Heilige koe = auto.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
ah nee, joh. Kom niet aan hun heilige koe.
Daar is geen geld voorquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef Jojoke het volgende:
Mag hopen dat nu onmiddellijk alle mensen die in ziekenhuizen liggen met een longontsteking wel worden gecontroleerd. We gaan heel veel gevallen erbij krijgen deze week.
Wat denk je wel niet wat dat kost!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef deedeetee het volgende:
Wat een sukkels, was -en is- het niet allang tijd om iedere patiënt opname met ernstige longklachten bij opname ff een corona test te laten doen ?
Maar gelukkig wel aan het protocol gehouden.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bron: website Beatrixziekenhuis
Het is dus niet eens bekend hoe/waar zij het heeft opgelopen, en dat al op 21 februariVer voor die eerste bekende patiënt donderdagavond.
We gaan gewoon Italië achterna. Waar ze niet voorbereid waren. Wij zogenaamd wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef Jojoke het volgende:
Mag hopen dat nu onmiddellijk alle mensen die in ziekenhuizen liggen met een longontsteking wel worden gecontroleerd. We gaan heel veel gevallen erbij krijgen deze week.
Prima, ik geef aan India door dat auto's heilig zijn en koeien niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heilige koe = auto.
Het gaat over vlees eten, dan is deze uitdrukking niet de juiste. Helemaal niet omdat je een heilige koe niet op zou eten.
Dus je hebt een patient die al flink ziek is en dan ga je die ook nog even verslepen van het ene ziekenhuis naar het andere.... Lijkt mij niet bijster slim, kan diegene in het Erasmus ook nog flink wat virusmateriaal rondstrooien.....quote:Op zondag 1 maart 2020 16:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bron: website Beatrixziekenhuis
Het is dus niet eens bekend hoe/waar zij het heeft opgelopen, en dat al op 21 februariVer voor die eerste bekende patiënt donderdagavond.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(zit nu terug te kijken, voetbal belangrijker)
Ja, zo'n patient slepen ze natuurlijk eerste het hele Erasmus door om iedereen goeiedag te zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Dus je hebt een patient die al flink ziek is en dan ga je die ook nog even verslepen van het ene ziekenhuis naar het andere.... Lijkt mij niet bijster slim, kan diegene in het Erasmus ook nog flink wat virusmateriaal rondstrooien.....
Het is dus al veel langer in NL als je daar ook nog de incubatietijd meerekenend, kan het al bijna een maand geleden zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
Als er iemand vanaf de 21e al in het ziekenhuis ligt, zou je kijken wie er nog meer met dezelfde symptomen in het ziekenhuis liggen vanaf die periode.. en dan een week eerder terug gaan.
Best een ding om na te lopen
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo'n patient slepen ze natuurlijk eerste het hele Erasmus door om iedereen goeiedag te zeggen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:58 schreef xzaz het volgende:
Rivm houdt het hoofd koel ipv op fok naar een topic kijken.
Hoeveel is dan in normaal Nederlands?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:59 schreef vuurbrood het volgende:
Zo een testkitje kost 2 donnies x 17 miljoen inwoners reken maar uit![]()
Beter pompen we dat geld in Zuid of Oost Europa
netjes voorstellen is wel het minstequote:Op zondag 1 maart 2020 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zo'n patient slepen ze natuurlijk eerste het hele Erasmus door om iedereen goeiedag te zeggen.
Ik vond die vent in het midden bij de persco anders al behoorlijk minder koel als een paar dagen geleden.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:58 schreef xzaz het volgende:
Rivm houdt het hoofd koel ipv op fok naar een topic kijken.
3 dagen en het eerste ziekenhuis is al uit de running. Ben benieuwd of dat ook volgens RIVM protocol is.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
screenshot voor het nageslacht
[ afbeelding ]
Ik denk dat heel veel mensen het al hebben of hebben gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil niet als paniekzaaier overkomen, maar dit voorspelt echt niet veel goeds v.w.b. ernst van de verspreiding inmiddels in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |