Dat is toch nooit met 100% zekerheid vast te stellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral omdat ze ook geen idee hebben met wie die lui in contact geweest zijn.
Nee dat niet maar bij de één een stuk makkelijker na te gaan dan bij een ander. Ben je veel op openbare plekken wordt het al snel lastig.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is toch nooit met 100% zekerheid vast te stellen.
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:43 schreef Nizno het volgende:
zit te twijfelen of ik lenzen in ga doen voor vanavond of dat ik 1 lens in doe en de andere dicht ga plakken ofzo
omdat de lens uit krijgen zeer deed en het oog nog roodachtig is en ik met uit eten ga eigenlijk ook geen rare blikken wil enzoquote:
Die krijg je toch wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat de lens uit krijgen zeer deed en het oog nog roodachtig is en ik met uit eten ga eigenlijk ook geen rare blikken wil enzo
ja oke maar dan is het niet vanwege een rood oogquote:
Zet je een bril opquote:Op maandag 2 maart 2020 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat de lens uit krijgen zeer deed en het oog nog roodachtig is en ik met uit eten ga eigenlijk ook geen rare blikken wil enzo
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke maar dan is het niet vanwege een rood oog
ow ja ook een optie, dat vergroot meteen voor degene die er naar kijktquote:
Precies, ik zou denk ik wel onthouden wie ik recht in zijn gezicht hoest/nies en vice versa, maar weet ws niet hoe ze heten en om dan gelijk naam en adres te vragen geeft misschien ook een verkeerde indruk?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet maar bij de één een stuk makkelijker na te gaan dan bij een ander. Ben je veel op openbare plekken wordt het al snel lastig.
sowieso dan heb je persoon x die je tegen bent gekomen op de markt die daarna naar de jumbo is gegaan en daar z tegen kwam en dan verder en verderquote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, ik zou denk ik wel onthouden wie ik recht in zijn gezicht hoest/nies en vice versa, maar weet ws niet hoe ze heten en om dan gelijk naam en adres te vragen geeft misschien ook een verkeerde indruk?
Als je niet hoeft auto te rijden alleen een lens in in het goede oog, rechts corrigeert dan 'automatisch' mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:43 schreef Nizno het volgende:
zit te twijfelen of ik lenzen in ga doen voor vanavond of dat ik 1 lens in doe en de andere dicht ga plakken ofzo
sowieso als je het verhaal leest van een vrouw die in italie geweest was en samen met dr kind zich ziek voelde maar niet getest werdquote:Op maandag 2 maart 2020 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)aat-op-achttien.html
dat maar blijven hameren op risico gebieden mag wel stoppen van mij.
Ik zie een mooie kans om wat nummers te scorenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, ik zou denk ik wel onthouden wie ik recht in zijn gezicht hoest/nies en vice versa, maar weet ws niet hoe ze heten en om dan gelijk naam en adres te vragen geeft misschien ook een verkeerde indruk?
Ja dan toch niet kapitein haakquote:Op maandag 2 maart 2020 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ook een optie, dat vergroot meteen voor degene die er naar kijkt
Precies en test gewoon wat vaker als je de ontwikkeling in de gaten wil houden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso dan heb je persoon x die je tegen bent gekomen op de markt die daarna naar de jumbo is gegaan en daar z tegen kwam en dan verder en verder
laat mensen gewoon ziek worden en wees lief voor ze als ze zo ziek zijn dat ze naar het zkh moeten en verder geen paniek
nee dat kijkt niet lekker. ze zijn nu bijna gelijk en als ik 1 goed heb en 1 slecht dan voel ik me blindquote:Op maandag 2 maart 2020 13:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als je niet hoeft auto te rijden alleen een lens in in het goede oog, rechts corrigeert dan 'automatisch' mee.
Dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |