze maar even hier ivm in offtopic in het Coronatopic maar ik moest aan deze geweldige sketch denken.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk gezamenlijk afgesproken om ons voor te liegen terwijl ze zelf gewoon een geheim schaars vaccin hebben gekregen en immuun zijn.
Helden jaquote:Op maandag 2 maart 2020 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe deze maar even hier ivm in offtopic in het Coronatopic maar ik moest aan deze geweldige sketch denken.
Sowieso mannen van de radio. Met hun ingehouden lachjes af en toe.![]()
Die is ook schitterend inderdaad.quote:
De absolute Kunst van het serieus praten over onzinquote:Op maandag 2 maart 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is ook schitterend inderdaad.
Maar amateuraborteur blijft denk ik mijn favoriet.
Maar ze zijn allemaal wel tamelijk briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |