Dat valt nog wel mee, dat overleeft het virus niet. Ook niet in de pakjes van aliquote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik durf de brievenbus niet eens open te maken.
Je weet maar nooit waar de postbode is geweest.
Dan ga je ziek worden van de stress.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dood niet maar zou er niet alles aan doen om maar niet ziek te worden dan kan je niks meer.
ja daarom schiet niet op.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ga je ziek worden van de stress.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
en dat allemaal omdat ze zo nodig dooie vleermuizen moesten verkopen op de markt.
Was een grapje.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, dat overleeft het virus niet. Ook niet in de pakjes van ali
zo is corona ontstaan dooie vleermuizen op de markt in china hadden een vleermuizen ziekte die gemuteerd is tot corona.quote:
Het kwam van de schup achtige dieren is later gezegdquote:Op zondag 1 maart 2020 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
en dat allemaal omdat ze zo nodig dooie vleermuizen moesten verkopen op de markt.
Bronnen? Want het who rapport kon het niet vaststellen waar het vandaan kwam na drie maanden onderzoekquote:Op zondag 1 maart 2020 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo is corona ontstaan dooie vleermuizen op de markt in china hadden een vleermuizen ziekte die gemuteerd is tot corona.
Pangolide oid denken ze nu toch? Maar ze weten het nog niet zekerquote:Op zondag 1 maart 2020 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kwam van de schup achtige dieren is later gezegd
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo is corona ontstaan dooie vleermuizen op de markt in china hadden een vleermuizen ziekte die gemuteerd is tot corona.
Patiënt 0 is nooit gevonden het blijft dus deels giswerk..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kwam van de schup achtige dieren is later gezegd
Ik heb wel iets van vleermuizen gelezen, maar dat was vermoedelijk en niet dat ze verkocht werden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bronnen? Want het who rapport kon het niet vaststellen waar het vandaan kwam na drie maanden onderzoek
gezien bij pownews corona journaalquote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bronnen? Want het who rapport kon het niet vaststellen waar het vandaan kwam na drie maanden onderzoek
Ik had gegrilde tartaartjes op een broodje.quote:
Dat is een vermoeden inderdaad maar er is niks bevestigd. Enige link die ze daarmee hebben is dat sars (als ik me niet vergis) vanuit vleermuizen kwamquote:Op zondag 1 maart 2020 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van vleermuizen gelezen, maar dat was vermoedelijk en niet dat ze verkocht werden.
Ik sta nergens verbaast meer van.
Dan geloof ik eerder het uitvoerige rapport van de who.quote:
Het valt wel onder dezelfde groep meende ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden inderdaad maar er is niks bevestigd. Enige link die ze daarmee hebben is dat sars (als ik me niet vergis) vanuit vleermuizen kwam
De premiumburgers lijken daar ook wel wat op..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had gegrilde tartaartjes op een broodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |