abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2020 @ 21:23:43 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191783094
quote:
Pandemie

Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.

Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.

Bron
quote:
Coronavirussen

De coronavirussen zijn een grote familie van virussen die ziekten veroorzaken. Deze virussen zijn zoönotisch, dat betekent dat ze overgedragen kunnen worden tussen dieren en mensen. De wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geeft meer informatie over het virus op hun website.

Veel voorkomende tekenen van infectie zijn ademhalingsproblemen, koorts en hoesten. In ernstige gevallen kan het leiden tot een longontsteking, nierfalen en is het dodelijk. De standaard aanbevelingen die de WHO doet om verspreiding te voorkomen zijn: regelmatig handen wassen, mond en neus bedekken bij hoesten en niezen en het grondig koken van vlees en eieren.

Eerder uitgebroken coronavirussen zijn MERS en SARS. Dat laatste virus werd in 2003 ook in China ontdekt. Het werd overgedragen van civetkatten op mensen. Er zijn verschillende coronavirussen die al wel onder dieren circuleren, maar waar nog geen mensen door zijn besmet.

Bron
Het is maar een griepje

quote:
Hoewel slijm buiten het lichaam als iets onsmakelijks wordt gezien, helpt het binnenin het lichaam de longen te beschermen tegen ziekteverwekkers en houden ze de luchtwegen vochtig. Epitheelcellen met trilhaartjes zwemmen in het slijm rond en ruimen daar afvalstoffen als pollen en virussen op.

Frieman legt uit dat het SARS-virus goed was in het infecteren en doden van deze trilhaarcellen, die zich vervolgens ophoopten en de luchtwegen van de patiënt met afvalstoffen en vocht vulden. Hij denkt dat hetzelfde gebeurt bij het nieuwe coronavirus, omdat uit het eerste onderzoek naar COVID-19 is gebleken dat bij veel patiënten een dubbele longontsteking optreedt, die zich onder meer uit in kortademigheid.

Daarna begint fase twee en slaat het immuunsysteem alarm. Opgeschrikt door het binnendringende virus, begint het lichaam de ziekte te bestrijden door de longen te overspoelen met immuuncellen, die de beschadigde cellen opruimen en het longweefsel repareren.

Als alles naar behoren werkt, is dit ontstekingsproces nauwgezet en beperkt tot de besmette weefsels. Maar soms slaat het immuunsysteem op hol en begint wild om zich heen te slaan, waarbij ook gezonde cellen worden verwoest.

“Je krijgt door zo’n immuunrespons dus te maken met méér in plaats van minder schade,” zegt Frieman. Nog meer afvalstoffen hopen zich in de longen op en de longontsteking wordt erger.
De longen vullen het lichaam aan met levengevende zuurstof. Leer alles over de anatomie van de longen, hoe de organen ademhaling mogelijk maken en hoe ze gevoelig zijn voor ziekten.

In de derde fase verergert de longontsteking zich nog verder, wat kan leiden tot respiratoire insufficiëntie. Ook als de patiënt hierdoor niet overlijdt, kan de schade aan de longen onherstelbaar zijn. Volgens de WHO leidde SARS tot het ontstaan van gaten in de longen, waardoor ze een “honingraatvormige aanblik” kregen, en het lijkt erop dat dit patroon ook bij patiënten van het nieuwe coronavirus is te herkennen.

De gaten ontstaan waarschijnlijk door de hyperreactiviteit van het immuunstelsel, wat tot de vorming van littekenweefsel en een verstijving van de longen leidt.

In dat geval moet de patiënt doorgaans aan de beademing. Intussen worden de membranen tussen de longblaasjes en de bloedvaten steeds poreuzer, waardoor de blaasjes zich met vocht kunnen vullen en de bloedbaan niet langer van zuurstof kunnen voorzien.

“In zeer ernstige gevallen verdrinken de longen en kan de patiënt niet meer ademhalen,” zegt Frieman. “Dat is hoe mensen aan de ziekte overlijden.”

Dit artikel werd oorspronkelijk in het Engels gepubliceerd op NationalGeographic.com
bron

bron

bron

• Livetrackers: via deze drie: (link 1) (link 2) (link 3)

quote:
• Gedetailleerde overzichtskaart: HIER

• Gedetailleerde overzichtskaart (inclusief gesloten grenzen e.d.) : HIER

• Overzicht en kaart van het virus in Nederland HIER

• Handig om te volgen op Twitter: https://twitter.com/BNODesk

• Timelapse: Mapping the Outbreak

RIVM Vragen en Antwoorden

• Nog meer overzicht: https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6

Wuhan Corona Virus Map

• Wikipedia: • https://en.wikipedia.org/(...)coronavirus_outbreak

• Worldmeters: https://www.worldometers.info/coronavirus/

• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt.
Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.

• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis

Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.

Dit doet corona met je, als je pech hebt.

rivm twitterde op donderdag 27-02-2020 om 21:20:37 Bij een patiënt in Nederland is vanavond #COVID19 vastgesteld. Met labonderzoek is de diagnose bevestigd. De GGD is gestart met contactonderzoek. Meer informatie: https://t.co/80e0vcVakc#coronavirus #ncov #patiënt #virus https://t.co/UGQPIdJ7Tl reageer retweet
rivm twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:52:39 Vannacht is een tweede patiënt met #COVID19 gediagnosticeerd. De GGD Amsterdam is gestart met het contactonderzoek. Meer informatie: https://t.co/kEBMjZtcir#covid #coronavirus #sarscov2 #corona https://t.co/7fcezFfbfM reageer retweet
rivm twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 13:25:57 Waar kun je terecht met vragen over het #coronavirus? ? Veel vragen en antwoorden: https://t.co/Xrjsu9rHta??? Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD? Andere vragen: 0800-1351#COVID #COVID19 #RIVM #vragen #antwoorden https://t.co/SGznUUMvs9 reageer retweet
Confirmed
quote:
1. Carnavalvierder uit Loon op Zand
2. Vrouw uit Amsterdam, zit in Diemen
3. Partner van #2
4. Jongste kind van #2
5. Vrouw van #1
6. Dochter van #1
7. Vrouw uit Delft
8. Vrouw uit Nieuwendijk, Gemeente Altena. Op 21 februari opgenomen met klachten in het ziekenhuis van Gorinchem, en vervolgens naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht en daar positief getest.
9. Man uit Dalen, gemeente Coevorden, onbekend waar die het virus heeft opgelopen, wel 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg
10. Vrouw uit Tilburg
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191783168
Ik denk dat 2 weken in quarantaine echt zwaar onderschat wordt.
pi_191783175
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Geloof jij het echt. Ik weet niet hoor.
Geloofden ze het in Italië een dag of 8 geleden? :Y)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191783204
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:
A
quote:
ls je geen internet hebt...
pi_191783231
quote:
Als je dat nog niet aan kunt :')
pi_191783240
quote:
Niemand die het controleert hoor.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:27:25 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191783244
quote:
11s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef _I het volgende:
76 positieve gevallen is best een stijging in een paar dagen!?
Ja, maar het zou me niet eens verbazen als het klopt nu het RIVM van hun strenge testeisen zijn afgestapt.

Precies dezelfde reden waarom mensen hier al riepen dat er allang gevallen in Nederland moesten zijn, maar dat het RIVM/GGD ze gewoon niet vond vanwege hun starre vasthouden aan bepaalde criteria.
Nu ze wel testen blijken er ineens veel meer besmettingen te zijn dan ze dachten. Vrij voorspelbaar volgens mij.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 21:27:27 #9
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_191783245
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef riazop het volgende:

[..]

[..]

A
[..]

ls je geen internet hebt...
Of FOK! kapot
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_191783286
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als je dat nog niet aan kunt :')
2 weken niks van contact met iemand, je mag de deur niet uit.... Ik denk dat 2 hele lange weken gaan zijn. En dan ben je uit quarantaine, zijn er mensen die met een boog om je heen lopen.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:29:10 #11
47102 Elvi
miemkwien
pi_191783326
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

2 weken niks van contact met iemand, je mag de deur niet uit.... Ik denk dat 2 hele lange weken gaan zijn.
Lijkt me heerlijk.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:29:22 #12
1986 Jane
pi_191783332
quote:
Als je ziek bent wel, ja. Al dat schoonmaken. :{w

Preventieve quarantaine zonder ziekte zie ik nog wel zitten. :P
pi_191783337
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

2 weken niks van contact met iemand, je mag de deur niet uit.... Ik denk dat 2 hele lange weken gaan zijn.
Waar kan ik tekenen?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191783340
quote:
quote:
We willen gewoon niet het risico lopen dat we onverhoopt het Corona virus hebben opgepikt in Lombardije of op het vliegveld van Milaan en dit kunnen doorgeven aan andere mensen. Geen onrealistisch risico, aangezien de eerste geïnfecteerden in Nederland en andere landen vaak in Lombardije besmet waren geraakt.
WAS DAN THUIS GEBLEVEN IPV LEKKER NAAR LOMARDIJE TE GAAN MAN!!!!! }:| :(
vosss is de naam,
pi_191783368
quote:
Zeker al opgeknapt als je zo een verhaal kan typen.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:30:40 #16
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191783370
quote:
Nee joh, ik was vorige week echt zwaar ziek en een week binnen, heerlijk :D
  zondag 1 maart 2020 @ 21:30:44 #17
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_191783373
quote:
Gewoon zorgen dat je voldoende borrelnootjes in huis hebt en 2 weken netflixen.

Mochten de nootjes opraken dan kan je altijd nog nieuwe halen bij de supermarkt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_191783375
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

2 weken niks van contact met iemand, je mag de deur niet uit.... Ik denk dat 2 hele lange weken gaan zijn. En dan ben je uit quarantaine, zijn er mensen die met een boog om je heen lopen.
Telefoon. Of met de playstation in een party gezellig gamen. Dus genoeg contactmogelijkheden.
En nog wel meer hobby's om de tijd door te komen.
pi_191783403
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Tris het volgende:
En nog wel meer hobby's om de tijd door te komen.
Fap fap fap B-)
vosss is de naam,
pi_191783411
Leuk stukje: https://www.nrc.nl/nieuws(...)elfisolatie-a3992228

Als dat virus echt om zich heen gaat grijpen wordt dit wel een probleem.
zie email 27 oktober
pi_191783440
Deze week gaan we zoveel gevallen erbij krijgen dat protocolen ook weer anders zullen zijn. Er gaan scholen, overheidsgebouwen, bioscopen etc dicht
pi_191783442
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee joh, ik was vorige week echt zwaar ziek en een week binnen, heerlijk :D
Dat vind ik toch echt wat anders. Je heb nog de mogelijkheden die als je in quarantaine zit ontnomen worden.

Nou ja, prima als anderen het blijkbaar fantastisch lijken, mij lijkt het verschrikkelijk.
pi_191783444
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Fap fap fap B-)
Niemand die je stoort, toch? *)
  zondag 1 maart 2020 @ 21:33:16 #24
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191783472
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat vind ik toch echt wat anders. Je heb nog de mogelijkheden die als je in quarantaine zit ontnomen worden.

Nou ja, prima als anderen het blijkbaar fantastisch lijken, mij lijkt het verschrikkelijk.
Zolang je internet hebt, prima toch.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:33:22 #25
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_191783483
quote:
Ze moeten die coronatesten ook geheel anders doen. Mensen moeten thuisblijven terwijl de testers juist langs de huizen gaan om te testen. In principe is er genoeg voorbereidingstijd geweest om een dergelijk netwerk op te zetten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_191783508
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:27 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, maar het zou me niet eens verbazen als het klopt nu het RIVM van hun strenge testeisen zijn afgestapt.

Precies dezelfde reden waarom mensen hier al riepen dat er allang gevallen in Nederland moesten zijn, maar dat het RIVM/GGD ze gewoon niet vond vanwege hun starre vasthouden aan bepaalde criteria.
Nu ze wel testen blijken er ineens veel meer besmettingen te zijn dan ze dachten. Vrij voorspelbaar volgens mij.
Het zou mij ook niet verbazen. Maar ik ben dan ook in paniek en twijfel aan het RIVM :')
pi_191783537
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:33 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ze moeten die coronatesten ook geheel anders doen. Mensen moeten thuisblijven terwijl de testers juist langs de huizen gaan om te testen. In principe is er genoeg voorbereidingstijd geweest om een dergelijk netwerk op te zetten.
Coronatesters gezocht m/v :)
Check it out
  zondag 1 maart 2020 @ 21:34:54 #28
1986 Jane
pi_191783539
NOS:

quote:
Italiaanse regering kondigt decreet aan: geen evenementen, geen publiek bij wedstrijden
De Italiaanse regering wil zo verdere verspreiding van het coronavirus voorkomen. De maatregel geldt voor grote evenementen en sportwedstrijden in de getroffen regio's in het noorden van het land.
Hoeveel dagen lopen wij ongeveer achter op Italië? Dan weet je alvast welke maatregelen er ook hier in het verschiet liggen.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:35:20 #29
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191783554
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 21:35:29 #30
236264 crew  capricia
pi_191783558
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:29 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

WAS DAN THUIS GEBLEVEN IPV LEKKER NAAR LOMARDIJE TE GAAN MAN!!!!! }:| :(
Lombardije is groot. De wintersportgebieden liggen een paar honderd km van de besmettingen vandaan. En haar dochtertje hoest wat.
En ze heeft zelfs maarliefst 38 graden koorts.
Ik wil het niet bagitaliseren. Haar bezorgdheid lijkt me oprecht.
Maar dit is een paniek-reactie.
Als ze echt bezorgd is, gaat ze zelf 2 weken in thuis quarantaine.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_191783599
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:31 schreef trein2000 het volgende:
Leuk stukje: https://www.nrc.nl/nieuws(...)elfisolatie-a3992228

Als dat virus echt om zich heen gaat grijpen wordt dit wel een probleem.
Dat is het nu al. Geen handhaving vanwege onvoldoende capaciteit.
pi_191783620
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:34 schreef Jane het volgende:
NOS:
[..]

Hoeveel dagen lopen wij ongeveer achter op Italië? Dan weet je alvast welke maatregelen er ook hier in het verschiet liggen.
Ongeveer een dag of 7.

In de UK zijn ze al begonnen met het inmasseren van “lockdowns” en het CDC in de US en Canada zeggen al zachtjes dat je voor 2 weken eten in huis moet halen.

Het komt...
pi_191783623
quote:

[..]

Zoiets idd zat ik ook aan te denken
  zondag 1 maart 2020 @ 21:38:55 #34
1986 Jane
pi_191783662
quote:

[..]

Zo gaat het toch ook, heb ik begrepen? Althans in Nederland.

Je belt de huisarts
Als de huisarts vermoedt dat je misschien corona hebt wordt de GGD ingeschakeld
GGD komt thuis langs om de test te doen

Alleen niet als je al in het zkh ligt, natuurlijk.

Probleem is alleen dat tot vandaag de GGD's nauwelijks gevallen wilden aannemen, omdat ze niet aan de criteria voldeden.
pi_191783697
quote:

[..]

Waarom zou je nog testen doen? Vertel gewoon dat het er aan komt. Probeer het te remmen “in the open”..

Je zou je verplicht in je gezicht moeten laten hoesten door iemand met een milde versie en hopen op t beste :+
pi_191783760
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:37 schreef _I het volgende:
In de UK zijn ze al begonnen met het inmasseren van “lockdowns” en het CDC in de US en Canada zeggen al zachtjes dat je voor 2 weken eten in huis moet halen.

Het komt...
Dat denk ik ook. Komende paar dagen maar eens zien hoe het zich ontwikkelt. En dan gepaste maatregelen nemen. Ik denk dat met het eten wat hier momenteel in huis is in principe met gemak 2 weken uit te zingen is, maar dan is dat wel op rantsoen zegmaar en niet je elke dag stijf vreten.

Denk als hier een lockdown zou komen dat ik sowieso rustig aan met het eten zou doen. Heel veel heb je in principe niet nodig om een maandje uit te zitten lijkt mij 1200kcal meer dan zat per dag.
vosss is de naam,
pi_191783775
Boek een quarantaineknaller :) Als je twee weken vakantie te duur vindt.
Check it out
pi_191783786
quote:
3s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:36 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Dat is het nu al. Geen handhaving vanwege onvoldoende capaciteit.
Voor 10 man er dag een zitting organiseren is geen probleem.
zie email 27 oktober
pi_191783810
Ik heb ook eten voor een paar weken. Pasta, rijst, soep, crackers etc
pi_191783827
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Komende paar dagen maar eens zien hoe het zich ontwikkelt. En dan gepaste maatregelen nemen. Ik denk dat met het eten wat hier momenteel in huis is in principe met gemak 2 weken uit te zingen is, maar dan is dat wel op rantsoen zegmaar en niet je elke dag stijf vreten.

Denk als hier een lockdown zou komen dat ik sowieso rustig aan met het eten zou doen. Heel veel heb je in principe niet nodig om een maandje uit te zitten lijkt mij 1200kcal meer dan zat per dag.
Zolang je niet ziek bent zal je wel boodschappen kunnen doen, we zullen niet “opgesloten” worden.
Maar als je alleen woont is het wel handig om eten te hebben voor als je ziek wordt.
  zondag 1 maart 2020 @ 21:43:52 #41
1986 Jane
pi_191783830
Dat bericht over die ingetrokken verloven bij de politie, was dat nou fake news of is daar een bron bij?
  zondag 1 maart 2020 @ 21:44:25 #42
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_191783841
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:41 schreef vosss het volgende:

[..]

WHO zegt minimaal 2.100:

https://www.who.int/nutri(...)emergencies_text.pdf
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_191783872
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:43 schreef Jane het volgende:
Dat bericht over die ingetrokken verloven bij de politie, was dat nou fake news of is daar een bron bij?
Zonder bron is nog niet fake, maar het was niet bevestigd iig.
pi_191783895
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voor 10 man er dag een zitting organiseren is geen probleem.
Wanneer er 1 eigenwijze bijzit die na 7 dagen denkt : Ik vind het wel best zo, wat gaan ze daartegen doen dan?
  zondag 1 maart 2020 @ 21:46:31 #45
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_191783901
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:42 schreef hjansen82 het volgende:
Boek een quarantaineknaller :) Als je twee weken vakantie te duur vindt.
Lekker naar Indonesië of Afrika, daar test men niet, dus is er ook niks aan de hand.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_191783950
quote:
Die eet ik nu ook niet elke dag hoor. Gok ik. Ik vul dat gewoon aan met bier. 129 kcal per flesje zie ik nu. Dus dat komt wel goed, van de week nog ff een paar bakken bier halen :+
vosss is de naam,
  zondag 1 maart 2020 @ 21:48:41 #47
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_191783957
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:43 schreef Jane het volgende:
Ik denk fake. Mijn zoon werkt bij de politie. Heb hem vanmiddag nog gesproken en hij heeft er niets over gezegd
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_191783973
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:48 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik denk fake. Mijn zoon werkt bij de politie. Heb hem vanmiddag nog gesproken en hij heeft er niets over gezegd
Ik al morgen eens peilen bij een collega. Zijn dochter en schoonzoon zitten bij de politie.
vosss is de naam,
  zondag 1 maart 2020 @ 21:49:48 #49
1986 Jane
pi_191783987
De GDC gamebeurs is afgelast in San Francisco, dus grijp nu je kans!

mdf200 twitterde op zondag 01-03-2020 om 21:28:33 It's funny looking at hotels in San Francisco, loads are now available really, really cheap (by comparison to last week).Normally you'd be £2k-£3k for a room for the week about now. However with all the cancellations, it's down to £500, really close to the venue. reageer retweet
  zondag 1 maart 2020 @ 21:50:13 #50
1986 Jane
pi_191784000
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 21:48 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ok, tnx. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')