Niet te zuipen iddquote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
corona is ook bier
geen lekker bier, maar wel bier.
als het echt warm is buiten, en dat bier goed koud, dan kiep ik dat ook wel naar binnenquote:
Maar op zich is heel veel naar binnen te kiepen als het koud genoeg is.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt warm is buiten, en dat bier goed koud, dan kiep ik dat ook wel naar binnen
hoe kouder het is, hoe minder je het proeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar op zich is heel veel naar binnen te kiepen als het koud genoeg is.
Ja maar dan is alles lekker.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt warm is buiten, en dat bier goed koud, dan kiep ik dat ook wel naar binnen
alles is wel heel veel..quote:Op maandag 2 maart 2020 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dan is alles lekker.
Daarom.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kouder het is, hoe minder je het proeft.
Lievquote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Een vrouw heeft net stiekem fooi in mijn jas gedaan omdat ze niet wild3 dat de keuken zou meedelen
was de keuken zo slecht dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Een vrouw heeft net stiekem fooi in mijn jas gedaan omdat ze niet wild3 dat de keuken zou meedelen
Niet manquote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedapest een Italiaan gesproken en nu moet ik tot volgende week maandag thuis werken![]()
![]()
ik heb wel een vrij slecht beeld over die hele zaak waar jij werktquote:
Echtquote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb in Boedapest een Italiaan gesproken en nu moet ik tot volgende week maandag thuis werken![]()
![]()
Geheel onterecht hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een vrij slecht beeld over die hele zaak waar jij werkt
Ja iedereenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een vrij slecht beeld over die hele zaak waar jij werkt
doe dan ook eens wat positieverquote:
Aber jawohl. Meerdere mensen zijn naar huis gestuurd. Mijn werkgever neemt strenge maatregelen. En wij zijn een risicoadviseur dus we hebben wel kennis van zakenquote:
Gewoon omdat je met een Italiaan gepraat hebt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aber jawohl. Meerdere mensen zijn naar huis gestuurd. Mijn werkgever neemt strenge maatregelen. En wij zijn een risicoadviseur dus we hebben wel kennis van zaken
Leukquote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aber jawohl. Meerdere mensen zijn naar huis gestuurd. Mijn werkgever neemt strenge maatregelen. En wij zijn een risicoadviseur dus we hebben wel kennis van zaken
welk deel was de grap?quote:
Ik ga effe snel een Italiaan van de srraat plukken. Misschien krijg ik dan ook vrijquote:Op maandag 2 maart 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon omdat je met een Italiaan gepraat hebt?Het moet niet gekker worden
Simpel: Bel een pizzaatjequote:Op maandag 2 maart 2020 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga effe snel een Italiaan van de srraat plukken. Misschien krijg ik dan ook vrij
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon omdat je met een Italiaan gepraat hebt?Het moet niet gekker worden
Kon beter en het kon slechter.quote:
Niets, gewoon veel gewerkt en vermoeidheid die vandaag beetje inkickt door 3 dagen op rij eigenlijk te weinig te hebben geslapen door te laat naar bed gaan en om 5:30 alweer op te staan.quote:
Beterschap thuis!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volle ziekenboeg thuis. Niet heel chill
Oei, vanavond lekker op tijd tegen je Muis aankruipen danquote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets, gewoon veel gewerkt en vermoeidheid die vandaag beetje inkickt door 3 dagen op rij eigenlijk te weinig te hebben geslapen door te laat naar bed gaan en om 5:30 alweer op te staan.
Da’s kut. Griepje?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volle ziekenboeg thuis. Niet heel chill
Herkenbaarquote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets, gewoon veel gewerkt en vermoeidheid die vandaag beetje inkickt door 3 dagen op rij eigenlijk te weinig te hebben geslapen door te laat naar bed gaan en om 5:30 alweer op te staan.
Neeeeequote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Dat gaat wel goed komen. Vanavond bier en netflix avond en morgen lekker uitslapen want geen verplichte afsprakenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, vanavond lekker op tijd tegen je Muis aankruipen dan
Heerlijk!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komen. Vanavond bier en netflix avond en morgen lekker uitslapen want geen verplichte afspraken
Hahahaquote:
RIP moloquote:Op maandag 2 maart 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Episch wel
Ga je nooit meer vergeten iig
Ik had vanmorgen mijn oude manager aan de telefoon voor nog wat afhandeldingen en die moest lachen omdat ik zo zat te hoesten![]()
![]()
![]()
Twee locaties zijn dicht daar en ze gingen beraden over een collega die twee weken midden in het risicogebied in Noord Italië heeft gezeten aan ziekbed van zijn schoonmoeder, met begrafenis erna en hele familie knuffelen en doen en daar zijn nu ook meerdere mensen van ziek![]()
Als díe vent (smeerlap eerste klasse) het mij gegeven heeft, argggg
Bück Dichquote:Op maandag 2 maart 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP molo![]()
Welke nummers van ramstein wilde je ook alweer op je crematie hebben?
Deze graag tijdens de crematie iigquote:Op maandag 2 maart 2020 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP molo![]()
Welke nummers van ramstein wilde je ook alweer op je crematie hebben?
Daar moeten ze gewoon gelijk een kogel door zijn hoofd schieten. Geen tijd meer aan verspillen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Muck het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
Wat een naar figuur is het toch ook
Inderdaad epischquote:Op maandag 2 maart 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Episch wel
Ga je nooit meer vergeten iig
Ik had vanmorgen mijn oude manager aan de telefoon voor nog wat afhandeldingen en die moest lachen omdat ik zo zat te hoesten![]()
![]()
![]()
Twee locaties zijn dicht daar en ze gingen beraden over een collega die twee weken midden in het risicogebied in Noord Italië heeft gezeten aan ziekbed van zijn schoonmoeder, met begrafenis erna en hele familie knuffelen en doen en daar zijn nu ook meerdere mensen van ziek![]()
Als díe vent (smeerlap eerste klasse) het mij gegeven heeft, argggg
In de cel en de sleutel weggooien. Wat een schoft.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Muck het volgende:
Afmaken, heel langzaam en pijnlijkquote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Muck het volgende:
Yep, en dat voor iets wat al niet meer tegen te houden isquote:Op maandag 2 maart 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inderdaad episch
Twee locaties dicht? Da's ook wel heftig!
Als ik het goed heb begrepen mag niemand van ons bedrijf nog naar seminars, beurzen en zelfs zakelijke afspraken worden ontraden. Dit gaat nog wat worden hoor
afmaken is het beste, maar dan gewoon 1 kogel en opruimen. dat zoiets onze samenleving zo min mogelijk geld kost en niet meer tot last kan zijn.quote:
Wel verbranden daarna, en uitstrooien over zijn thuisland. Dat ie hier niet de boel vervuilt ook nog.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afmaken is het beste, maar dan gewoon 1 kogel en opruimen. dat zoiets onze samenleving zo min mogelijk geld kost en niet meer tot last kan zijn.
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel verbranden daarna, en uitstrooien over zijn thuisland. Dat ie hier niet de boel vervuilt ook nog.
Truequote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afmaken is het beste, maar dan gewoon 1 kogel en opruimen. dat zoiets onze samenleving zo min mogelijk geld kost en niet meer tot last kan zijn.
nu krijgt zo'n stuk stront nog jarenlang tbs en kost de staat bakken met geld. Dat terwijl er toch nooit iets van terecht gaat komen.quote:
Per ongeluk laten stikken in een stuk van zijn eigen schijt lijkt me een mooie passende oplossingquote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu krijgt zo'n stuk stront nog jarenlang tbs en kost de staat bakken met geld. Dat terwijl er toch nooit iets van terecht gaat komen.
Als ie zelf opstaat en wegloopt weet je dat het ernst is.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
Beagle laat van die hele warme geluidloze poepjes
oeps, zelfmoord. Wie had dat gedacht.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Per ongeluk laten stikken in een stuk van zijn eigen schijt lijkt me een mooie passende oplossing
'ongelukje kan met zijn lage intelligentie makkelijk gebeuren, case closed'
Hij ligt te slapen, met z'n overdruk ventiel zo'n meter van m'n neus vandaan..quote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie zelf opstaat en wegloopt weet je dat het ernst is.
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeps, zelfmoord. Wie had dat gedacht.
MIquote:Op maandag 2 maart 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij ligt te slapen, met z'n overdruk ventiel zo'n meter van m'n neus vandaan..
Ik heb hem erbij gezetquote:
Ik ben voor dit jaquote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Per ongeluk zichzelf afgemaakt ipv diegene die hij dood wilde hebbenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeps, zelfmoord. Wie had dat gedacht.
Ooit de film Four Lions gezien?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Per ongeluk zichzelf afgemaakt ipv diegene die hij dood wilde hebben
Terroristen die te dom om te schijten zijn, gemixt met Britse humor.quote:
Hoe weet je hoe verrotte cashewnoten ruiken? 🤔🤔🤔🤔quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe verrotte cashewnoten ruiken? 🤔🤔🤔🤔
quote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Hoi is dit nog de koffie slowchat of ben k verkeerd verbonden?
Die staat niet toevallig op netflix?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:02 schreefMolo het volgende:
[..]
Terroristen die te dom om te schijten zijn, gemixt met Britse humor.
Aanrader
[ afbeelding ]
ik denk dat je goed zitquote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Kweetniequote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Koffie slowcoronaquote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Chef is een mongool.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Chef claimt dat kippen geen haan nodig hebben om een ei te bevruchten
Ok.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
20 man besmet, voor zover getestquote:Op maandag 2 maart 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, we mogen zelfs niet meer naar andere locaties
Chef van Buda meent dat hij geen haan nodig heeft voor ophokplichtquote:Op maandag 2 maart 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Hai, nee, dit is de CoronaGökmenAlgeheleTyfusSCquote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Muckfuckquote:Op maandag 2 maart 2020 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai, nee, dit is de CoronaGökmenAlgeheleTyfusSC
Werk je in een erg bange sector of wat?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, juist in de sector waar iedereen naar luistertquote:Op maandag 2 maart 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk je in een erg bange sector of wat?
Financiële sector en we doen ook iets met risicoadvies bij rampen en terrorisme.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk je in een erg bange sector of wat?
Ik ben opgehoktquote:Op maandag 2 maart 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chef van Buda meent dat hij geen haan nodig heeft voor ophokplicht
[..]
Wat "doe" je daar dan aan? Anders dan dat al sinds de oerknal in elke verzekeringspolis al die dingen uitgeslotn zijn, inclusief "act of God" (quote:Op maandag 2 maart 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
risicoadvies bij rampen en terrorisme.
Dit gaat niet om verzekeringen. Wij adviseren bedrijven en organisaties hoe ze risico’s kunnen managen. Daar zijn we wel serieus groot in.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat "doe" je daar dan aan? Anders dan dat al sinds de oerknal in elke verzekeringspolis al die dingen uitgeslotn zijn, inclusief "act of God" () ?
"ik zou het niet doen."quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit gaat niet om verzekeringen. Wij adviseren bedrijven en organisaties hoe ze risico’s kunnen managen. Daar zijn we wel serieus groot in.
Tuurlijk, een hoop snotterende, grieperige mensen hebben het ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel zullen het virus al hebben en denken; ach....
Er wordt ook geadviseerd om niet meteen naar de huisarts te rennen en het uit te zieken als dat kan.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel zullen het virus al hebben en denken; ach....
En al die huisartsenposten kunnen het amper aanquote:Op maandag 2 maart 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, een hoop snotterende, grieperige mensen hebben het ook.
Verstandigquote:Op maandag 2 maart 2020 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt ook geadviseerd om niet meteen naar de huisarts te rennen en het uit te zieken als dat kan.
Al denkt iedereen natuurlijk dat ie doodgaat. En aan de andere kant is het lastig om te bepalen wanneer je dan wel moet bellen. Voordat je dood bent enzo.quote:
Tevaak moe van het niks doen?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meh beetje teveel de laatste tijd..
Aanhoudende koorts boven de 38 graden. Dan wordt geadviseerd te bellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al denkt iedereen natuurlijk dat ie doodgaat. En aan de andere kant is het lastig om te bepalen wanneer je dan wel moet bellen. Voordat je dood bent enzo.
Ik zit van nature al tegen de 38 graden aanquote:Op maandag 2 maart 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aanhoudende koorts boven de 38 graden. Dan wordt geadviseerd te bellen.
hete vlinder!quote:Op maandag 2 maart 2020 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit van nature al tegen de 38 graden aan
Dat kunnen ze hier zonder corona al nietquote:Op maandag 2 maart 2020 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En al die huisartsenposten kunnen het amper aan
Coolquote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit gaat niet om verzekeringen. Wij adviseren bedrijven en organisaties hoe ze risico’s kunnen managen. Daar zijn we wel serieus groot in.
Alleen al het bestaan van heel dat subforumquote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een hypochonders in het corona topic niet?
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Financiële sector en we doen ook iets met risicoadvies bij rampen en terrorisme.
Heb je zo'n gevangenismuur-aftel-kalender gemaakt in je schuilpiramide ja?quote:
Ja voor werk.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je zo'n gevangenismuur-aftel-kalender gemaakt in je schuilpiramide ja?
Leukquote:Op maandag 2 maart 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Ga denk ik donderdag ticket kopen, moet ook nog naar de ambassade voor visa. dat duurt ook een week
Ik kwak er nooit wat inquote:Op maandag 2 maart 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom je ook terug, er uitziende als koorknaapje?
Zo zie ik er uit als ik er geen gel in kwak
Jaaaaaaaaaaaaquote:
O, dan zou ik een ander huisje zoeken. Met zo’n zwembad heb je de hele dag herrie voor je deurquote:Op maandag 2 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Twijfel alleen nog over het huisje van vorig jaar. Nu is er een zwembad maar dat zit precies bij het terrasje van dat huis en had daar juist altijd veel privacy
Mijn manager zit thuis omdat haar zus was wezen skiën in Italië en mijn product owner omdat één van zijn buren twee huizen verder een coronapatiënt is.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is iedereen nu naar huis gestuurd vanwege contact met italianen?
mja vorig jaar zat ik daar alleen. nu zijn er 2 huisjes geboekt. zijn er 5quote:Op maandag 2 maart 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan zou ik een ander huisje zoeken. Met zo’n zwembad heb je de hele dag herrie voor je deur
En jij omdat je met een italiaan heb gesproken?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager zit thuis omdat haar zus was wezen skiën in Italië en mijn product owner omdat één van zijn buren twee huizen verder een coronapatiënt is.
En de rest van het bedrijf omdat ze in het afgelopen half jaar wel eens tegen buda gepraat over de telefoonquote:Op maandag 2 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En jij omdat je met een italiaan heb gesproken?
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En de rest van het bedrijf omdat ze in het afgelopen half jaar wel eens tegen buda gepraat over de telefoon
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Wij moesten van de baas toch handzeep halen. Nergens te krijgen
Niet te vergeten dat dit allang in de keuken hoort te zijn
Hm. Je kunt het risico nemen, maar je hebt kans dat je de hele dag spetterpieterpaterlekkerinhetwater hoortquote:Op maandag 2 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja vorig jaar zat ik daar alleen. nu zijn er 2 huisjes geboekt. zijn er 5
Ik heb vorig weekend nog pizza gegetenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom twijfel ik nog. Verder is het een super fijn huisje en als er niemand verder is dan heb ik dat zwembad voor mezelfquote:Op maandag 2 maart 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm. Je kunt het risico nemen, maar je hebt kans dat je de hele dag spetterpieterpaterlekkerinhetwater hoort
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En de rest van het bedrijf omdat ze in het afgelopen half jaar wel eens tegen buda gepraat over de telefoon
K ben druk aan het swipen in de hoop een italiaan te matchenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend nog pizza gegeten
#hetkomtnuwelheeldichtbij
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De chef zei dat de baas het te duur vindt om altijd in de keuken te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig, lastigquote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom twijfel ik nog. Verder is het een super fijn huisje en als er niemand verder is dan heb ik dat zwembad voor mezelf
wie weet kom je meneer kroket daar wel tegen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom twijfel ik nog. Verder is het een super fijn huisje en als er niemand verder is dan heb ik dat zwembad voor mezelf
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie weet kom je meneer kroket daar wel tegen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga dan wel voor een Kwekkeboom, kan je trophy bitterbal spelenhoef je nooit meer te werken
K ga wel googelen voor een oplossing :pquote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar wij moeten het een poos zonder Bitterbal doen hier
ga mee dan.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar wij moeten het een poos zonder Bitterbal doen hier
Hoezo Fred?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga mee dan.
Verander je naam in Fred.
En we willen foto’s van de slangenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
Wil je natuurlijk wel jaloers kunnen maken met strandfotos
Ja als ik eindelijk een kan vindenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En we willen foto’s van de slangen
Tent opdoeken want met deze gedachtengang is alles te duurquote:Op maandag 2 maart 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De chef zei dat de baas het te duur vindt om altijd in de keuken te hebben
Chef vertelde ook dat ze na 2 maanden na aanchaf van de oven dat specifieke reinigingspul niet meer wilde gebruiken want te duur. Is ze dus bij sligro spul gaan bestellen wat de buizen aan de achterkant om dat water weg te voeren heeft weg gevroten.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tent opdoeken want met deze gedachtengang is alles te duur
Ik knuffel liever warmbloedige beesten met een vacht die woef zeggenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das nog een partij schattig ook. Kijk nou
[ afbeelding ]
Ja okequote:Op maandag 2 maart 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik knuffel liever warmbloedige beesten met een vacht die woef zeggen
Rennen, huel hard weg rennen bij die toko!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chef vertelde ook dat ze na 2 maanden na aanchaf van de oven dat specifieke reinigingspul niet meer wilde gebruiken want te duur. Is ze dus bij sligro spul gaan bestellen wat de buizen aan de achterkant om dat water weg te voeren heeft weg gevroten.
Sindsdien moeten ze hem met de hand schrobben
En dan in je binnenzak mee naar Den Haag?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
als ik er 1 zie dan is die van mij
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 2 maart 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan in je binnenzak mee naar Den Haag?
Vertel ons wat me moeten doen dan!!!?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Financiële sector en we doen ook iets met risicoadvies bij rampen en terrorisme.
Neef van me (is als enige in de familie niet helemaal 100) kocht ooit een python in een opwelling toen hij langs een dierenzaak liep, beest gleed gewoon vrijelijk door zijn huis heen, kwam paar dagen later een accountant langs en die slang had een beetje honger, schijnt dat ze die accountant op de maan hebben horen schreeuwen en na een jaar had hij nog last van enorme ontstekingen in zijn armquote:
Hoe kwam die aan die ontsteking dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neef van me (is als enige in de familie niet helemaal 100) kocht ooit een python in een opwelling toen hij langs een dierenzaak liep, beest gleed gewoon vrijelijk door zijn huis heen, kwam paar dagen later een accountant langs en die slang had een beetje honger, schijnt dat ze die accountant op de maan hebben horen schreeuwen en na een jaar had hij nog last van enorme ontstekingen in zijn arm
Slangen schijnen niet zo'n schoon bekje te hebben en ze hadden dat beest na een half uur pas los.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe kwam die aan die ontsteking dan?
pythons wurgen toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen schijnen niet zo'n schoon bekje te hebben en ze hadden dat beest na een half uur pas los.
Gewoon veilig thuisblijven.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel ons wat me moeten doen dan!!!?
python strangle?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
hoe the fuck schrijf je dat.
Als ik dat google krijg ik programmeertaal
Machtige beesten zijn het ookquote:Op maandag 2 maart 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben ook prima tandjes om zich vast te bijten tijdens het wurgproces.
Ja daar kom ik op terechtquote:Op maandag 2 maart 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
python strangle?
python is ook een programmeertaal
Jij blij dat je het gestart hebt?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van dat corona topic worden mensen hypochonder
Jijzelf ook of doel je op anderen?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van dat corona topic worden mensen hypochonder
Anderenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jijzelf ook of doel je op anderen?
Ja wel wat engquote:Op maandag 2 maart 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wel rap daar.
https://www.telegraaf.nl/(...)talie-met-18-naar-52
Ja inderdaad, denk dat in dat land het aantal nog wel veilig met tien vermenigvuldigd mag worden om dichter bij de waarheid te komen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel wat eng
iran ook toch zo veel doden
redelijk makkelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
Dat python programmeertaal he. Hoe lastig is dat om te leren?
Was jouw baas niet net ook al een mongool? En gisteren? En eergisteren? En zo?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Wij moesten van de baas toch handzeep halen. Nergens te krijgen
Niet te vergeten dat dit allang in de keuken hoort te zijn
Toen was het nog niet relevant.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jouw baas niet net ook al een mongool? En gisteren? En eergisteren? En zo?![]()
Ik vind programmeren niet echt HBO/MBO niveau afhankelijk. Niet voor niks dat iemand op z'n zolderkamer zonder diploma's allerlei dingen kan programmeren.quote:
Hoeft niet.quote:Moet je voor dat python al een andere taal kennen?
Nou ja, dat is op zich niet zo raar. Het enige wat we van die persconferentie geleerd hebben is dat RIVM eigenlijk gewoon geen idee heeftquote:Op maandag 2 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen was het nog niet relevant.
Denk vanwege de persconferentie ze gedraaid is :p
Hmm.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind programmeren niet echt HBO/MBO niveau afhankelijk. Niet voor niks dat iemand op z'n zolderkamer zonder diploma's allerlei dingen kan programmeren.
[..]
Hoeft niet.
NOu ja die zeep hadden we allang moeten hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op zich niet zo raar. Het enige wat we van die persconferentie geleerd hebben is dat RIVM eigenlijk gewoon geen idee heeft
Had je anders gedacht`en verwacht dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op zich niet zo raar. Het enige wat we van die persconferentie geleerd hebben is dat RIVM eigenlijk gewoon geen idee heeft
Dat zonder meer ja. Krijgen jullie nooit HACCP audits en zo dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja die zeep hadden we allang moeten hebben.
1 voor handzeep en dan een aparte met alcohol er in.
Ik was mijn handen met dreft omdat er niks is
Maakt op zich niet zo uit.. Imho. Aantal blijven relevant (PHP/HTML/SQL) gaat lijkt me meer om wat je ermee bereikt.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm.
Oke. Welke is op het moment relevant?
Schijnbaar nietquote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zonder meer ja. Krijgen jullie nooit HACCP audits en zo dan?
Dat is ook zo'n enorme wassen neus.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zonder meer ja. Krijgen jullie nooit HACCP audits en zo dan?
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is desinfecterende handzeep ook niet al te best want dan maak je de vriendelijke lieve bacteriën op je handen ook dood.
Dat klinkt weer heel ingewikkeld.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zo uit.. Imho. Aantal blijven relevant (PHP/HTML/SQL) gaat lijkt me meer om wat je ermee bereikt.
Maar als je nu wilt cashen, dan moet je in zetten op mobiele apps.
Zeg dat even tegen de McD waar ze iedere 15 minuten de handen met die bende moeten doen: 7quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is desinfecterende handzeep ook niet al te best want dan maak je de vriendelijke lieve bacteriën op je handen ook dood.
Kan zijn, maar je moet er wel aan voldoen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n enorme wassen neus.
Bottom line ben je ook alleen maar klant van zo'n auditor.
Escort.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt weer heel ingewikkeld.
Zoek meer iets als alternatief voor de horecaIets wat ik bv als zzper kan doen. Maar geen idee wat.
Merk wel dat met mijn gelanterfant en gesmurf het lastiger gaat worden om zo in loondienst te blijven werken
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je moet er wel aan voldoen.
Iets anders in de horeca? Bij een LEUK bedrijf met LEUKE collega's?quote:
Geloof niet dat daar de snuggersten der mensheid werken.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen de McD waar ze iedere 15 minuten de handen met die bende moeten doen: 7
Heb dat geloof ik maar 1 keer meegemaakt maar dat was omdat het eerder al slecht was dus dan blijven ze terug komenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kloptmaar dat heeft alleen effect met handhaving. Een reguliere audit hecht ik weinig waarde aan tbh.. Gaat er toch om wat de handhavende autoriteit zegt, dus in dit geval een NVWA
Wat vind je leuk om te doen? Kijk daar eerder naar dan iets 'leren om er geld mee te kunnen verdienen'.quote:
Ja toen ik "audit" zei bedoelde ik "audit die ergens op slaat" stop de tijd.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kloptmaar dat heeft alleen effect met handhaving. Een reguliere audit hecht ik weinig waarde aan tbh.. Gaat er toch om wat de handhavende autoriteit zegt, dus in dit geval een NVWA
Ja word er ook te oud voor toch :pquote:Op maandag 2 maart 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets anders in de horeca? Bij een LEUK bedrijf met LEUKE collega's?
Ja das ook zo maar goed dat weet ik ook niet zoquote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat vind je leuk om te doen? Kijk daar eerder naar dan iets 'leren om er geld mee te kunnen verdienen'.
Als het iets is wat je leuk vindt, is de drive om er energie in te steken veel groter.
Ja dan blijven ze terugkomenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat geloof ik maar 1 keer meegemaakt maar dat was omdat het eerder al slecht was dus dan blijven ze terug komen
Nou ja nu kan het nog wel. Als je zo oud bent als ik niet meer iddquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen ik "audit" zei bedoelde ik "audit die ergens op slaat" stop de tijd.
Vetting, voor alle opletting op invetting van uw ketting.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dan blijven ze terugkomen
Wij krijgen zat van zulk soort inspecties..
Interne Audit (door 't bedrijf zelf)
Externe Audit (door klassebureau)
Port State Control, de 'audit' waar het eigenlijk om gaat: dit is de handhavende instantie.
Vetting Inspecties, hier behaal je een score wat voor sommige klanten belangrijk is.
Je bent zo oud als je je voelt Fles.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja nu kan het nog wel. Als je zo oud bent als ik niet meer idd
Ook nog maar eventjes.quote:
Ik ken een sommelier die geen wijn lust en die werkt in een gerenommeerde wijnbar.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik lust geen wijn. :p En gastvrouw ben ik in principe al![]()
Ben ook geen type voor fine dining.
Ja maar slaat dan toch nergens opquote:Op maandag 2 maart 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een sommelier die geen wijn lust en die werkt in een gerenommeerde wijnbar.
Dat is eigenlijk best vetquote:Op maandag 2 maart 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
Je bent zo oud als je je voelt Fles.
Ik zat in de klas op de zeevaartschool met een man van tegen de vijftig. Al die tijd notaris geweest, wilde letterlijk het roer omgooien.
Hij werkt nu op een van Nederland's veerbootdiensten als stuurman.
Jong van geestquote:Op maandag 2 maart 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet niet of dat zo een compliment is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |