Zou het dan gewoon eens hier neer gooien, ik heb zelf niets van je lijstje wat ik wil kopen helaas (nou ja, wil wel... maar heb even een koop stop ingelastquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan marktplaats en gedoeVind dit lekker simpel.
Lieve fokkers mag altijd
Min of meer lijkt me. Maar Midgar heeft wel wat memorabele scenes. Denk dat jij het Don Corneo gedeelte wel leuk zal vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je dan dus het hele spel in eenzelfde omgeving/scenario?
Wat ik heb gezien: je bent in de stad. Ik wil niet spoileren waar allemaal, niet iedereen kent het origineel, maar the obvious places.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je dan dus het hele spel in eenzelfde omgeving/scenario?
Ik denk dat ik weet waar dat over gaat jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Min of meer lijkt me. Maar Midgar heeft wel wat memorabele scenes. Denk dat jij het Don Corneo gedeelte wel leuk zal vinden
Maar ok, Midgar is een dichtgebouwde stad, dus ik kan me ergens wel voorstellen dat dit eerste deel wat claustrofobisch aan kan doen...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar dat over gaat ja
Zat ook al in een van de trailers.
Er is toch geen gedoe als je die game thuis laat ophalen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan marktplaats en gedoeVind dit lekker simpel.
Lieve fokkers mag altijd
Ik wel. En ik heb geen zin in de communicatie met de gemiddelde marktplaats tokkie en het inpakken en verzenden en maar zien of t allemaal terecht komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is toch geen gedoe als je die game thuis laat ophalen?
Of de game beide verstuurt.. mja ik zit al iets van 13 jaar op marktplaats en heb nooit problemen gehad
Ik betwijfel of CEX me er 20,- per spel voor zullen geven.quote:Gamemania naait je letterlijk waar je bijstaat, lever het dan bij CEX in die geven er nog wel redelijke waardes voor meestal
voor 10% van het geld wat je er voor kan krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamemania is zoveel makkelijker dan 2e hands verkopen. Moet je weer communiceren met mensen. Inpakken. Verzenden. Pfff.
Gewoon lekker die games op de balie smijten en geld innen.
Met zo'n inruilactie is het best prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor 10% van het geld wat je er voor kan krijgen
En straks ook in quarantinetijd geen problemenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:54 schreef Pheno het volgende:
Daarom, digitaal. Heb je niet eens de mogelijkheid te verkopen. Geen mensen, geen verzenden en geen Gamemania
Heb ff snel gekeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Gamemania naait je letterlijk waar je bijstaat, lever het dan bij CEX in die geven er nog wel redelijke waardes voor meestal
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamemania is zoveel makkelijker dan 2e hands verkopen. Moet je weer communiceren met mensen. Inpakken. Verzenden. Pfff.
Gewoon lekker die games op de balie smijten en geld innen.
Nee niet dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor 10% van het geld wat je er voor kan krijgen
Maar ook niet de mogelijkheid uit te lenen aan vriende, wat ik wel eens doe.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:54 schreef Pheno het volgende:
Daarom, digitaal. Heb je niet eens de mogelijkheid te verkopen. Geen mensen, geen verzenden en geen Gamemania
En je zegt net dat CEX altijd redeljke inruilprijzen geeft?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
13 euro per spel is wel schaamteloos, daar zou je bijna een game niet voor weg doen.
Check YouTube anders, daar staat vast een duidelijke video over inruil.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je zegt net dat CEX altijd redeljke inruilprijzen geeft?
Die zit er niet ver vanaf hoor!
Zijn ze nu schaamteloos of redelijk? Ben in de war.
Ik gok dat ik als financieel analist wel weet hoe inruilen werkt hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check YouTube anders, daar staat vast een duidelijke video over inruil.
Corona: for the playersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En straks ook in quarantinetijd geen problemen
Man of Medan en Vampyr verkopen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ff snel gekeken.
Assassin’s Creed Odyssey 14.00
Days gone 17.00
Kingdom Hearts 3 10.00
Kingdom Hearts HS 1.5 2.5 remix 7.00
Rise of the Tombraider 20 year celebration 7.00
Shadow of the tombraider 11.00
Man of Medan 16.00
Vampyr 14.00
Game mania pre order prijs 65.00
Met inruil 2 spellen 25.00 = Korting 40.00
Geen enkel spel bij de CEX komt in de buurt van de korting die ik zou krijgen bij Gamemania, dus wie naait nu?Ik vind die redelijke prijs biJ CEX dus wel meevallen. Tenzij ik t spel op z'n goedkoopst zou kopen voor 51,- bij all your games, dan zou ik IETS goedkoper uitkomen. Maar dan zit je dus met 2 partijen.
Ik kom ernooit maar ik las altijd positieve verhalen in deze reeksquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je zegt net dat CEX altijd redeljke inruilprijzen geeft?
Die zit er niet ver vanaf hoor!
Zijn ze nu schaamteloos of redelijk? Ben in de war.
PS5 Genot 4 The Players.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo was tof. Muziek is fantastisch. Graphics zijn prachtig. Combat is een beetje wennen. Barrett is mr. T.
9/10
Geen Day One.
Wat is er veranderd of gaat er veranderenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ts_to_be_handled_in/
[ afbeelding ]
Ban zou wel terecht zijn
Minder posts alsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS5 Genot 4 The Players.
[..]
Wat is er veranderd of gaat er veranderen?
Dan heb je een vuurtorenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kun je mooi bovenop de Xbox SeX zetten.
Ik lach me dood als dat echt het design wordt. Dat wordt het niet, want zelfs Sony is niet zo gek.quote:
"There must be a beginning of any great matter, but the continuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory."quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:21 schreef dud0r het volgende:
Uncharted uitgespeeld op crushing. Alle treasures gevonden. Nog even de laatste paar trophies Halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutverhaal
KutbroerSOONY
Elena was inderdaad het beste uit heel de game.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie focussen teveel op de broer. Uncharted 4 draait helemaal om Elena als echt held van de hele serie. De steun en toeverlaat van Nate. Door dik en dun staat ze achter haar man. Als alles verloren is komt zij je te hulp.
Gecombineerd met het spelen van Crash op de bank (ook al is het Crash) en het prachtige einde is zij wat de game zo goed maakt.
En trouwens. Speel dat eens gewoon in het Nederlands. Je woont toch in Nederland godverdomme.
Zijn wel een hoop dingen mis gegaan van wat ik gelezen heb. Doet verder niks af aan de kwaliteit van wat er wel is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:15 schreef Drankster het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
@:Notorious_Roy
Nooit gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:15 schreef Drankster het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
@:Notorious_Roy
Moet ik 'm eerst lenenquote:
Mja stel het scheelt je 5 eur per game met verkoop op marktplaats, dan heb je nu ~10 games te koop. Dat is toch weer 50 eur in totaal... Dat is een gratis game die je anders 'weggeeft'quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Nee niet dus.
Heb net de prijzen opgezocht van wat ik er bij CEX voor zou krijgen.
Nergens haalt ie de 20,- voor een game.
En als ik de laagste retailprijs zou pakken voor FF VII in de berekening, dan is de korting 13,- per spel en ook die haalt ie amper bij CEX. Of je moet particulier gana verkopen (marktplaats, fok) maar dan ben ik t met Roy eens. Communiceren, verzenden, etc. Gedoe.
Ik ga hem zo op de switch spelen. Behalve "Niet doen" nog tips?quote:
via die amerikaanse site is ie like 4 eur ... betere dealquote:
Veel beter kun je 12 euro niet bestedenquote:
Heeft niet iedereen zin inquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
via die amerikaanse site is ie like 4 eur ... betere deal
Dit sowiesoquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veel beter kun je 12 euro niet besteden![]()
Hell, ik had hem op launch day gekocht voor de volle mep, en het was elke euro dubbel en dwars waard
True, maar scheelt je wel een paar biertjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen zin in
HZD complete ook 12
quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef Jimbo het volgende:
True, maar scheelt je wel een paar biertjes
vd week code vein nog verkocht voor iets meer dan ik hem gekocht hadquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
CEX biedt vooral goede prijzen voor games die nog niet zo lang uit zijn.
Zo heb ik ook regelmatig via Marktplaats recente games gekocht, uitgespeeld en die vervolgens met winst verkocht aan CEX![]()
Gamemania en Nedgame bieden echt belachelijk weinig.
wat kost dat geintje nu dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:07 schreef KennyPowers het volgende:
Ga zelf alleen voor de South Park bundle.
Of niks. Had al 6 games uit de vorige sale.
Zin in wat, een account maken in 5 minuten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen zin in
HZD complete ook 12
Ah, t is weer hear-say i.p.v. hands-on ervaringquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik kom ernooit maar ik las altijd positieve verhalen in deze reeks
Ja dat was wel ff een episch orkesterig momentje hequote:
Dat t dan ruikt naar Midgar, of t verderf in Last of Usquote:
nee, gemak dient de mens. Is het ook niet zo dat je de us account als hoofdaccount moet instellen zodat je op je normale account de game kan spelen?quote:
Ik heb drie of vier accounts, ik ga me echt niet druk maken of ik alles op mijn main EU account kan spelenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, gemak dient de mens. Is het ook niet zo dat je de us account als hoofdaccount moet instellen zodat je op je normale account de game kan spelen?
Dat is gruwelijk onhandig want dan kan ik dus niet meer via de app shit kopen en naar m'n ps4 sturen.
maar....trophiesquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb drie of vier accounts, ik ga me echt niet druk maken of ik alles op mijn main EU account kan spelen
maar....geen cares. Ik ga echt geen plats halen omdat OCD, ik speel omdat ik een game leuk vindquote:
casual....ga lekkker op facebook en je mobiel gamen danquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar....geen cares. Ik ga echt geen plats halen omdat OCD, ik speel omdat ik een game leuk vind
Ik heb geen Facebook. Ik heb gisteren wel een 1500 day login streak gehaald met One Piece: Treasure Cruisequote:Op woensdag 4 maart 2020 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
casual....ga lekkker op facebook en je mobiel gamen dan
Ik heb gisteren Uncharted trophies gehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. Ik heb gisteren wel een 1500 day login streak gehaald met One Piece: Treasure Cruise
Als het echt toegevoegde waarde heeft wil ik best voor een plat gaan. Maar ik vind mijn tijd te belangrijk om domme trophies te halen. De laatste domme die ik heb gedaan zijn de veren in AC, nooit meer. Wat een onzin. Op zich zou ik bv die van Wolfenstein wel willen halen, maar de tijd die ik er in moet steken (niet doodgaan op de lastigste moeilijkheidsgraad) is me het gewoonweg niet waard. Dan speel ik liever weer een nieuwe game.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Uncharted trophies gehaald![]()
Bijna platinum
Rond lijkt me qua hardware niet erg praktisch, dus het zal wel fake zijn, maar na wat wennen zou dat op zich best een tof design kunnen zijn.quote:
Niet echt rond, maar Apple heeft het geprobeerd en is er hard van terug gekomenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rond lijkt me qua hardware niet erg praktisch, dus het zal wel fake zijn, maar na wat wennen zou dat op zich best een tof design kunnen zijn.
Sowieso mooier dan die hoge asbak van Microsoft.
Die leeftijd heb ik twintig jaar geleden al gehad en toen waren er geen trophiesquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:49 schreef dud0r het volgende:
Het heeft toegevoegde waarde voor m'n e-penis.
Wat een leuke vaasquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt rond, maar Apple heeft het geprobeerd en is er hard van terug gekomen
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet bejaard dus zwaai die nog lekker in het rondquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik twintig jaar geleden al gehad en toen waren er geen trophies
ik koop zo vaak in de usa iets, kan alles spelen op m'n eu account hoorquote:
Support your localsquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik koop zo vaak in de usa iets, kan alles spelen op m'n eu account hoor
Maar dan is je us je main account toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik koop zo vaak in de usa iets, kan alles spelen op m'n eu account hoor
Ik heb toevallig m'n One Piece schoenen aan vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. Ik heb gisteren wel een 1500 day login streak gehaald met One Piece: Treasure Cruise
VET!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toevallig m'n One Piece schoenen aan vandaag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |