Dat gaat zo wel snel hoor als Telegraaf, Shownieuws en Boulevard het gaan delenquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:10 schreef FlyingEagle het volgende:
Denk dat de meeste het niet doorhebben, wij als fans zitten er veel korter op.
Wie is 'wij'? Want hier wilde volgens mij bijna iedereen dat het niet lekte omdat de verrassing dan vanavond weg is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:26 schreef Niels93 het volgende:
Ik baal echt dat het gelekt is. Hoe moeilijk is t om alles te checken? Je weet dat wij een soort molloten zijn die alles afstruinen om de scoop te hebben.
Wij als ESF fans. De community.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is 'wij'? Want hier wilde volgens mij bijna iedereen dat het niet lekte.
Als Wiwi er niet over geschreven had, hadden wij het hier niet geweten denk ik.
Ik als ESF fan en onderdeel van die community had toch echt liever vanavond zitten hyperen vanaf begin dwdd zonder dat iemand 'ons' lied nog gezien of gehoord had. Het leek zo goed te gaan, het geheim houden en de teasers.quote:
Nouja eerder de persoon die het op Youtube heeft gezet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:39 schreef ato het volgende:
Deze molloot heb een klein stukje geluisterd, het is inderdaad slechte kwaliteit en er staat maar een kort stuk op.
Ik weet nog niet wat ik er van kan vinden, maar ik luister het in het geheel vanavond wel.
Echt jammer dat er dan toch weer een lek is en ben best teleurgesteld in Songfestivalweblog.
Songfestivalweblog kan je weinig kwalijk nemen. Wiwi schreef en linkte eerst. Dan is het al gebeurd. Wiwi kan je het ook niet écht kwalijk nemen, iemand was zo onhandig het lied al online te zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:39 schreef ato het volgende:
Deze molloot heb een klein stukje geluisterd, het is inderdaad slechte kwaliteit en er staat maar een kort stuk op.
Ik weet nog niet wat ik er van kan vinden, maar ik luister het in het geheel vanavond wel.
Echt jammer dat er dan toch weer een lek is en ben best teleurgesteld in Songfestivalweblog.
Teleurgesteld in Songfestivalweblog omdat zij net zo hard meedoen om het te delen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja eerder de persoon die het op Youtube heeft gezet.
Het moet allemaal snel snel gedeeld worden, dus kwaliteit en een stuk van het lied afknippen maakt niet meer uit
Daarom diep respect voor dit forumquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo in Songfestivalweblog. Wiwi schreef en linkte eerst. Dan is het al gebeurd. Je kunt het weblog niet echt kwalijk nemen. Wiwi ook niet echt, iemand was zo onhandig het al online te zetten.
Wij kiezen ervoor het zelf niet te verspreiden op Twitter want we willen niet dat onze eigen NLse inzending benadeeld wordt. Maar bij anderen zal nieuws belangrijker zijn en dat kan ik ook wel weer begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |