Ik mis de grap?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom deed Ihattaren niet mee? Gebleseerd?
Hij was zo goed als onzichtbaar. En dat terwijl men stelde dat Berghuis niet zo heel veel beter was momenteel.quote:
Viel wel mee. Nadat Malacia voor de derde keer in de achtervolging moest kreeg ie geel omdat ie 'm vloerde.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij was zo goed als onzichtbaar. En dat terwijl men stelde dat Berghuis niet zo heel veel beter was momenteel.
Die wordt ook wel aardig verkracht doordat Faber kiest voor een werkertje op zijn plek.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Viel wel mee. Nadat Malacia voor de derde keer in de achtervolging moest kreeg ie geel omdat ie 'm vloerde.
Maar dat hij al weken niet z'n niveau haalt is duidelijk. Hij was ook niet helemaal fit, zag ik. Kreeg wat pijnstillers tijdens de warming up.
Moet ook veel effectiever worden maar dat hij talent heeft is duidelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Viel wel mee. Nadat Malacia voor de derde keer in de achtervolging moest kreeg ie geel omdat ie 'm vloerde.
Maar dat hij al weken niet z'n niveau haalt is duidelijk. Hij was ook niet helemaal fit, zag ik. Kreeg wat pijnstillers tijdens de warming up.
Was op een gegeven moment ook vergeten dat hij mee deed. Ventje komt er wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij was zo goed als onzichtbaar. En dat terwijl men stelde dat Berghuis niet zo heel veel beter was momenteel.
@onlogisch: Ihattaren kan er niks vanquote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Was op een gegeven moment ook vergeten dat hij mee deed. Ventje komt er wel.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@:onlogisch: Ihattaren kan er niks van
@:onlogisch een dag later: ik heb nooit gezegd dat Ihattaren er niks van kan.
Ik blijf nog heel even hangen om te kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@onlogisch Ik zei dat Ihattaren nooit de top ging halen, daar verandert één partijtje niks aanquote:Op zondag 1 maart 2020 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwuah.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef aTypisch het volgende:
ik ben bang dat je aan het einde van dit seizoen een beetje zo'n gevoel hebt als bij het laatste jaar van koeman: prima resultaat maar had meer in gezeten
dat ik dat nog zou zeggen dit seizoen
Ja, ze leken het zelf in het veld niet helemaal te beseffen. Er lagen echt veel mogelijkheden om PSV de nek om te draaien. Daarom was ook echt oprecht boos door deze 1-1.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef aTypisch het volgende:
ik ben bang dat je aan het einde van dit seizoen een beetje zo'n gevoel hebt als bij het laatste jaar van koeman: prima resultaat maar had meer in gezeten
Ja klopt, dat heb ik nu al een beetje. Aan de andere kant had Feyenoord dat seizoen gewoon kampioen moeten worden; dit seizoen is het vooral damage control geweest na een dramastart. Feyenoord speelt niet als een kampioenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef aTypisch het volgende:
Derde, heel misschien tweede, is een prima resultaat toch? Waarschijnlijk bekerfinale. Zolang we maar weer EL halen. Dat vind ik wel belangrijk, maar dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:12 schreef aTypisch het volgende:
Oogt wat vermoeid..tijd om hem was rust te gunnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom deed Ihattaren niet mee? Gebleseerd?
De sfeer in het uitvak is vaak niet optimaal tegen een subtopper uit de provincie. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oogt wat vermoeid..tijd om hem was rust te gunnen.
Waarom mocht Feyenoord geen uitsupporters meenemen? Voor zover ik weet zijn er nooit problemen tussen beide supportersgroepen.
Onder de indruk vn de sfeer in het Philips stadionquote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De sfeer in het uitvak is vaak niet optimaal tegen een subtopper uit de provincie. Daar heb je gelijk in.
Misschien stond je tv volume erg hard ?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onder de indruk vn de sfeer in het Philips stadion![]()
In het verleden was het uitvak 90min lang te horen
Hadden inderdaad op 4 punten kunnen komen van beide clubs, nu is dat 6 punten.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:45 schreef Haringkop het volgende:
De wedstrijd in Amsterdam maakt ons resultaat wel extra zuur. Twee punten onnodig verloren vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |