quote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar waarschijnlijk wel ja.
Ik ben ook in tweestrijdquote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef joko97 het volgende:
vocaal is dit wel even op een andere niveau, neemt niet weg dat ik dit echt een generiek schreeuw nummer blijf vinden.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef Greys het volgende:
Ze kan wel echt heel goed zingen. Maar ik vind het nummer niet zo..
Die denkt nog steeds dat het Idolsvision is.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Carlo Boszhard zou dit 12 punten geven als hij in de jury zat.
Carloquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Carlo Boszhard zou dit 12 punten geven als hij in de jury zat.
Een mening is nooit vreemd.quote:
Ik snap hem nu pasquote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen thuis dat gaan begrijpen Alcohol you, I call you
Ik denk dat de helft het niet eens doorheeftquote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af of mensen thuis dat gaan begrijpen Alcohol you, I call you
quote:
Kan echt niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Johan, jij ben het toch wel met mijn eens dat dit echt niet kan?
Bij Shalalie leverde dat anders een alleraardigste show op.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft toch armoedig, zo'n systeem. Net als verschillende acts voor hetzelfde liedje.
Mjaquote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Shalalie leverde dat anders een alleraardigste show op.
Nee joh gouden formule is dat juistquote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft toch armoedig, zo'n systeem. Net als verschillende acts voor hetzelfde liedje.
Ze zingt meteen een stuk beterquote:
Huidkleurig spul ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Greys het volgende:
Of was dat per ongeluk dat met die borsten. Want ze kwamen daarna ook niet meer in beeld voor m'n gevoel.
Goede staging gaat hier wel veel uitmaken, blijft een matige productie hierquote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoor hier niet meteen een ESF-winnaar in. Wel een goede uitslag.
Ja ik ben ook heel verward door die jurk.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Greys het volgende:
Of was dat per ongeluk dat met die borsten. Want ze kwamen daarna ook niet meer in beeld voor m'n gevoel.
Volgens mij was het de jurk die huidskleur was en gewoon geen patroontje had op de borsten, dus expres zoquote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Greys het volgende:
Bij Beautiful disaster had ik dat wat meer eigenlijk. Terwijl dat niet mijn favoriet wasquote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoor hier niet meteen een ESF-winnaar in. Wel een goede uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |