quote:Op zondag 1 maart 2020 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht het jij schrijft het.
Zoals gewoonlijk.
Klopt, het zijn ook niet mijn woorden, maar die van de krantquote:Op zondag 1 maart 2020 19:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Patiënt 0 is nooit gevonden het blijft dus deels giswerk..
Wel de eerste omroep die het echt serieus nam.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan geloof ik eerder het uitvoerige rapport van de who.
World health organisationquote:
Uiteindelijk iigquote:
Ach het is allemaal echt niet zo verschrikkelijk heftig hoor..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dood niet maar zou er niet alles aan doen om maar niet ziek te worden dan kan je niks meer.
quote:
Hoe is het?quote:
alleen jammer dat zij niet serieus te nemen zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel de eerste omroep die het echt serieus nam.
leuke film blijft datquote:
mwah het vermaakt welquote:Op zondag 1 maart 2020 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen jammer dat zij niet serieus te nemen zijn
Ja dat is lullig..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het zal je maar gebeuren dat je bij familie in het ziekenhuis op bezoek gaat en je mag niet meer weg omdat er iemand met het virus is geweest.
mwah het vermaakt welquote:Op zondag 1 maart 2020 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen jammer dat zij niet serieus te nemen zijn
staat op Netflix ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja laatst weer gezien. Blijft grappig.
Zag laatst ook mensen die in Spanje of zo het hotel niet meer uit mochten.quote:
vleermuizen schubbedieren feit blijft dat de wereld nu met een virus zit omdat ze in china niet zo letten op de hygiëne.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:13 schreef Nizno het volgende:
vermaak en dan doen alsof je een serieus coronanieuwsbericht hebt gemaakt maar waar al van blijkt dat je dingen bericht op aannames en niet op de feiten
canarische eilanden iddquote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zag laatst ook mensen die in Spanje of zo het hotel niet meer uit mochten.
Duurde ook nog 10 dagen of zo, best wel lang.
dvd en met de kerst was ie op tv.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah het vermaakt wel
[..]
staat op Netflix ?
Of dat cruiseschip.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zag laatst ook mensen die in Spanje of zo het hotel niet meer uit mochten.
Duurde ook nog 10 dagen of zo, best wel lang.
oh zou wel een keer checken of die op Netflix staat.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dvd en met de kerst was ie op tv.
Geen idee of het op Netflix staat dat heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |