quote:Op zondag 1 maart 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat prachtig bij mijn olijke en staalblauwe kijkers
Ik draag een nikaab wanneer ik naar buiten ga alleen mijn vriendin mag mijn schaambaard zienquote:Op zondag 1 maart 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat prachtig bij mijn olijke en staalblauwe kijkers
En dan nul doden, wellicht helpt bier #carnavalquote:Op zondag 1 maart 2020 16:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat we sowieso al een paar honderd gevallen in Nederland hebben rondlopen
Ik heb toen ik 5 was met bof en hersenvliesontsteking in Gouda langer dan een week in het ziekenhuis gelegen. Ik was toch echt behoorlijk ziek.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef Kyran het volgende:
Echt hele zieke kinderen zullen gelukkig niet in Gorinchem liggen. Daar hebben we in Nederland speciale ziekenhuizen voor.
Opvallend einde ja..quote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
bam die laatste vraag en dat antwoord
samengevat:
Vraag:
Er waren hier 2 weken geleden een aantal Chinezen, die moesten zonder aanleiding in quarantaine, zonder dat het aannemelijk was dat ze in contact waren geweest met corona
Nu weten we zeker dat er mensen in aanraking zijn geweest en die gaan niet in dezelfde quarantaine, is dat niet tegenstrijdig?
Antwoord:
Dat was omdat we die afspraken hadden met China, en die afspraken gelden nu niet, ehm einde interview
TERING
Meeste daarvan zijn rond de 20 en die tellen toch niet mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En gisteren nog 900 studenten naar Noord Italië met goedkeuring van RIVM.
Echt het geeft nóg minder vertrouwen. NL is helemaal niet zo goed voorbereid als ze vooraf zeiden.
Dit. Kansloos. We gaan Italië achterna. Over anderhalve week 1000 besmettingen hier. Fijn voor de verkoop van mijn huis dit. Godverdomme.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Dat ziekenhuis in Gorinchem is natuurlijk een 1 op 1 van dat faalziekenhuis in Italië
Broer van een collega moest van z'n werk wel twee weken weg van werk blijven na bezoekje aan lombardije (en ook wat ziekjes geloof ik)quote:Op zondag 1 maart 2020 16:12 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Opvallend einde ja..
De economie zou instorten als we iedereen uit de bekende risicogebieden (inclusief Noord-Italië) nu 2 weken in quarantaine zouden zetten.. en dat is precies waarom het niet gebeurd.
Alleen al op mijn afdeling zouden we dan direct een collega missen en op de afdeling van mijn vrouw zelfs 3.. trek dat maar eens landelijk door.
NL kan niet omschakelen, van gewoon nuchter naar kritisch, preventief, proactief. Nederland blijft in nuchter en laks hangen terwijl we al weken eerder hadden moeten schakelen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En gisteren nog 900 studenten naar Noord Italië met goedkeuring van RIVM.
Echt het geeft nóg minder vertrouwen. NL is helemaal niet zo goed voorbereid als ze vooraf zeiden.
Maar Nederlanders zijn eigenwijs, dus volgende week 2000 cases erbij. Want het is maar een griepje.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op tijd vrienden
15:58
Dus voor de Nederlanders met luchtwegklachten die teruggekeerd zijn uit gebieden waar het virus flink verspreid is, luidt het advies van het RIVM: ,,Ga even niet werken, niet naar een feest, pas op de plaats", zegt Jaap van Dissel van het RIVM.
AD
Heeft na carnaval en zelfs het dagelijkse forenzen toch al geen zin meer.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:12 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Opvallend einde ja..
De economie zou instorten als we iedereen uit de bekende risicogebieden (inclusief Noord-Italië) nu 2 weken in quarantaine zouden zetten.. en dat is precies waarom het niet gebeurd.
Alleen al op mijn afdeling zouden we dan direct een collega missen en op de afdeling van mijn vrouw zelfs 3.. trek dat maar eens landelijk door.
Jammer dat zijn baas niet baas van het RIVM is.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Broer van een collega moest van z'n werk wel twee weken weg van werk blijven na bezoekje aan lombardije (en ook wat ziekjes geloof ik)
ok, dan niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh?
Heb jij je naam al aangepast voor de toekomst?
Jammer dat het Leo Driessen niet is.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand in het PSV-stadion met een mondkapje, sukkel.
We zijn op dit soort momenten wel echt teveel polderaars jaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef Xenorium het volgende:
[..]
NL kan niet omschakelen, van gewoon nuchter naar kritisch, preventief, proactief. Nederland blijft in nuchter en laks hangen terwijl we al weken eerder hadden moeten schakelen.
Heb het idee dat je beter nu in Singapore, Zuid-Korea kunt zijn dan in Europa.
3 Nieuwe gevallen in Tsjechië en ook gelijk de eerste van het land.twitter:CT24zive twitterde op zondag 01-03-2020 om 16:04:12´IVĚ: V Česku jsou tři lidé naka¸ení koronavirem. Mimořádný brífink ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha na na¨em Facebooku. https://t.co/LGyCqCbZS3 reageer retweet
Op mijn werk hebben ze zelfs baardkapjes. Aangezien ik ook een baardje heb ben ik die op de OK verplicht te dragen. Absoluut geen gezicht.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik had graag wat meer hygiëne aanwijzingen gehad, zo heb ik een forse stoere baard nu, is dat besmettelijker omdat er van alles in blijft hangen of fungeert die juist als buffer voor de griep?
Was zelfs nog voordat eerste besmetting hier bekend wasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heeft na carnaval en zelfs het dagelijkse forenzen toch al geen zin meer.
[..]
Jammer dat zijn baas niet baas van het RIVM is.![]()
Die staat zometeen overal op internet. Blijf dan thuis van zoiets als je bang bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand in het PSV-stadion met een mondkapje, sukkel.
Als je daar zonder mondkapje buiten komt dan vliegt er een drone achter je aan en die schiet je kapot, omdat je een beetje verkouden bentquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef Xenorium het volgende:
[..]
NL kan niet omschakelen, van gewoon nuchter naar kritisch, preventief, proactief. Nederland blijft in nuchter en laks hangen terwijl we al weken eerder hadden moeten schakelen.
Heb het idee dat je beter nu in Singapore, Zuid-Korea kunt zijn dan in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |