quote:
Dude, stel je niet aan. Ik zit hier met coronalongen nog vrolijk mee te posten mijn laatste dagen op aarde in de FOK!helquote:
Coronalongen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, stel je niet aan. Ik zit hier met coronalongen nog vrolijk mee te posten mijn laatste dagen op aarde in de FOK!hel
Jij hebt je UI al aangepast naar wat er dadelijk van je overblijftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, stel je niet aan. Ik zit hier met coronalongen nog vrolijk mee te posten mijn laatste dagen op aarde in de FOK!hel
Daar heb je mijn grote vriend weer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt je UI al aangepast naar wat er dadelijk van je overblijft
Ja. Volgelopen met bier. Nou ja, ik ben bang dat het geen grap is. Maar goed, ik ga ervanuit dat ik bij de gelukkige 90% zit die niet aan de zuurstof hoeft.quote:
Klopt. Ene Van Gogh heeft een schilderwerkje voor me gemaaktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt je UI al aangepast naar wat er dadelijk van je overblijft
Nee, ik laat alleen mijn banden van mijn onbetrouwbaar Italiaans race-ijzer roken soms.quote:
Geen idee wat je zegt, maar het is vast goed en of slecht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, ik laat alleen mijn banden van mijn onbetrouwbaar Italiaans race-ijzer roken soms.
Puntenjagen is zinloos, dat ben je met me eens toch.quote:
Beter punten snatsenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Puntenjagen is zinloos, dat ben je met me eens toch.
quote:
Ik deel jullie gewoon mijn zieleroerselen, lieve fokkertjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:32 schreef IxCalypso het volgende:
Verder niet echt boeiend want je jaagt punten.
Dat wijst op een stom spelletje op dit forum, een braindead spelletje
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beter punten snatsen
[..]
Ja ik weet het, maar ik kan niet slapen
The chase is better than the catch, girl.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Puntenjagen is zinloos, dat ben je met me eens toch.
Ik doe dat soms, jullie niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik deel jullie gewoon mijn zieleroerselen, lieve fokkertjes
We zijn gaan inzien dat je niet lullig moet doen over haar BBC-kwaliteitenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
Wat is het ineens trouwens dat Anouk zo populair is nu, dat was ze vroeger nooit.
Ze heeft altijd gevochten voor waar ze voor stond, en ze krijgt nu ineens pas die erkenning?
Hoe komt dat?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie zijn allemaal the though guys met no problems in life
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De muziek waar jij mee aan komt zetten altijd
Volgens mij zit jij zelf aan de geestverruimende middelenquote:
Hard gelachen weer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie zijn allemaal the though guys met no problems in life
Nee hoor, no drugs hier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij zelf aan de geestverruimende middelen
Problemen mee? Geen drugs ter wereld die me zo ver heen brengt als waar jij zitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
Maar ondertussen wel allemaal aan de drugs
Maar je wilt stiekem wel lekker gevuld worden!?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:50 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb die leegheidbestrijding niet nodig
Ja daar heb ik inderdaad problemen mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Problemen mee? Geen drugs ter wereld die me zo ver heen brengt als waar jij zit
Sober cause around me they be actin' like they're drunkquote:
Gut o gut, janken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja daar heb ik inderdaad problemen mee.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Problemen mee? Geen drugs ter wereld die me zo ver heen brengt als waar jij zit
Oh dat was een test bij Killemquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar je wilt stiekem wel lekker gevuld worden!?
De Alex die ik ooit kende die was wel echt erg leukquote:
Ik ben niet leuk, maar ik ben dan ook geen Alex.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De Alex die ik ooit kende die was wel echt erg leuk
Boze witte mannen haten altijd op witte vrouwen die het liefst door een grote donkere lul worden uitgewoond.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Mannen die moeite hebben met haar personality
Deze vrouwen/attitude is eng voor sommige mannen.quote:
Boze witte mannen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boze witte mannen haten altijd op witte vrouwen die het liefst door een grote donkere lul worden uitgewoond.
"De wulpse deernes van heden ten dage, pogen hun ten hemelschreiende existentiële leegte op te vullen met de pikken van mannen uit bavianenlanden."quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boze witte mannen haten altijd op witte vrouwen die het liefst door een grote donkere lul worden uitgewoond.
Dat komt van waar? En wat een bullshitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
"De wulpse deernes van heden ten dage, pogen hun ten hemelschreiende existentiële leegte op te vullen met de pikken van mannen uit bavianenlanden."
Anouk geeft ons het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat komt van waar? En wat een bullshit
Zo jij bent grappig zeg!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je opa was een boze witte man?
Dat komt van dezelfde site als degene die wij als dumpplaats gebruiken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat komt van waar? En wat een bullshit
Volgens mij wil je dat graag zien, maar valt de realiteit behoorlijk mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
Wat ik hier zie op dit forum is vaak vrouwonvriendelijke mannen, geen idee wat de afkomst altijd is.
Ze zijn er teveel.
Nou nee, dat valt niet mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat graag zien, maar valt de realiteit behoorlijk mee.
Hoi geeninspiratie1235quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
De realiteit van dit forum.
Ik vind dat niet meevallen.
Ja die las ik ook, nee daar lijk ik totaal niet op ^^quote:
Ik bepaal zelf wel waar ik grappen over maak.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja die las ik ook, nee daar lijk ik totaal niet op ^^
Maar daar hoef jij geen grapje van te maken, zij voelt dat zo schijnbaar.
Ik elke week zeggen zequote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent altijd wel extreem in iemand's perceptie.
Ga je gang.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik grappen over maak.
Je zit weer aan de coke, want dan reageer je altijd zo ^^quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik grappen over maak.
Volgens mij is dat helemaal niet aan jou om te bepalen. Ik ben zelf ook een erg dwars persoon hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik elke week zeggen ze
Terwijl ik totaal niet extreem ben, maar wel erg dwars, ik ben het zelden eens met mensen online.
Dus niet, dummie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je zit weer aan de coke, want dan reageer je altijd zo ^^
Aangezien hier ineens andere nicks opduiken in dit topic weet ik wel zeker dat ík bepaalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet aan jou om te bepalen. Ik ben zelf ook een erg dwars persoon hoor.
We gaan t weer proberen, slaap lekker poepies
Das wel mooiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus niet, dummie.
Daarom ga ik zometeen slapen. Ben moe.
Je hoeft hier niet te komen ,quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
De realiteit van dit forum.
Ik vind dat niet meevallen.
Geen zin in jouquote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te komen ,
Hou op met dat gedram en gezeur van je of blijf gewoon weg met dat geneuzel van je![]()
Ik heb in al die tijd 1 keer een andere nick genomen. Shame on me!!!!!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
Als je weer eens in een impulsieve bui heel laf je account op anoniem laat zetten en je daar een paar weken later alweer spijt van krijgt, dan heb ik nog een leuke suggestie voor jouw volgende username: IkVind.
Jezus, je lijkt Angela de Jong wel.
Fascinerend, meid!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit hier al zo lang Killem, dat wil je niet weten
Ik ken de Heideroosjes irlquote:
Je bent toch nog online? ^^quote:
Soms zijn clones leuker.quote:
Sommigen aan meer dan één.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 04:57 schreef IxCalypso het volgende:
I'm just an addict, zoals iedereen, iedereen aan iets anders
Prince en z'n lyrics
Jouw Ellie Goulding is mijn Princequote:
Je hebt het maar druk ineens, meest actieve avond ooit hier voor je in dit topicquote:
Ik hou niet van de onduidelijkheid, maar soms zijn ze aardiger ja ^^quote:
Gelukkig ben jij er om de tijdstippen te noteren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk ineens, meest actieve avond ooit hier voor je in dit topic
Ik heb geen tijd genoemdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om de tijdstippen te noteren.
Dat is dan toch jouw probleem?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hou niet van de onduidelijkheid, maar soms zijn ze aardiger ja ^^
Honeyyyyy
Hey Hoofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |