En de rest van de mensen boeit je verder niet?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat om mezelf. Als ik kan werken dan ga ik gewoon.
Het gaat niet om jezelf, het gaat om ons allen. Je bent niet Remy hequote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat om mezelf. Als ik kan werken dan ga ik gewoon.
Dat ligt eraan hoe ziek ik ben.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil je maar 1 advies geven: als jij je nu ziek zou voelen, blijf dan aub thuis.
Mocht je dat nog ergens tegenkomen, meldt het aub via een TR. We modereren daarop.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Genoeg hier die het afsterven van ouderen en zwakkeren onbeschamd toejuichen.
Ja. Dat kun je alleen zelf bepalen. Eens.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ziek ik ben.
Gek dat ze de berichtgeving vanuit het RIVM die wekenlang afwijkt van zo ongeveer alle relevante buitenlandse autoriteiten dan weer niet aanmerken als nepnieuws..quote:Op maandag 2 maart 2020 17:26 schreef Ang3l het volgende:
https://www.nu.nl/nucheck(...)ng-in-nederland.html
Ik vind dit hedendaagse virus bijna nog schadelijker dan t hele COVID-19.
vergeet het coen en sander fest in de jaarbeurs niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben al Carnaval (Brabant/Limburg), A State of Trance (Utrecht) en Dediqated (Arnhem) gehad in februari. DLDK kan er ook nog wel bij.
Parcatemallotje erin en ik voel me wel weer een paar uur fit. Prima te doen, voor mij. Wat anderen doen moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat kun je alleen zelf bepalen. Eens.
Maar met verhoging of koorts is het, juist nu, niet slim.
Snap je nou echt zelf niet dat je potentieel anderen in gevaar kunt brengen?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Parcatemallotje erin en ik voel me wel weer een paar uur fit. Prima te doen, voor mij. Wat anderen doen moeten ze zelf weten.
Dat zou dan niet moeten uitmaken lijkt me?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ziek ik ben.
Dat virus waart toch wel rond...quote:Op maandag 2 maart 2020 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Snap je nou echt zelf niet dat je potentieel anderen in gevaar kunt brengen?
Als puntje bij paaltje komt draait het uiteindelijk om het overleven van het individu. Zo is elk dier op deze planeet geprogrammeerd. Mensen ook. Misschien komt het nu goed uit om maatschappelijk te denken, maar als de vormen van maatschappij uit elkaar vallen zal steeds meer een overlevingsinstinct in werking treden. En dat overlevingsinstinct is vele malen gevaarlijker als dit virus. Daarom wil je als overheid ook geen algemene paniek.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
En de rest van de mensen boeit je verder niet?
Ik snap mensen zoals jij echt niet...
als je weet dat je geen corona hebt wat maakt het dan uit?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Snap je nou echt zelf niet dat je potentieel anderen in gevaar kunt brengen?
Ik ga wel gewoon naar Nilfgaard op vakantie of zo!quote:Op maandag 2 maart 2020 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We hebben al Carnaval (Brabant/Limburg), A State of Trance (Utrecht) en Dediqated (Arnhem) gehad in februari. DLDK kan er ook nog wel bij.
Heb het nogmaals teruggeluisterd, maar dat is wat hij zei en dat we dit moeten proberen te voorkomen, omdat mensen tot 24 dagen in critical care zitten. Dus waar heb ik niet geluisterd?quote:
’Lekker puh, ik ga toch werken, boeit me niet of ik anderen eventueel besmet’ heeft weinig te maken met overlevingsinstinct.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt draait het uiteindelijk om het overleven van het individu. Zo is elk dier op deze planeet geprogrammeerd. Mensen ook. Misschien komt het nu goed uit om maatschappelijk te denken, maar als de vormen van maatschappij uit elkaar vallen zal steeds meer een overlevingsinstinct in werking treden. En dat overlevingsinstinct is vele malen gevaarlijker als dit virus. Daarom wil je als overheid ook geen algemene paniek.
Griep verspreiden is OOK niet echt fijn voor een bedrijf, en je collega'squote:Op maandag 2 maart 2020 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je weet dat je geen corona hebt wat maakt het dan uit?
En hoe weet hij dat precies?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je weet dat je geen corona hebt wat maakt het dan uit?
Je pikt 1 zinnetje er uit en dat post je dan hier.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:31 schreef joyvke het volgende:
[..]
Heb het nogmaals teruggeluisterd, maar dat is wat hij zei en dat we dit moeten proberen te voorkomen, omdat mensen tot 24 dagen in critical care zitten. Dus waar heb ik niet geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |