We moeten nu alles zetten op het feit dat we van nu af aan alles moeten winnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet het zelf niet zeker. Als we de onderlinge duels winnen en het verschil met beiden drie punten is bij de interlandbreak (of minder) zie ik het nog wel gebeuren.
Ingefluisterd door de lange arm van Erdoganquote:
Lekker lahmacun eten genot.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ingefluisterd door de lange arm van Erdogan
Volgens mij staat Feyenoord er financieel niet goed genoeg voor om een sterke selectie te krijgen. We hebben nu al met een hoop kunst- en vliegwerk een fatsoenlijke selectie bij elkaar gekregen, weet niet of dat weer luktquote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef LordVoldermort het volgende: [..] Volgend jaar gaan jullie wel meedoen om de titel.
kquote:Op zondag 1 maart 2020 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen Eredivisie telt. Rest interesseert niemand.
Ben bang dat we deze hadden moeten winnen inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We moeten nu alles zetten op het feit dat we van nu af aan alles moeten winnen.
Maar gaat niet gebeuren helaas. Ajax komt ook wel weer uit de dip.
Feyenoord staat er - als ik Feyenoorders moet geloven - al 40 jaar financieel beroerd voor. Hebben jullie bestuursleden die geld jatten allen?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij staat Feyenoord er financieel niet goed genoeg voor om een sterke selectie te krijgen. We hebben nu al met een hoop kunst- en vliegwerk een fatsoenlijke selectie bij elkaar gekregen, weet niet of dat weer lukt
naja 'selectie'quote:Op zondag 1 maart 2020 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij staat Feyenoord er financieel niet goed genoeg voor om een sterke selectie te krijgen. We hebben nu al met een hoop kunst- en vliegwerk een fatsoenlijke selectie bij elkaar gekregen, weet niet of dat weer lukt
Alkmaar stadquote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. AZ moet ik kijken hoor. Mijn stadje
COOKIE POPUP GENOTquote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef fetX het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Kutsite. Gewoon kut.
@:zipportal
DAGJESVOLKEDquote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Keyos het volgende:
Ajax heeft een beetje teveel naar Getafe gekeken, wat een schijtploeg.
oketwitter:Matthijs303 twitterde op zondag 01-03-2020 om 20:49:23Het rustsignaal komt voor AZ erg goed uit, Ajax werd sterker en sterker. reageer retweet
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onlogisch is dan ook een echte Ajacied
Ben je nou op Twitter aan het zoeken naar berichten?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
oketwitter:Matthijs303 twitterde op zondag 01-03-2020 om 20:49:23Het rustsignaal komt voor AZ erg goed uit, Ajax werd sterker en sterker. reageer retweet
Ben je nou mad?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nou op Twitter aan het zoeken naar berichten?
Apart!
We geven geen neuk om twitterquote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Corona is een hoax allenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die aan Twitter doen mogen corona krijgen
Hoop wel dat ze herstellen natuurlijk
Stukje herseninfarctquote:Op zondag 1 maart 2020 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is een van de symptomen. Hou je veilig
Kreeziequote:Op zondag 1 maart 2020 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TEN HAG GEEFT EEN DONDERPREEK
It aint over! Tillll
Daar zou ik als ik jou was me toch nog eens beter in verdiepenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alkmaar stadStad zonder historie genot. Zelfde als Flevoland
MAN MAN MAN
Niet bestuursleden, schijnbaar maken we 6 ton per jaar over naar een of andere Ierse gnoom die op het derde niveau in Engeland speeltquote:Op zondag 1 maart 2020 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord staat er - als ik Feyenoorders moet geloven - al 40 jaar financieel beroerd voor. Hebben jullie bestuursleden die geld jatten allen?
Inderdaad, typisch van die mensen die niet snuiven tijdens het voetbalquote:Op zondag 1 maart 2020 20:53 schreef RipCity het volgende:
Onsmakelijk altijd die etende mensen in de rust.
GEEN HISTORIE ALLENquote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zou ik als ik jou was me toch nog eens beter in verdiepen
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch van die mensen die niet snuiven tijdens het voetbal
Walgelijk
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Dit is mijn lijstje. Een trein naar Niemandsland staat al klaar.
• Spierpijn
• Verkouden
• Hoofdpijn
Vakantiegenotquote:Op zondag 1 maart 2020 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Post 117 ontdekt dat ie morgen corona heeft
Uren in de rij gestaan voor een Coronaknuffel godverdimme.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoorders geloven :’)
Die lui dachten dat Corona een nieuw dier was in blijdorp
Verhuur je vrouwtje.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
JONGENS. Wat kost zon inrichting van een nieuw huis toch achterlijk veel geldKan iemand mij sponsoren allen.
Alkmaar met Flevoland vergelijkenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zou ik als ik jou was me toch nog eens beter in verdiepen
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch van die mensen die niet snuiven tijdens het voetbal
Walgelijk
Til speelt in Moskou.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TEN HAG GEEFT EEN DONDERPREEK
It aint over! Tillll
LEUKEMIEDquote:Op zondag 1 maart 2020 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Alleen Bob Marley heeft er nog vertrouwen in.
huis gekocht nu er een flinke crisis aankomt?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
JONGENS. Wat kost zon inrichting van een nieuw huis toch achterlijk veel geldKan iemand mij sponsoren allen.
1,38% rente altijd ready neef.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
huis gekocht nu er een flinke crisis aankomt?
oei
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef RvLaak het volgende:
Heb de eerste helft gemist... Hoorde op R1 iets over een opstootje en wel/geen pingel?
Verder natuurlijkAZ
Dat doen ze bewustquote:Op zondag 1 maart 2020 21:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Er zit bij elk schot van Ajax een AZ-er tussen..
R1? NPO?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef RvLaak het volgende:
Heb de eerste helft gemist... Hoorde op R1 iets over een opstootje en wel/geen pingel?
Verder natuurlijkAZ
Lolquote:
Al die moeitequote:Op zondag 1 maart 2020 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, nu ook aan staan. Gesynct met de KPN iTV Online stream
Dat kloptquote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef RvLaak het volgende:
Volgens R1 was 0-5 niet onrealistisch geweest... Klopt dat, gezien 1e helft?
0-5 nu wel ja. 0-3 in de rust.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef RvLaak het volgende:
KPN stream 5 seconden op pauze zetten, vind ik persoonlijk weinig moeitequote:
Was hij eerst toch ook?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik las ooit een post van een user die claimde dat Onana een matige keeper was. Wat zal hij zich schamen zeg.
Mwah 0-3 had wel gekund.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef RvLaak het volgende:
Vind fox wel okquote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KPN stream 5 seconden op pauze zetten, vind ik persoonlijk weinig moeite. En het commentaar is een stuk beter dan dat van FOX
1-4, maar tweede helft is volledig voor AZ.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef RvLaak het volgende:
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef yats het volgende:
Wie er ook kampioen word, AZ of Ajax, zal sowieso een zeer armoedige kampioen zijn.
Geen KPN klant?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn stream bakt er vandaag net zo veel van als Ajax.
Ik zit nu op een Frans kanaal te kijken uit wanhoop
Mensen die voetbal via een stream kijken zijn ontzettende paupers.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die voetbal via een stream kijken zijn ontzettende paupers.
Bedankt.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
en wat vind jij van de fox sports stream?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij's gewoon jaloers dat hij geen fatsoenlijke internetverbinding heeft en dus enkel pauper streams kan kijkenquote:
eredivisielive.nl heeft wel een goeie.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen ideequote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en wat vind jij van de fox sports stream?
https://telfort.tv.kpn.com/details/PROGRAM/869370242quote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
eredivisielive.nl heeft wel een goeie.
Het is niet alsof ik echt een andere optie heb.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef aTypisch het volgende:
als je geen 40+er bent en nog via de tv kijkt ben je ook niet goed snik
ZiggoGO genotquote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef aTypisch het volgende:
GGMM; de FOK! Boomerquote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef aTypisch het volgende:
Och mensen, kijk deze man eens modern zijn!! hij heeft niet eens een televisie!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef aTypisch het volgende:
doet rustig aan voor chelseaquote:Op zondag 1 maart 2020 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ziyech is aan het terugveranderen in de Ziyech van 2016.
Tuurlijk waar anders opquote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef aTypisch het volgende:
of mensen die nog films en series kijken op tv
Mijn studentencomplex heeft geen TV-aansluiting meer sinds een tijdje maar je mist het geen seconde. Weet oprecht het nut niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och mensen, kijk deze man eens modern zijn!! hij heeft niet eens een televisie!
Studentenwoning hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn studentencomplex heeft geen TV-aansluiting meer sinds een tijdje maar je mist het geen seconde. Weet oprecht het nut niet.
betalen voor kut content met 1/3 van de tijd reclameblokkenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn studentencomplex heeft geen TV-aansluiting meer sinds een tijdje maar je mist het geen seconde. Weet oprecht het nut niet.
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal Ajax zo wel onverdiend op 1-1 komen.
hij werd toch geduwd en daardoor hands?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
Dit is wel terecht
Aanvallend hands is altijd hands
Caland jij hebt er verstand van maatje.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
Dit is wel terecht
Aanvallend hands is altijd hands
Dat vond ik eerlijk gezegd ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij werd toch geduwd en daardoor hands?
Omdat voordeel @ ajaxquote:Op zondag 1 maart 2020 21:24 schreef Merkie het volgende:
Handsbal dus afgekeurd. Waarom meteen die kritiek op de VAR?
de scheids heeft dat iig niet gezien, want die keek alleen naar handsquote:
Alsof ik dat niet overwogen heb lol.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Studentenwoning hebbenDan ben je echt mokerdom anno 2020. Huur gewoon wat particulier met 2-3 man en split de huur > win. Heb je een hele woning GENOT
Overwogen maar niet gedaan, kaolo dom.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet overwogen heb lol.
Ik zit wel goed zo. Niet ideaal maar wel goed.
Daar kijkt de var niet naarquote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de scheids heeft dat iig niet gezien, want die keek alleen naar hands
dus de var vond het of geen onreglementaire duw of heeft er ook niet naar gekeken
Ik zou niet goedkoper uit zijn als ik dat zou doen, en nu hoef ik geen ruimtes te delen, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overwogen maar niet gedaan, kaolo dom.
Barkley en Mount hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoop voor Chelsea dat ze nog niks overgemaakt hebben.
Zonder keeper spelen is dan ook nooit een goed idee.quote:
over makkelijk scoren gesproken..quote:Op zondag 1 maart 2020 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zonder een keeper in de goal is het makkelijk scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |