Hahaquote:
Ik wil wel genoeg puntjes om weer eens in de top 20 te eindigenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey rabbit vorige maand genot ik van de rust. Hier. Nu niet. Hoef geen puntjes ha ha
gezelligquote:
samen feyenoord kijken was leukquote:
Ja dat krijg je niet door af en toe ff hier te zijn denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel genoeg puntjes om weer eens in de top 20 te eindigen
top 20 welquote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat krijg je niet door af en toe ff hier te zijn denk ik.
Oké. Dan heeft hij gelukquote:
je weet tochquote:
wat is je doel dit seizoen dotje.quote:
Gewoon hier zijn gezellig en bolken waar ik kan ha ha ha. Wil niet winnen als je dat geruststeltquote:
ik maak me niet druk sta ook toevallig op 1 leuk om vast te houden mits het niet teveel werk kost.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon hier zijn gezellig en bolken waar ik kan ha ha ha. Wil niet winnen als je dat geruststelt
Ik heb helemaal niet naar de punten gekeken vandaag. Gefeliciteerd hopelijk hou je het vol.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik maak me niet druk sta ook toevallig op 1 leuk om vast te houden mits het niet teveel werk kost.
Dat de beste mogen winnen.quote:
Aahwquote:Op zondag 1 maart 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel een zak puntjes extra voor je bestellen
denk dat devzero mij vannacht voorbij is.quote:
Ja zo ging dat bij dev en mij ook. Hij s nachts en ik overdag weer inhalen. Maar dat is ook leuk een beetje strijde.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
denk dat devzero mij vannacht voorbij is.
Wel hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat krijg je niet door af en toe ff hier te zijn denk ik.
Er zal wel weer veel gevloekt gaan worden in diverse huizen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |