Ik heb geen flauw idee meer of ik dat wildequote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar dat is niks als je je bed in wil.
Dan heb je in iedergeval een goede avond gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee meer of ik dat wilde
quote:
quote:
quote:
Ik heb er goede herinneringen aan, en de rest heb ik kennelijk gebloktquote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb je in iedergeval een goede avond gehad.
Ik ben er niet uit of ik Lara Croft moet geleuvenquote:
Dat is een kist die stuurt zo zwaar, dat als je een bocht wil maken moet je uitstappen en de neus om duwen naar de gewenste richting. Dan kun je weer instappen en verder vliegen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
@:sode hoe ging dat ook al weer met dat vliegtuig en de bocht omdraaien?
Goffer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er niet uit of ik Lara Croft moet geleuven
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een kist die stuurt zo zwaar, dat als je een bocht wil maken moet je uitstappen en de neus om duwen naar de gewenste richting. Dan kun je weer instappen en verder vliegen.
hahaha wowquote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een kist die stuurt zo zwaar, dat als je een bocht wil maken moet je uitstappen en de neus om duwen naar de gewenste richting. Dan kun je weer instappen en verder vliegen.
Hier bokt fok ook af en toe.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zitten ze nu alweer aan FOK! te kloten? Het is zo traag als 12 slakken in een slecht afgestelde 2ehands brommobiel die tegen een met stroop bestrooide helling op tuft.
Dus dat. Geniale opsomming.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zitten ze nu alweer aan FOK! te kloten? Het is zo traag als 12 slakken in een slecht afgestelde 2ehands brommobiel die tegen een met stroop bestrooide helling op tuft.
Fok heeft te veel gezopen gister.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft zich gisteravond aan ons aangepast. Tja dan krijg je dit.quote:
Je was gezellig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef D. het volgende:
Mochten mensen me gisteren iets te aanwezig gevonden hebben (na de nodige biertjes), mijn excuses![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |