Ja idd je zit gewoon opgesloten.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
canarische eilanden idd
en gaat die gast van de touroperator eerst ook nog zeggen dat ze gewoon wat langer vakantie hebben.... euh nee ze zitten vast op een kamer van 3 bij 4 dat heeft niets met vakantie van doen
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oh zou wel een keer checken of die op Netflix staat.
mee eensquote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Nizno het volgende:
tis gewoon 1 groot zooitje en we zullen het met zelf de goede hygiene in acht te nemen er maar mee moeten doen. Meer kun je niet en meer stress moet je er ook niet van maken
Ik zet net de verwarming aan hier. Ga op de bank zitten en krijg het ook koud.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Nizno het volgende:
tis gewoon 1 groot zooitje en we zullen het met zelf de goede hygiene in acht te nemen er maar mee moeten doen. Meer kun je niet en meer stress moet je er ook niet van maken
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
Dat is helemaal lekker bij elkaar op de lip zitten.
Als jij de verwarming aanhoudt neem ik wel een dekentje meequote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet net de verwarming aan hier. Ga op de bank zitten en krijg het ook koud.
Er zijn wel goeie mondkapjes als het uit de hand loopt.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Nizno het volgende:
dobby heeft al een mondkapjequote:Op zondag 1 maart 2020 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn wel goeie mondkapjes als het uit de hand loopt.![]()
[ afbeelding ]
Denk ik ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
denk ook dat het virus al lang kos is in Nederland en er al veel meer met het virus rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |