abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 mei 2021 @ 12:01:51 #151
163650 Greys
pi_199402045
Over de vorige foto:
Maar jullie zien straks op tv dus NUL groen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199402310
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef Cee het volgende:
Griekenland 🇬🇷
Vanuit de zaal gezien zit je grotendeels naar een gigantisch groot scherm en wat groene smurfen en een meisje in een paars glitterpak te kijken. Maar ook dát is fascinerend, want je ziet wat voor capriolen er uitgehaald moeten worden om het gewenste effect op tv te krijgen. En dat lukt! En toch… nu we weten wat er komt ga je kritischer kijken naar het geheel en valt op dat de truc met de green screen trap leuk gedaan is, maar eigenlijk verder niet echt in het totaalplaatje past, aangezien het niet aansluit op de stad waarin Stefania en haar witte dansende broekmannen zich moet bevinden.
Het nummer is een uitdaging voor haar stem (en uithoudingsvermogen), waardoor ze af en toe wel een beetje uit de bocht vliegt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199403162



  Moderator donderdag 13 mei 2021 @ 13:40:53 #154
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199403381
pi_199403636
Griekenland 🇬🇷
Vanuit de zaal gezien zit je grotendeels naar een gigantisch groot scherm en wat groene smurfen en een meisje in een paars glitterpak te kijken. Maar ook dát is fascinerend, want je ziet wat voor capriolen er uitgehaald moeten worden om het gewenste effect op tv te krijgen. En dat lukt! En toch… nu we weten wat er komt ga je kritischer kijken naar het geheel en valt op dat de truc met de green screen trap leuk gedaan is, maar eigenlijk verder niet echt in het totaalplaatje past, aangezien het niet aansluit op de stad waarin Stefania en haar witte dansende broekmannen zich moet bevinden.
Het nummer is een uitdaging voor haar stem (en uithoudingsvermogen), waardoor ze af en toe wel een beetje uit de bocht vliegt.
~The present is all there is~
  donderdag 13 mei 2021 @ 14:55:00 #157
2681 Dave
Aardig op drave
pi_199404534
quote:
Ziet er op sommige punten best amateuristisch uit, witte kledingstukken die dansen tegen een achtergrondprogramma’s met wit er in. Schaduwen van de dansers op de green screen, waardoor het effect weg is. Nog werk aan de winkel!
:o)
pi_199404824
Ik vind dit effect wel beter geslaagd dan Ierland, maar het is nog niet naadloos.
Klinkt wel goed verder ^O^
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:08:33 #159
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199433123
Ik had er wat meer van verwacht. Het raakt me gek genoeg minder dan de clip.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  PR en moderator zondag 16 mei 2021 @ 01:34:43 #160
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199444989
Hier zie je een extra stukje van hoe dat greenscreen in z'n werk gaat met linksonder ook een scherm met hoe het in beeld komt :D


Zo zien wij 'onze Stefania' dus straks in Ahoy shinen _O- :D

Ik vind het trouwens echt knap hoe ze al die belting notes telkens hit als 18-jarige :o _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199485030
Bij Beau zong ze maandagavond een bijzondere versie van haar inzending.

https://www.gids.tv/video(...)le-versie-last-dance
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:20:55 #163
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199524094
Het ging vanmiddag allemaal goed en ze waren zichtbaar allemaal héél blij daarmee.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199531611
*O* *O* *O* *O*
pi_199532272
Mooie meid hoor, maar wat een suf nummer, en wat staat ze er als een poserend instagram tutje erbij...
  donderdag 20 mei 2021 @ 23:15:57 #168
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199532464
Het was goed vanavond!! Eindelijk presteert Griekenland weer eens. Gaaf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199544114
Zo jong, maar wat een podiumpresence zeg. Vond haar ook goed zingen. Ik denk dat we nog veel van haar zullen horen in de toekomst.

De act had van mij niet gehoeven. Origineel vond ik het wel, maar niet echt passend bij dit lied. Had gewoon een goede choreografie bedacht met de dansers. Had veel meer impact gehad denk ik. Ik ben bang dat dit niet de top 10 gaat halen met deze act.
~The present is all there is~
pi_199544199
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 02:45 schreef FlyingEagle het volgende:

Indrukwekkend om te zien vanuit de zaal
heel fascinerend dit. zit het nu al zeker 5 x achter elkaar opnieuw af te spelen. Als je ziet hoe snel ze alles moeten opbouwen en weer afbouwen. Hoe die dansers zich snel omkleden voor de laatste dans met Stefania. _O_
~The present is all there is~
pi_199553691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:00 schreef grazz het volgende:
Zo jong, maar wat een podiumpresence zeg. Vond haar ook goed zingen. Ik denk dat we nog veel van haar zullen horen in de toekomst.

De act had van mij niet gehoeven. Origineel vond ik het wel, maar niet echt passend bij dit lied. Had gewoon een goede choreografie bedacht met de dansers. Had veel meer impact gehad denk ik. Ik ben bang dat dit niet de top 10 gaat halen met deze act.
Ik ben het met je eens. Ze zingt prima, maar ik vind het niet echt werken op tv. Voor mij voelt het meer dat Griekenland een truc doet omdat ze die truc kunnen doen, en het haalt effectief de aandacht weg van het zwakke lied. Maar dat is het dan ook wel.
Ze beweegt ook niet soepel, meer ingestudeerd zonder enige spontaniteit. Dan had een microfoon die ze niet had moeten vasthouden iets fijner geweest voor haar.

Oef en die dansers (en zij) moeten hard werken :o
pi_199555194
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 13:18 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Ze zingt prima, maar ik vind het niet echt werken op tv. Voor mij voelt het meer dat Griekenland een truc doet omdat ze die truc kunnen doen, en het haalt effectief de aandacht weg van het zwakke lied. Maar dat is het dan ook wel.
Ze beweegt ook niet soepel, meer ingestudeerd zonder enige spontaniteit. Dan had een microfoon die ze niet had moeten vasthouden iets fijner geweest voor haar.

Oef en die dansers (en zij) moeten hard werken :o
Ja het voelt veel te geforceerd. Ik las ergens dat ze de ideeën van vorig jaar, voor het lied Super girl, hebben meegenomen naar het lied van dit jaar. Stefania zou dan als een supergirl opstijgen en over ons beeldscherm hebben gevlogen. Dat past dan ook wel bij dat nummer, maar niet echt bij dit lied. Je ziet idd dat Stefania wat houterig is.
~The present is all there is~
  zaterdag 22 mei 2021 @ 16:18:53 #174
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199556552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 15:11 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja het voelt veel te geforceerd. Ik las ergens dat ze de ideeën van vorig jaar, voor het lied Super girl, hebben meegenomen naar het lied van dit jaar. Stefania zou dan als een supergirl opstijgen en over ons beeldscherm hebben gevlogen. Dat past dan ook wel bij dat nummer, maar niet echt bij dit lied. Je ziet idd dat Stefania wat houterig is.
De act past inderdaad veel beter bij het liedje. Ze zullen wel gedacht hebben, dit is zo'n tof idee dit moeten we uitvoeren, ook al is het liedje veranderd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')