we hebben verder niet veel aanvallend te brengen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat je slechts 1x wisselt in een wedstrijd als deze.
Die Turk kan toch ook wat in aanvallende zin?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
we hebben verder niet veel aanvallend te brengen.
Ozyakup heeft toch meer pit in z'n donder wanneer Toornstra het niet brengt. Ik begrijp ook niet dat je Bozenik wisselt voor Narsingh. Gelijk werd Feyenoord tandeloos.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
we hebben verder niet veel aanvallend te brengen.
Hadden ze die 1-1 niet weg moeten gevenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:24 schreef DaMart het volgende:
Hier had veel meer ingezeten dan 1 punt. Feyenoord is op dit moment duidelijk beter dan PSV, maar helaas is dat uit de eindstand niet op te maken.
En vooral ook wat zorgvuldiger met de kansen om moeten gaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hadden ze die 1-1 niet weg moeten geven
2e plek is het hoogst haalbare, daar moet je reeel in zijn. En Ajax verslaan in de bekerfinale, dat zou werelds zijn.quote:
Ik niet, PSV verdiende geen punt.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dit, zat best een winstpartij in. Maar kan wel leven met een 1-1.
In de eerste helft had je het al moeten afmaken. Kut zooi man. En die voorzetten word je echt gestoord van.quote:
Euh oke.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef RvLaak het volgende:
KNVB is ook helemaal gek geworden:
KNVB: straks voetballen zonder doelpunten bij te houden
Omdat ik hem vandaag degelijk vind zou het opeens een topspeler zijn?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch zou fout geweest zijn in de tweede wereldoorlog.
Snowflakes kwekenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef RvLaak het volgende:
KNVB is ook helemaal gek geworden:
KNVB: straks voetballen zonder doelpunten bij te houden
Precies. Eerste helft had al 0-2 moeten staan en dan ook nog alle pech bij die bal van Bozenik.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de eerste helft had je het al moeten afmaken. Kut zooi man. En die voorzetten word je echt gestoord van.
Omdat je regelmatig iets zegt en vervolgens net doet of je van niks weet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik hem vandaag degelijk vind zou het opeens een topspeler zijn?![]()
Kapogod
Op de eerste 20 minuten in de tweede helft na was Feyenoord gewoon veel beter dan PSV. Echt zonde dat we al die kansen dan niet scoren, dit was een buitenkansje.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Eerste helft had al 0-2 moeten staan en dan ook nog alle pech bij die bal van Bozenik.
Vond Bozenik trouwens helemaal niet onaardig spelen.
stop er gewoon meequote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik hem vandaag degelijk vind zou het opeens een topspeler zijn?![]()
Kapogod
Jij komt met zo'n uitgesproken stelling, terwijl ik dat zo helemaal niet heb gezegd. Ik laat me geen woorden in de mond leggenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig iets zegt en vervolgens net doet of je van niks weet.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stop er gewoon mee
alleen maar irritant en niemand vindt het leuk
Das kut.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Duveldrinker het volgende:
Domfries zegt zelf dat hij zijn hand raakt. Pingel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |