tja...quote:Op maandag 2 maart 2020 17:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zitten ze hier weer te zeuren dat mortaliteitsratio veel te hoog is.
Dan krijg je 28/(26+28)*100%=51,9%
Hoe moet ik het anders uitleggen als zij zeggen dat het niet uitmaakt dat sommige besmettingen niet geregistreerd worden?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, hoe maak jij dit op uit wat er wordt gezegd.
Mogelijk. Ik ga doorgaans naar Duitsland. Straks zit ik opeens twee weken vast in dat sobere Ibis-hotel.quote:
Die bestaat niet eensquote:Op maandag 2 maart 2020 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vast al gemeld, maar de F1 Thailand (22-03) is uitgesteld tot nader order.
Teletekst 639
Wat boeit het als iemand thuis zit met een snotterneusje, en een licht kuchtje? Ga je echt niet dood van hoor. Ik zou zelfs nog gaan werken ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders uitleggen als zij zeggen dat het niet uitmaakt dat sommige besmettingen niet geregistreerd worden?
Luister jij welquote:Op maandag 2 maart 2020 17:21 schreef joyvke het volgende:
Up to 24 days in critical care. Countries have to think carefully about how to handle this.
Het feit dat jij wel anderen kan besmetten die misschien niet zo gezond zijn? Zo maar een idee ....quote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat boeit het als iemand thuis zit met een snotterneusje, en een licht kuchtje? Ga je echt niet dood van hoor. Ik zou zelfs nog gaan werken ook.
Als dit een filmscript zou zijn geweest (het hele verloop en alle beslissingen) dan zou je walgend van plaatsvervangende schaamte weggooienquote:Op maandag 2 maart 2020 17:18 schreef Eightyone het volgende:
Van bd.nl:
[..]
(Zélfs als ze goed in de gaten gehouden worden.)
Ja, hoe gaan ze mensen een "nee" verkopen als de ICU's vol zijn? Wie gaan dat wél en niet accepteren? Politie/leger in de ziekenhuizen?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:21 schreef joyvke het volgende:
Up to 24 days in critical care. Countries have to think carefully about how to handle this.
Het gaat om mezelf. Als ik kan werken dan ga ik gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het feit dat jij wel anderen kan besmetten die misschien niet zo gezond zijn? Zo maar een idee ....
Het is al aangepastquote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die bestaat niet eens![]()
Het gaat hier om de MotoGP. Waarvan eerder ook de race in Qatar is gecanceld.
Zou je ook nog bij je (groot)ouders op bezoek gaan?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat om mezelf. Als ik kan werken dan ga ik gewoon.
en dat is nou net het probleem in Nederlandquote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn fit zat.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou je ook nog bij je (groot)ouders op bezoek gaan?
Het is een hele rare situatie van totaal geen zorgen hebben, tot heel bezorgd zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:18 schreef Eightyone het volgende:
Van bd.nl:
[..]
(Zélfs als ze goed in de gaten gehouden worden.)
Genoeg hier die het afsterven van ouderen en zwakkeren onbeschamd toejuichen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
en dat is nou net het probleem in Nederland
Als ik zou gaan werken terwijl ik denk dat ik besmet ben breng ik tientallen mensen in gevaar. Dat jij dat op je geweten wil hebben is prima.
Ik typ niet zo snel, misschien dat het daar aan ligtquote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is al aangepastVervers je topic eens wat vaker
Goed idee, lekker werken, gezellie je collega’s knuffelenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat boeit het als iemand thuis zit met een snotterneusje, en een licht kuchtje? Ga je echt niet dood van hoor. Ik zou zelfs nog gaan werken ook.
Ik wil je maar 1 advies geven: als jij je nu ziek zou voelen, blijf dan aub thuis.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan hebben wij commentaar op China ...quote:Op maandag 2 maart 2020 17:23 schreef MPC60 het volgende:
Bizar dat ze gisteren al wisten dat er medewerkers van het ziekenhuis ziek thuis zitten maar dit niet hebben gemeld in de persconferentie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |