En ook nog eens zelfde helft, zelfde semi.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
5 maart dus! Ze vissen zo te zien in dezelfde vijver als Moldavië.
Gewoon de clip op eurovision YouTube kanaal neem ik aan? Geen melanchomane schrijver van het nummer die een presentatie van 2 uur gaat geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:42 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop dat ik hiermee de suiker van gisteren weg kan spoelen
Nog geen linkje kunnen vinden trouwens.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon de clip op eurovision YouTube kanaal neem ik aan? Geen melanchomane schrijver van het nummer die een presentatie van 2 uur gaat geven?
Eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vind 'm minder catchy dan Hasta la Vista eigenlijk. Maar een goeie liveshow zit er gelukkig wel in
Dit is correct en tevens juistquote:
Bij beide deze en Moldavië kan ik mij het liedje al niet meer herinneren, terwijl Kroatië meteen in mijn hoofd zat, dit gaat ook wel een verschil maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind er weinig aan. Als we dan toch vergelijken met Moldavië vind ik dat nummer een stuk leuker.
Kroatië is inderdaad vele malen sterker dan dit en Moldavië.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij beide deze en Moldavië kan ik mij het liedje al niet meer herinneren, terwijl Kroatië meteen in mijn hoofd zat, dit gaat ook wel een verschil maken.
Dat valt me in niks tegenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |