Mooi.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vond die vent in het midden bij de persco anders al behoorlijk minder koel als een paar dagen geleden.
Wat vind jij veelquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef Jojoke het volgende:
Mag hopen dat nu onmiddellijk alle mensen die in ziekenhuizen liggen met een longontsteking wel worden gecontroleerd. We gaan heel veel gevallen erbij krijgen deze week.
Iedereen even een handje geven om kennis te makenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo'n patient slepen ze natuurlijk eerste het hele Erasmus door om iedereen goeiedag te zeggen.
Qua mildheid is het dan wel weer een geruststelling. Als er op dit moment niet meer mensen dan normaal met longklachten in het ziekenhuis liggen of bij de huisarts zijn geweest. Dat moet artsen dan toch ook opgevallen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen het al hebben of hebben gehad.
Ja, maar al enige tijd wel 's ochtends een bericht.quote:
Waarom zouden ze? Zo lang diegene niet uit een risico gebied komt is er totaaaal geen aanleiding om het even na te gaanquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef deedeetee het volgende:
Wat een sukkels, was -en is- het niet allang tijd om iedere patiënt opname met ernstige longklachten bij opname ff een corona test te laten doen ?
Misschien zijn ze de tel kwijt?quote:
Er is ook niks aan de hand.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Qua mildheid is het dan wel weer een geruststelling. Als er op dit moment niet meer mensen dan normaal met longklachten in het ziekenhuis liggen of bij de huisarts zijn geweest. Dat moet artsen dan toch ook opgevallen zijn.
Belgenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:03 schreef crystal_meth het volgende:
Heb het niet gezien, maar gezien de reacties was het niet beter dan de Belgische persconferentie?
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo'n patient slepen ze natuurlijk eerste het hele Erasmus door om iedereen goeiedag te zeggen.
Ja, zou ook niet relaxed zijn als ik er achterkom dat ik het allemaal heb verneukt en mensenlevens op het spel heb gezet door mijn eigen onkunde.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vond die vent in het midden bij de persco anders al behoorlijk minder koel als een paar dagen geleden.
Nou ja, daar had @cardio_jacco het dus al over.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Qua mildheid is het dan wel weer een geruststelling. Als er op dit moment niet meer mensen dan normaal met longklachten in het ziekenhuis liggen of bij de huisarts zijn geweest. Dat moet artsen dan toch ook opgevallen zijn.
twitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:27:30I get a lot of messages from GP’s across NL with reports of “suspicious Pneumonia-cases and Flu-like illness” in a mild influenza season. That seems inconsistent to them. But they are not testing them for #corona due to the strict protocols with a necessary ✈️ history. reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 15:27:12The positive corona case in Rotterdam
history in Gorinchem is the perfect (PUBLICLY KNOWN) example of the disturbing messages I get from GPs reporting of high numbers of Pneumonia and Flu-like illnesses
o testing possibilities. reageer retweet
RIVM is nu al druk bezig met het kijken naar wie ze kunnen gaan slachtofferen als de storm straks gaat liggen. Zal wel weer de laagste ambtenaar in rang zijn, die ze hiervoor gaan slachtofferen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:58 schreef xzaz het volgende:
Rivm houdt het hoofd koel ipv op fok naar een topic kijken.
Wat een verwarrend gebrabbel van die Minister Bruins inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef VacaLoca het volgende:
Persco was lekker onduidelijk geformuleerd. Bruins bazelde dat er naar drie zaken werd gekeken:
- een kuchje
- grieperig
- in regio's met Corona geweest
En dat ze dat nu verbreden en verzoeken om als je last hebt van luchtwegen een dagje thuis te blijven.
Kan je op twee manieren intrepeteren:
- iedereen met luchtwegklachten kan beter even thuis blijven, ongeacht of die ook griep heeft of in besmette regio is geweest.
- iedereen die luchtwegklachten heeft en in besmette regio is geweest kan beter thuis blijven
Hij had totaal niet door dat het handig was om de verbrede definitie dan nog even in z'n geheel op te sommen.
Italië alleen zekerquote:Op zondag 1 maart 2020 17:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Italië gaat een zwaar jaar tegemoet, als toerisme uitblijft
De verbreding is vooral het feit dat ze de koortseis hebben laten vallen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:05 schreef p1no het volgende:
[..]
Lichte luchtwegklachten noem ik nou niet echt een verbreding, kuchen/hoesten kan ook al duiden daarop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |