Carnavalvolk wordt eeen uitstervend ras.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erg bijzonder ja, die 2 zijn niet in een risicogebied geweest maar hebben het virus opgelopen tijdens carnaval in Tilburg. Maar tijdens carnaval was het nog niet besmettelijk ...
Nee! Agge maar leut het enzo ...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, alsof dat virus rekening met carnaval zou houden
Een leuk hoedje had het wel wat feestelijker gemaakt allemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, alsof dat virus rekening met carnaval zou houden
Pure magie.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erg bijzonder ja, die 2 zijn niet in een risicogebied geweest maar hebben het virus opgelopen tijdens carnaval in Tilburg. Maar tijdens carnaval was het nog niet besmettelijk ...
Ik heb ook een vreemde manier van redeneren en communiceren. Ik mag jou wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde manier van redeneren en communiceren, ik mag je niet
prettige avond
Noem eens 1 land waar ze dat niet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Uit alles blijkt dat ze volkomen machteloos zijn
Hier wordt zelfs iedere terrorist jaloers op.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Uit alles blijkt dat ze volkomen machteloos zijn
Ik zou mijn cavia zo aan jou toevertrouwenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb ook een vreemde manier van redeneren en communiceren. Ik mag jou wel.
Fuck ik heb 1 van die blauwe balkjes maar ben gelukkig nog ver onder de 40 hahaquote:Op zondag 1 maart 2020 19:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bbc.com/news/health-51674743
Ze zoeken naar een derde persoon die de oorzaak zou kunnen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef NedKelly het volgende:
Hoe hebben die 2 die niet in een risico-gebied zijn geweest het dan opgelopen?
Leuk speelkameraadje voor Jimmyquote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik zou mijn cavia zo aan jou toevertrouwen
Ik heb vorige week op kantoor in Tilburg gezeten met collega's die allemaal carnaval hebben gevierdquote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Carnavalvolk wordt eeen uitstervend ras.
RIVM![]()
Oei. Dat wordt de komende 7 dagen aftellen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op kantoor in Tilburg gezeten met collega's die allemaal carnaval hebben gevierd
Daar zijn ze nu toch wel op teruggekomen... hoop ik?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heerlijke romance tussen jullie tweequote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik zou mijn cavia zo aan jou toevertrouwen
Heb je instagram? Zoek bij ' Plaatsen' Milaan op en je ziet bovenaan de story's van mensen van de afgelopen 24 uur..je ziet dan dat het leven daar ook gewoon doorgaat. Op Wuhan kan je ook zoeken, of Lombardije... Veel mensen nog gewoon buiten op straat, de pleinen lijken wat rustiger maar er is toch nog gewoon leven.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef n__n het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die het raar vindt dat er niemand livetweet vanuit Italië? Foto's en video's van de situatie ofzo, of loop ik het allemaal mis? Het valt me nogal tegen in ieder geval.
Mooi. Ik win toch nooit wat.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch wel op teruggekomen... hoop ik?
Vanaf nu is het dus een loterij en kan het virus dus overal zitten.
Misschien is het handiger als we jou voor de zekerheid 2 weken in een apart topic zettenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op kantoor in Tilburg gezeten met collega's die allemaal carnaval hebben gevierd
Lol ik woon naast Tilburg en werk in Leerdam.... als ik t niet krijg is t een wonder hahaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Top.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je het straks al gehad hebt, kun je dat ook prima zonder (veel) risico doen. Mocht het nodig zijn dan zou ik het ook doen.
Yup, een loterij die de komende weken steeds meer prijzen uitdeelt.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch wel op teruggekomen... hoop ik?
Vanaf nu is het dus een loterij en kan het virus dus overal zitten.
Aan welke prijzen moet ik denken?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, een loterij die de komende weken steeds meer prijzen uitdeelt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |