"There must be a beginning of any great matter, but the continuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory."quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:21 schreef dud0r het volgende:
Uncharted uitgespeeld op crushing. Alle treasures gevonden. Nog even de laatste paar trophies Halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutverhaal
KutbroerSOONY
Elena was inderdaad het beste uit heel de game.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie focussen teveel op de broer. Uncharted 4 draait helemaal om Elena als echt held van de hele serie. De steun en toeverlaat van Nate. Door dik en dun staat ze achter haar man. Als alles verloren is komt zij je te hulp.
Gecombineerd met het spelen van Crash op de bank (ook al is het Crash) en het prachtige einde is zij wat de game zo goed maakt.
En trouwens. Speel dat eens gewoon in het Nederlands. Je woont toch in Nederland godverdomme.
Zijn wel een hoop dingen mis gegaan van wat ik gelezen heb. Doet verder niks af aan de kwaliteit van wat er wel is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:15 schreef Drankster het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
@:Notorious_Roy
Nooit gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:15 schreef Drankster het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
@:Notorious_Roy
Moet ik 'm eerst lenenquote:
Mja stel het scheelt je 5 eur per game met verkoop op marktplaats, dan heb je nu ~10 games te koop. Dat is toch weer 50 eur in totaal... Dat is een gratis game die je anders 'weggeeft'quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Nee niet dus.
Heb net de prijzen opgezocht van wat ik er bij CEX voor zou krijgen.
Nergens haalt ie de 20,- voor een game.
En als ik de laagste retailprijs zou pakken voor FF VII in de berekening, dan is de korting 13,- per spel en ook die haalt ie amper bij CEX. Of je moet particulier gana verkopen (marktplaats, fok) maar dan ben ik t met Roy eens. Communiceren, verzenden, etc. Gedoe.
Ik ga hem zo op de switch spelen. Behalve "Niet doen" nog tips?quote:
via die amerikaanse site is ie like 4 eur ... betere dealquote:
Veel beter kun je 12 euro niet bestedenquote:
Heeft niet iedereen zin inquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
via die amerikaanse site is ie like 4 eur ... betere deal
Dit sowiesoquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veel beter kun je 12 euro niet besteden![]()
Hell, ik had hem op launch day gekocht voor de volle mep, en het was elke euro dubbel en dwars waard
True, maar scheelt je wel een paar biertjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen zin in
HZD complete ook 12
quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef Jimbo het volgende:
True, maar scheelt je wel een paar biertjes
vd week code vein nog verkocht voor iets meer dan ik hem gekocht hadquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
CEX biedt vooral goede prijzen voor games die nog niet zo lang uit zijn.
Zo heb ik ook regelmatig via Marktplaats recente games gekocht, uitgespeeld en die vervolgens met winst verkocht aan CEX![]()
Gamemania en Nedgame bieden echt belachelijk weinig.
wat kost dat geintje nu dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:07 schreef KennyPowers het volgende:
Ga zelf alleen voor de South Park bundle.
Of niks. Had al 6 games uit de vorige sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |