En ze hadden nog wel zo hard hun ogen dichtgeknepen, hun vingers in hun oren gestopt en zo hard "LALALALALALALALA" geroepen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef Jojoke het volgende:
Je zag wel dat de sfeer bij het RIVM en Bruins wat minder was vanmiddag. Die weten nu dat ze mogelijk een zeer kostbare fout hebben gemaakt met de eerdere richtlijnen.
Intussen feliciteert Rutte het RIVM net op Twitter met hun zeer goede werk en 'hun richtlijnen gaan we volgen'.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef Jojoke het volgende:
Je zag wel dat de sfeer bij het RIVM en Bruins wat minder was vanmiddag. Die weten nu dat ze mogelijk een zeer kostbare fout hebben gemaakt met de eerdere richtlijnen.
Ik verheug me al op het gamen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh lekker man. Ze gunnen ons twee weekjes vrij. Ik kijk er al naar uit. Twee weken Netflix en wat hand en span werk. Lekker man.
Dankjequote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Donderdag 1
Vrijdag 2
Zaterdag 6 (7 was nog niet bevestigd)
Zondag 10
Ook een grafiek graag.quote:
Wat??? Serieus??? Die vent is echt debielquote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Intussen feliciteert Rutte het RIVM net op Twitter met hun zeer goede werk en 'hun richtlijnen gaan we volgen'.
Heeft Rutte überhaupt meegekregen waarom er niet eerder getest werd in Gorinchem? Het bejubelde protocol?
Joh, die zit rond deze tijd al in de apres-ski, moet je dus niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Intussen feliciteert Rutte het RIVM net op Twitter met hun zeer goede werk en 'hun richtlijnen gaan we volgen'.
Heeft Rutte überhaupt meegekregen waarom er niet eerder getest werd in Gorinchem? Het bejubelde protocol?
Ja doe ik, maar nog niet echt spectaculair nu he. Geef het een paar dagenquote:
Kan je nagaan hoeveel mensen dagelijks opgenomen worden met acute longproblemenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
En exact gelijk aan de fout die is gemaakt in Italië
Prutsers
En bij iedere nieuwe patiënt beginnen die 2 weken opnieuw.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh lekker man. Ze gunnen ons twee weekjes vrij. Ik kijk er al naar uit. Twee weken Netflix en wat hand en span werk. Lekker man.
Gaat nog een heel apart debat worden in de Tweede Kamer.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat??? Serieus??? Die vent is echt debiel
twitter:MinPres twitterde op zondag 01-03-2020 om 16:04:48Beatrixziekenhuis Gorinchem uit voorzorg tijdelijk ‘bevroren’; nu 10 coronabesmettingen in ons land. Nederland leeft mee met iedereen die dit raakt. Sprak Jaap van Dissel van @rivm: hem gecomplimenteerd zijn goede werk en dat van alle betrokkenen - hun adviezen volgen we. reageer retweet
Ik sta wel bekend om mijn nonchalante gedrag m.b.t. ziektesquote:
Wij kijken nergens meer van op.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of een soort kick: dat ze gebruikte tampons in hun neus stoppen
Mogelijk????? Dat is geen mogelijk kostbare fout. Dat IS een kostbare fout; daarover bestaat geen enkele twijfel. Op voorhand al niet overigens.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef Jojoke het volgende:
Ik gun iedereen hun vrije daagjes. Jij niet?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:37 schreef kilon het volgende:
[..]
En bij iedere nieuwe patiënt beginnen die 2 weken opnieuw.
Klopt, over een week waarschijnlijk wel. Kunnen we het naast Italië leggen om te zien waar het naartoe gaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja doe ik, maar nog niet echt spectaculair nu he. Geef het een paar dagen
Dat bepaal ik zelf nog wel.twitter:MinPres twitterde op zondag 01-03-2020 om 16:04:48Nederland leeft mee met iedereen die dit raakt. . reageer retweet
Als je geen verstand hebt waar je over praat, kun je beter niks zeggen, lijkt me....quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja een zware maar ja gewoon een griepvirus waarvan 3% sterft.
Rutte lacht het virus gewoon het land uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Achja. Wat is goed. Wat is fout.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Mogelijk????? Dat is geen mogelijk kostbare fout. Dat IS een kostbare fout; daarover bestaat geen enkele twijfel. Op voorhand al niet overigens.
Ach, zodra Omtzigt weer met zeer goede Kamervragen erover komt, zal VVD vast net als van de week wederom mekkeren over 'de toon' van de vragen van het CDA. Want dat is belangrijker dan antwoorden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gaat nog een heel apart debat worden in de Tweede Kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |