quote:Op maandag 2 maart 2020 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
(dat mag ik natuurlijk niet zeggen van de alu-hoedjes en BNW-ers, maar die kunnen de pot op wat mij betreft)
Ditquote:Op maandag 2 maart 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Patiënten en bezoekers van ziekenhuizen lijken er massaal mondmaskers te ontvreemden. Hoogleraar medische microbiologie Heiman Wertheim van het Radboudumc roept mensen op daarmee op te houden.
Eerder was al bekend dat er uit ziekenhuizen in Japan, Spanje en Duitsland ook al mondkapjes werden gestolen.
De arts van het Nijmeegse ziekenhuis constateert dat dat nu ook hier gebeurt. ‘Blijf met uw poten van de mondneusmaskers in de ziekenhuizen af’, twittert hij met hoofdletters. ‘Deze verdwijnen in groten getale’.
En dit soort mafkezenInderdaad met je smerige tokkiepoten van medische uitrusting afblijven
Ja tuurlijk, maak er maar weer fake news vanquote:Op maandag 2 maart 2020 20:49 schreef Tengano het volgende:
Die mondkapjes in ziekenhuizen worden wss toch ontvreemd door het personeel zelf. Hoe moet je als buitenstaander nou weten waar die dingen liggen
Doe ik toch niet? Ze worden ontvreemd, maar personeel steelt ook van de baas en die weten waar het ligt. Als jij nu naar een willekeurig ziekenhuis gaat, weet jij dan wel waar je moet zijn om ze achterover te drukken?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maak er maar weer fake news van
Ik ben al dusdanig lang niet in een ziekenhuis geweest om dat te weten. Maar mensen die zijn opgenomen of gasten die binnenkomen zijn ook gewoon aanwezig in ruimtes waar meer dingen beschikbaar zijn dan in de openbare kantinequote:Op maandag 2 maart 2020 20:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doe ik toch niet? Ze worden ontvreemd, maar personeel steelt ook van de baas en die weten waar het ligt. Als jij nu naar een willekeurig ziekenhuis gaat, weet jij dan wel waar je moet zijn om ze achterover te drukken?
We ain't seen nothing yet.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:59 schreef Basp1 het volgende:
Passagier op luchthaven Eindhoven geweigerd omdat hij in het dorp Altena geweest is. Over overdrijven gesproken.
Donequote:Op maandag 2 maart 2020 21:06 schreef vosss het volgende:
[..]
We ain't seen nothing yet.
Volgende week wordt "lachen"; markeer mijn woorden..
quote:
Als je als patiënt of bezoek van een patiënt door de gangen loopt en je hebt er oog voor (en als je ze wilt hebben, dan heb je er wel oog voor), dan zie je ze overal.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:49 schreef Tengano het volgende:
Die mondkapjes in ziekenhuizen worden wss toch ontvreemd door het personeel zelf. Hoe moet je als buitenstaander nou weten waar die dingen liggen
He he, de eerste zinnige reactie hier op het subforum!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Net alsof je in een flath-earth discussie begeeft hier op fok. Elk nieuwsartikel dat enige rationaliteit heeft of zelfs wetenschappelijk onderzoek bevat, wordt weggezet als onbetrouwbaar, niet echt of met opzet zo gepresenteerd.
Doktoren zijn onnozel, en in het ziekenhuis werken enkel ongeïnteresseerde lanterfanters, die toch niks weten. Twee weken geleden hadden die stomme Chinezen nog maximaal gefaald, maar nu zijn het helden vanwege hun strenge aanpak.
Wat er als zoete koek ingaat is elke random twitter/reddit bericht van johnni73 of anita_corona_apocalypsenow met als titel
Breaking: De moeder van de vriend van de achterneef van m'n zus kent iemand die in het AMC werkt, de lijken liggen opgestapeld in de kelder.
Haha, echt? Na 18 jaar FOK!?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
maar ik dacht dat de gemiddelde Fok!ker wat meer kon relativeren.
Nog nooit in TRU en BNW geweest?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
ik dacht dat de gemiddelde Fok!ker wat meer kon relativeren.
Klopt. Uiteindelijk is het vooral nieuw. In het dagelijks leven praat men er wel over, maar niet zo heel paniekerig hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
He he, de eerste zinnige reactie hier op het subforum!
Wel vermakelijk om te lezen, maar ik dacht dat de gemiddelde Fok!ker wat meer kon relativeren. Ik merk van die hysterie in de normale wereld om me heen overigens echt helemaal niets.
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
He he, de eerste zinnige reactie hier op het subforum!
Wel vermakelijk om te lezen, maar ik dacht dat de gemiddelde Fok!ker wat meer kon relativeren. Ik merk van die hysterie in de normale wereld om me heen overigens echt helemaal niets.
Ik dacht al dat het rustig was op straat. Blijkt de hele stad gecoronaneerd te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Volgens de doemdenkers die al sinds half januari in dat topic zitten hadden we intussen al op miljoenen doden moeten zitten.
Jij hebt 2/3 flacons handzeep? Eentje lijkt me meer dan voldoende, wel een beetje normaal blijven doen hè.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige mensen echt ranzig. Het is toch normaal om standaard 2/3 flacons handzeep te hebben...
Ik koop ze vaak als ze in aanbieding dus zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 23:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij hebt 2/3 flacons handzeep? Eentje lijkt me meer dan voldoende, wel een beetje normaal blijven doen hè.
Wat is de algemene opinie ?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
FOK! staat dan ook lichtjaren verwijderd van de algemene opinie in de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |