Stef Blok is immuun.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Tel daar het gestuntel van Bruins bij op en we hebben mogelijk een nieuwe post in het kabinet beschikbaar
Die is echt legendarisch. Voldoet aan het niveau van die Iraakse defensie gast.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn idee. Met als toppunt, carnaval vier je kleinschalig daar kan het zich niet verspreid hebben. Iedereen die in Tilburg carnaval gevierd heeft weet dat het anders is.
Bijwerkingen van de griepprik zijn mogelijk een stijve arm en twee dagen een licht grieperig gevoel. Niks ernstigs.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Serieus, ik heb als medewerker in de zorg er ook recht op maar neem hem nooit omdat er ook bijwerkingen aan zitten.
Misschien toch maar eens doen volgend jaar.
Beter heffen ze het RIVM gewoon op. Beetje zakken vullen als er niks te doen is, maar als je ze nodig hebt dan kramen ze dit soort onzin uit.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn idee. Met als toppunt, carnaval vier je kleinschalig daar kan het zich niet verspreid hebben. Iedereen die in Tilburg carnaval gevierd heeft weet dat het anders is.
Ja en vanavond is vast die baard weer op tv om ons opnieuw gerust te stellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Tel daar het gestuntel van Bruins bij op en we hebben mogelijk een nieuwe post in het kabinet beschikbaar
Ik vind die man er niet zo heel fris uitzien trouwens, nogal viezig eerder.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja en vanavond is vast die baard weer op tv om ons opnieuw gerust te stellen.
Misschien is hij carnaval gaan vierenquote:Op maandag 2 maart 2020 09:40 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik vind die man er niet zo heel fris uitzien trouwens, nogal viezig eerder.
Dus het normale protocol is om leerlingen met koorts gewoon in de banken te laten zitten?quote:Op maandag 2 maart 2020 08:43 schreef kilon het volgende:
Brief vanuit ons overkoepelend bestuur: je mag leerlingen met klachten als hoesten, verkouden en koorts naar huis sturen.
Het is niet echt een visitekaartje voor je organisatie inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:40 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik vind die man er niet zo heel fris uitzien trouwens, nogal viezig eerder.
Bij mijn kind op school mogen ze komen met koorts, mits ze niet hangerig of echt ziek zijn. Onder normale omstandigheden dan,nu met corona weet ik het niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus het normale protocol is om leerlingen met koorts gewoon in de banken te laten zitten?
Misschien heeft hij Corona.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Misschien is hij carnaval gaan vieren
Ik denk niet dat ze rectale thermometers in de schoolbanken hebben ingebouwd?quote:Op maandag 2 maart 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus het normale protocol is om leerlingen met koorts gewoon in de banken te laten zitten?
Hoeveel ziekenhuizen gaan er zo op slot en waar moet je dan heen als je zorg nodig hebt?quote:Op maandag 2 maart 2020 09:35 schreef NaturalScience het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)test.html?redirect=1
Tweede ziekenhuis deels op slot!
Dat kind kun je niks verwijten. Ik vind het meer dan dom van ouders om hun kind met koorts naar school te sturen. Zeker nu, want hoewel ze er misschien niet of minder klachten van krijgen, dragen ze het virus misschien wel mee met de nodige risico's.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bij mijn kind op school mogen ze komen met koorts, mits ze niet hangerig of echt ziek zijn. Onder normale omstandigheden dan,nu met corona weet ik het niet.
Gaat lekker zo met die verspreiding tegengaan iddquote:Op maandag 2 maart 2020 09:45 schreef Nielsch het volgende:
Dus weer een patiënt die een week op een IC heeft gelegen met Coronaverschijnselen maar geen arts die ff dacht 'hee laten we eens op Corona testen' omdat dat niet hoefde van het protocol van het RIVM. Faal op faal op faal.
Wiki leaks was ook nep toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit kan toch niet waar zijn?
Wat is de diepere bron hier van?
Het pijnlijke is dat de arts er niet zo heel veel aan kan doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:45 schreef Nielsch het volgende:
Dus weer een patiënt die een week op een IC heeft gelegen met Coronaverschijnselen maar geen arts die ff dacht 'hee laten we eens op Corona testen' omdat dat niet hoefde van het protocol van het RIVM. Faal op faal op faal.
Nou in elk geval staat er in die leak niks bij voor het ziekenhuis in rotterdam wat nu een opnamestop op de IC heeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Pas een keer of 3 4. Nietszeggend kladblaadje voor zover. Dit kan elke gek opgesteld hebben en het kan serieus zijn. Zeg t maar
Nou, wie weet hoeveel ziekenhuizen een patiënt op de IC hebben liggen die de longen uit zijn lijf hoest maar niet getest wordt want protocol.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel ziekenhuizen gaan er zo op slot en waar moet je dan heen als je zorg nodig hebt?
Als er in elk ziekenhuis nu een patient wordt gevonden die er al een paar dagen ligt te hoesten, zijn we gelijk klaar met die optie.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat lekker zo met die verspreiding tegengaan idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |