quote:
FOK doet de laatste erg raar op mijn computer. dm.fok.nl loopt regelmatig zelfs helemaal vastquote:
ah de floorgasmequote:
tja dat kan ik ook nog wel herrinneren met mijn keyboardquote:
I knowquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:05 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
tja dat kan ik ook nog wel herrinneren met mijn keyboard
quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
I knowEn dan haalde je het net niet,
Wie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:13 schreef Kanaroe het volgende:
Om het in Fok!-termen te houden, het lijkt wel een Kloon
Nee joh, Eli en de band Inhalerquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie?
christmastsunami? =gewoon christmastsunami![]()
Nooit van gehoord maar idd: lijkt er erg opquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lijkt op pappie Bono Vox, vandaar Kloon
Hey stukquote:
He mooie lieve dame.quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:19 schreef kuolema het volgende:
Soms zit er ineens een kerstliedje in mijn hoofd![]()
Dezen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:47 schreef kree het volgende:
Deze net
https://open.spotify.com/(...)9v4aOiQQ2NSRqbEJd-lA
Ja dat is een live opname, van denk ik redelijk onbekende, ik kon het nl niet. Tja het heeft wel wat mag dat soort stijl wel en keertje door een echte rock chickquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is een live opname, van denk ik redelijk onbekende, ik kon het nl niet. Tja het heeft wel wat mag dat soort stijl wel en keertje door een echte rock chick
Ik heb de hele albums onderhand wel geluisterd op spotify. Tis best wel okay als je het mij vraagt. Maar leuke van dit topic er komt altijd meer, mijn smaak is breder als alleen dit hoor, veel brederquote:
Tja als toetsenist kan ik hier geen nee tegen zeggen natuurlijk, ouderwetse synths. Je hoort ze niet echt veel meer. Althans niet meer in de “analoge” stijl.quote:
Ik hou heel erg van film music, en dat mag zo een beetje elke instrument zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
Tja als toetsenist kan ik hier geen nee tegen zeggen natuurlijk, ouderwetse synths. Je hoort ze niet echt veel meer. Althans niet meer in de “analoge” stijl.
Met ipad en midi keyboard is hier trouwens wel weer heel veel appjes voor te vinden die dit namaken. Hmmms zo geen tijd nog om de meeste te testen die ik onderhand heb.
Owh ik ook hoor, luister het best vaak maar is ook in alle stijlen,quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van film music, en dat mag zo een beetje elke instrument zijn.
Ja klassiek bekend stuk samuel barber, lol moest het ook even opzoeken hoor, maar kon het wel van gehoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van film music, en dat mag zo een beetje elke instrument zijn.
Gaap. tis niet eens een liedjequote:
Ik kan dat prima hebbenquote:
Eh ja, gaat ie nog?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:14 schreef heracles het volgende:
[..]
Wat rijmt er op corona? Stoma, Oma,....Coma,....Aloa....
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 maart 2020 01:21 schreef heracles het volgende:
FFing shit is nog goe ook. Uhu Uhu(Mijn shit natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |