Oepsquote:Op zondag 1 maart 2020 22:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat jij zijn UI uit de OP haalt?
Sta jij boven de afspraken die met @:SuperwormJim gemaakt zijn?
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onterecht ja![]()
Maar goed laat ik het zo nogmaals zeggen: boeiend
hele dag al een en al positiviteit hier en jij komt hier even ruzie zoeken. nee deze keer niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat jij zijn UI uit de OP haalt?
Sta jij boven de afspraken die met @:SuperwormJim gemaakt zijn?
Ik reageer omdat Mikey zelf moord en brand schreeuwt als er iets wijzigt in de OP.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onterecht ja![]()
Maar goed laat ik het zo nogmaals zeggen: boeiend
Welja, doe je bestquote:Op zondag 1 maart 2020 22:49 schreef ViesDiktator het volgende:
ach ik zie wel ff een paar puntje halen en zo toch?
Nee, ik maak geen ruzie ik benoem gewoon dat jij tegen de afspraak in een UI uit de OP haalt. Als jij dat ruzie zoeken vindt, ben je blijkbaar niets gewend.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
hele dag al een en al positiviteit hier en jij komt hier even ruzie zoeken. nee deze keer niet.
Ik zie alleen jou moeilijk doen op dit moment, dus reageer ik daar opquote:Op zondag 1 maart 2020 22:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik reageer omdat Mikey zelf moord en brand schreeuwt als er iets wijzigt in de OP.
niemand gaf erom tot jij je scheur open trekt.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik reageer omdat Mikey zelf moord en brand schreeuwt als er iets wijzigt in de OP.
Jou reactie is net zo boeiendquote:Op zondag 1 maart 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie alleen jou moeilijk doen op dit moment, dus reageer ik daar op
Wat er verder allemaal aan de hand is: boeiend
Noem jij dit scheur opentrekkenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
niemand gaf erom tot jij je scheur open trekt.
Wow, heb jij mij even te pakken nuquote:
kloptquote:
Wij komen straks wel terug mario. Niks te halen nu.quote:
ja dagquote:
Laat die boomer maar lullen joh, heeft een andere stempel kan ze zelf ook niet veel aan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |