Accepteer dat je het krijgt. Resistance is futile.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Kijk er tegenop om morgen weer de trein te hoeven nemen...
Ben je bang dat ze je uitlachen met je mondkapje?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Denk dat ik het al heb hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Accepteer dat je het krijgt. Resistance is futile.
Ik ookquote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Op die FOKker wiens pa het dorp schijnbaar niet uitkon na niks gehoord. Gechecked bij een andere Veghelaar, die wist van niks.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
Vanmiddag die paniek voor Veghel, dat was dus loos alarm?
Zorg ervoor dat je degene bent die het hardste hoest en probeer er zo Italiaans mogelijk uit te zien. Dan gaat iedereen bij je uit de buurt.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat was een "het is maar een griepje"-troll.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Op die FOKker wiens pa het dorp schijnbaar niet uitkon na niks gehoord. Gechecked bij een andere Veghelaar, die wist van niks.
Denk wat later, ergens in april. En met flikkerse boel vastlopen bedoel ik afgelasten openbare samenkomsten, zoveel mogelijk thuisblijven etc.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij dat het nog duurt voor heel de flikkerse boel vastloopt hier?
Ik zet in op half maart
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je degene bent die het hardste hoest en probeer er zo Italiaans mogelijk uit te zien. Dan gaat iedereen bij je uit de buurt.
HATSJOOOOEEEE!!!! .............Mamma Miaquote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je degene bent die het hardste hoest en probeer er zo Italiaans mogelijk uit te zien. Dan gaat iedereen bij je uit de buurt.
Zelf beetje lekker thuis zitten wachten tot het over is? Dacht het niet Japie.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Tyr80 het volgende:
Hoogste prioriteit is je medisch personeel gezond houden. Daar is niet bepaald naar gehandeld.
Probleem is, dat ik eigenlijk vnan vrijdag al wat hoestquote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Wellicht weet @Filosoofert meer.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was een "het is maar een griepje"-troll.
Ik ga denk ik een half uurtje eerder, dan kan ik voor de spits heen en terug. Scheelt allicht watquote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik wil niet de eerste zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze je uitlachen met je mondkapje?
Ja, je bent de enige.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef n__n het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die het raar vindt dat er niemand livetweet vanuit Italië? Foto's en video's van de situatie ofzo, of loop ik het allemaal mis? Het valt me nogal tegen in ieder geval.
Neen, ging over superduidelijk maken dat medisch personeel hun eigen bescherming 100x serieuzer moet nemen dan andere zaken. Kijk nou maar.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelf beetje lekker thuis zitten wachten tot het over is? Dacht het niet Japie.
Als het echt uitbreekt zal elk gezond mens moeten ingrijpen en zorg verlenen in gymzalen/buurthuizen en dergelijke.
Vooral jonge mensen zijn dan nodig en zorg is redelijk basaal.
Dus als je drnkt lekker veilig binnen te zitten noway Jose!
Die kans is reeel iiig en dan kost het ook klauwen met geld waar iedereen nu over zit te mekkeren. Beter lijkt het mij om het wat meer geld te laten kosten en nu al drastische maatregelen te nemen, maar dan verklaart iedereen je op dit moment voor gek.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk wat later, ergens in april. En met flikkerse boel vastlopen bedoel ik afgelasten openbare samenkomsten, zoveel mogelijk thuisblijven etc.
Je gaat liever aan een virus dood dan aan schaamte begrijp ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wil niet de eerste zijnZodra één schaap over de dam is echter..
Dat vind ik zeker, we moeten rekening houden met een enorme toename van zorgvraag. Er moeten preventief ruimtes klaargemaakt worden, ziekenhuizen zat die leeg staan door faillissementquote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die kans is reeel iiig en dan kost het ook klauwen met geld waar iedereen nu over zit te mekkeren. Beter lijkt het mij om het wat meer geld te laten kosten en nu al drastische maatregelen te nemen, maar dan verklaart iedereen je op dit moment voor gek.
Volgens het RIVM moet je 1 dag thuisblijven nuquote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Probleem is, dat ik eigenlijk vnan vrijdag al wat hoest
Er wordt vanaf 1 januari geteldquote:Op zondag 1 maart 2020 19:44 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hoe lang is het griepseizoen, volgens deze cijfers?
Zou jij zorg verlenen als het echt nodig is met de kans zelf ook ziek te worden?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Neen, ging over superduidelijk maken dat medisch personeel hun eigen bescherming 100x serieuzer moet nemen dan andere zaken. Kijk nou maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |