Risicogebied is over een week het zuiden van Nederlandquote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:VRMWB twitterde op zondag 01-03-2020 om 17:51:54Advies RIVM is alléén thuis te blijven met lichte luchtwegklachten als u in een van de risicogebieden bent geweest. #corona. reageer retweet
Kijk, dat zou kwalijk zijn. Wat zijn de bronnen hiervan?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere berichten gezien van huisartsen die vroegen om een test, maar dat het RIVM dat weigerde omdat de patiënt niet voldeed aan de richtlijnen. Erasmus heeft eigen faciliteiten, dus de mevrouw was daar waarschijnlijk ook getest als ze niet voldeed aan de RIVM richtlijnen.
Kennelijk waren er ook mensen die niet in die beroepen werken al van mening dat het protocol poep was.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij palletsorteerders, werklozen en wajongers wél gezond verstand.
Wat ga je ermee doen als je die bronnen weetquote:Op zondag 1 maart 2020 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kijk, dat zou kwalijk zijn. Wat zijn de bronnen hiervan?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen als je die bronnen weet
Extra Grand Prestige drinken deze dagen.quote:
Bestaat niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
Ga eens terug naar Stormfront.
Ik heb meerdere berichten gezien die het tegendeel beweerden.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere berichten gezien van huisartsen die vroegen om een test, maar dat het RIVM dat weigerde omdat de patiënt niet voldeed aan de richtlijnen. Erasmus heeft eigen faciliteiten, dus de mevrouw was daar waarschijnlijk ook getest als ze niet voldeed aan de RIVM richtlijnen.
https://www.rivm.nl/coron(...)antwoorden#nederlandquote:Het Erasmus MC en RIVM beschikken over goede laboratoriumtesten waarmee het virus aangetoond kan worden.
Na een stevige rukpartij, loopt het bij mij ook uit mijn hand.quote:
Ik heb net wel meer drank ingeslagen dan normaal!quote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Extra Grand Prestige drinken deze dagen.
Heerlijk met een toastje brie of wat oude brokkelkaas.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Erasmus MC GODENquote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coron(...)antwoorden#nederland
Erasmus MC kan dus zelf testen, andere ziekenhuizen zullen via het RIVM moeten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net wel meer drank ingeslagen dan normaal!
Volgens mij hebben die eigen faciliteiten. Ik las gisteren dat de tweede test voor Luxemburgers ook in Erasmus wordt gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En die konden wél ingaan tegen de almachtige RIVM?
Hoe kan het dat ze in Zuid-Korea met drive-in kunnen testen en hier allerlei labs ingeschakeld moeten worden?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coron(...)antwoorden#nederland
Erasmus MC kan dus zelf testen, andere ziekenhuizen zullen via het RIVM moeten.
Bedankt voor de variatietipquote:Op zondag 1 maart 2020 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerlijk met een toastje brie of wat oude brokkelkaas.
Teken aan de wand dat het hier wel enorm uit de klauwen moet lopenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ze in Zuid-Korea met drive-in kunnen testen en hier allerlei labs ingeschakeld moeten worden?
Die zijn er niet he, mensen hier schreeuwen gewoon wat. Vermoed ik - ik sta verder overal open voor.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen als je die bronnen weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |