Om dezelfde reden waarom men het nooit over 's-Gravenhage heeft...quote:Op zondag 1 maart 2020 18:15 schreef Collide het volgende:
Waarom is het zo lastig om Gorinchem uit te spreken?
Gorinchem klinkt wel als gorkum. Heb je geen topografie gehad op school?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef Collide het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch klinkt niet als Den Bosch
Ik ontken dit toch nergens?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gorinchem klinkt wel als gorkum. Heb je geen topografie gehad op school?
Uh hallo. Als Amsterdammer heb ik na topografie mentaal alles buiten de ring verwijderd zodra als ik na school in de bakfiets zat van m'n moeder.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gorinchem klinkt wel als gorkum. Heb je geen topografie gehad op school?
8 is die vrouw uit Nieuwendijk, Gemeente Altena. Op 21 februari opgenomen met klachten in het ziekenhuis van Gorinchem, en vervolgens naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht en daar positief getest.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als iemand info over, 8, 9 en 10 heeft update ik de OP wel.
1 Carnavalvierder uit Loon op Zand, in Italië geweestquote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als iemand info over, 8, 9 en 10 heeft update ik de OP wel.
Nederland op 13 maartquote:
-edit- inderdaad, ik pas mijn lijstje aan.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
8 is die vrouw uit Nieuwendijk, Gemeente Altena. Op 21 februari opgenomen met klachten in het ziekenhuis van Gorinchem, en vervolgens naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht en daar positief getest.
9. Man uit Coevorden, onbekend waar die het virus heeft opgelopen, wel 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg
10. Vrouw uit Tilburg
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:33 schreef Jane het volgende:
[..]
-edit- inderdaad, ik pas mijn lijstje aan.
quote:Verder gaat het om een vrouw uit Tilburg en een man uit Coevorden. Hij vierde zeker drie dagen lang carnaval in de Kruikenstad. Er is geen relatie tussen deze drie personen. Ze waren ook niet in dezelfde cafés.
Toerisme wordt sowieso hard geraakt. Een aantal Disney parken is bijvoorbeeld ook gesloten.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Italië kan het zomerseizoen serieus afschrijven zo.. wat een klap voor dat land zeg
Hoe kun je dat zo stellig beweren?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef hjansen82 het volgende:
Die quarantaine maatregelingen werken helemaal niet. En dat had ik ook niet verwacht.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef hjansen82 het volgende:
Die quarantaine maatregelingen werken helemaal niet. En dat had ik ook niet verwacht.
Welke quarantaine?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef hjansen82 het volgende:
Er wordt al jaren geroepen dat we te afhankelijk zijn van China. Maar waarom zouden we daar iets aan gaan doen, want lekker makkelijk, lekker goedkoop etc etc.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als er niet heel snel weer bootjes met allerlei consumptiegoederen en halffabrikaten vanuit China onze kant op komen, dan is het missen van een paar toeristen in Italië nog de minste zorg voor de economie.
Allerlei bedrijfsprocessen beginnen door de Chinese lockdown strubbelingen te vertonen, wat weer een negatieve invloed heeft op afnemers en uiteindelijk winkels.
Inmiddels gaat het ook niet meer om het proberen te voorkomen, maar te vertragenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:34 schreef hjansen82 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 18:35:07With this update, the number of fatalities worldwide has reached 3,000. More than 88,000 confirmed cases, of which 42,417 people have recovered. https://t.co/fwXixmbGpt reageer retweet
Tenzij warm weer zo rond mei het in 1 klap laat verdwijnen. Maar dit is op dit moment wensdenken vrees ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Italië kan het zomerseizoen serieus afschrijven zo.. wat een klap voor dat land zeg
Daar gaat mijn vakantiequote:Op zondag 1 maart 2020 18:33 schreef Koen. het volgende:
Italië meldt 500+(!) nieuwe gevallen!
https://twitter.com/marcodifonzo/status/1234165809263652864?s=21
Nee hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tuurlijkwij verprutsen het alleen met een factor 10
hemellief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |