quote:
Dude, stel je niet aan. Ik zit hier met coronalongen nog vrolijk mee te posten mijn laatste dagen op aarde in de FOK!helquote:
Coronalongen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, stel je niet aan. Ik zit hier met coronalongen nog vrolijk mee te posten mijn laatste dagen op aarde in de FOK!hel
Jij hebt je UI al aangepast naar wat er dadelijk van je overblijftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, stel je niet aan. Ik zit hier met coronalongen nog vrolijk mee te posten mijn laatste dagen op aarde in de FOK!hel
Daar heb je mijn grote vriend weer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt je UI al aangepast naar wat er dadelijk van je overblijft
Ja. Volgelopen met bier. Nou ja, ik ben bang dat het geen grap is. Maar goed, ik ga ervanuit dat ik bij de gelukkige 90% zit die niet aan de zuurstof hoeft.quote:
Klopt. Ene Van Gogh heeft een schilderwerkje voor me gemaaktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt je UI al aangepast naar wat er dadelijk van je overblijft
Nee, ik laat alleen mijn banden van mijn onbetrouwbaar Italiaans race-ijzer roken soms.quote:
Geen idee wat je zegt, maar het is vast goed en of slecht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, ik laat alleen mijn banden van mijn onbetrouwbaar Italiaans race-ijzer roken soms.
Puntenjagen is zinloos, dat ben je met me eens toch.quote:
Beter punten snatsenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Puntenjagen is zinloos, dat ben je met me eens toch.
quote:
Ik deel jullie gewoon mijn zieleroerselen, lieve fokkertjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:32 schreef IxCalypso het volgende:
Verder niet echt boeiend want je jaagt punten.
Dat wijst op een stom spelletje op dit forum, een braindead spelletje
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beter punten snatsen
[..]
Ja ik weet het, maar ik kan niet slapen
The chase is better than the catch, girl.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Puntenjagen is zinloos, dat ben je met me eens toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |