Maar ehh.. Akbor heeft ook 2 UI's uit de OP gehaald..quote:Op zondag 1 maart 2020 22:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, ik maak geen ruzie ik benoem gewoon dat jij tegen de afspraak in een UI uit de OP haalt. Als jij dat ruzie zoeken vindt, ben je blijkbaar niets gewend.
tik gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat die boomer maar lullen joh, heeft een andere stempel kan ze zelf ook niet veel aan doen
Iedereen doet maar joh. Slaat helemaal nergens meer op ondertussen.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar ehh.. Akbor heeft ook 2 UI's uit de OP gehaald..
Ik heb een oude gekopieerd en geplaktquote:Op zondag 1 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tsja, selectief users aanpakken is makkelijker, je moet elkaar toch een beetje in stand houden héquote:Op zondag 1 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezeik elke keer..quote:Op zondag 1 maart 2020 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen doet maar joh. Slaat helemaal nergens meer op ondertussen.
En gaat over een afspraakIk heb helemaal nooit iets met iemand afgesproken....
die van mij in opdracht van jippie en dat noemt mij kinderachtigquote:Op zondag 1 maart 2020 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 1 maart 2020 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen doet maar joh. Slaat helemaal nergens meer op ondertussen.
En gaat over een afspraakIk heb helemaal nooit iets met iemand afgesproken....
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja maar ik wist wat je bedoelde toch?
hoi aloaquote:
Oh 3 dan zelfs..quote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die van mij in opdracht van jippie en dat noemt mij kinderachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |