ja maar zou het gewoon ook stoppen met benoemen dat het begonnen is in noord Italië per patiënt. Het is straks letterlijk op elke straathoek laat dat noord Italië verhaal gewoon los.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso als je het verhaal leest van een vrouw die in italie geweest was en samen met dr kind zich ziek voelde maar niet getest werd
ik ben hartstikke druk met werkenquote:
Hoe was je weekend?quote:
Dat dacht ik alquote:Op maandag 2 maart 2020 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie een mooie kans om wat nummers te scoren
Zou je 'rode oog' wel met rust laten.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat kijkt niet lekker. ze zijn nu bijna gelijk en als ik 1 goed heb en 1 slecht dan voel ik me blind
Zeg gewoon dat we beide besmet zijn nu en in quarantaine moetenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Maar stel je jezelf dan voor als potentiële besmettingsbron of benoem je 'haar' als potentiële besmettingsbron
ja zoiets gaat het ook wordenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou je 'rode oog' wel met rust laten.
Zo klinkt het wel romantisch!quote:Op maandag 2 maart 2020 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat we beide besmet zijn nu en in quarantaine moeten
Hey FFquote: