Ik denk dat we sowieso al een paar honderd gevallen in Nederland hebben rondlopenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoeveel zouden er nu al een 1e positieve test hebben, maar nog geen 2e test (dus geen nieuwsbericht) vraag ik me dan af.
Ik was op de zondagavond van carnaval op Tilburg centraal. Volle treinen alle kanten opquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef TheVulture het volgende:
En niet om het een of ander, maar ik heb ook genoeg mensen uit Tilburg in Den Bosch carnaval zien vieren (getuige de kleuren van hun das), dus je kunt ook niet uitsluiten dat het zich niet enkel tot Tilburg beperkt qua carnavalsbesmettingen....
Snotteren is geen symptoom, alleen hoesten/benauwd (en koorts)quote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef KleineRozeKabouter het volgende:
[..]
Sja we zijn hier in huis ook allemaal strontverkouden met lichte koorts, maar niet in een risicogebied en volgens mij heeft half NL hier momenteel last van.
Tilburg Centraal bestaat nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:07 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik was op de zondagavond van carnaval op Tilburg centraal. Volle treinen alle kanten op
Als het gaat om de laatste evacuees uit Wuhan dan was het inderdaad de Chinese overheid die de Nederlandse bevolking in bescherming nam, go figure, en de Nederlandse prutsautoriteiten die van niets wisten en niets wilden.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
bam die laatste vraag en dat antwoord
samengevat:
Vraag:
Er waren hier 2 weken geleden een aantal Chinezen, die moesten zonder aanleiding in quarantaine, zonder dat het aannemelijk was dat ze in contact waren geweest met corona
Nu weten we zeker dat er mensen in aanraking zijn geweest en die gaan niet in dezelfde quarantaine, is dat niet tegenstrijdig?
Antwoord:
Dat was omdat we die afspraken hadden met China, en die afspraken gelden nu niet, ehm einde interview
TERING
In dat ziekenhuis alleen al is iedereen besmet, dan nog die carnaval in Tilburg en die andere gevallen die eerst rustig rondjes door Nederland liepen net als die ene man.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat we sowieso al een paar honderd gevallen in Nederland hebben rondlopen
Gaan zelfs carnavalsbussen vanuit Tilburg naar bijvoorbeeld Den Bosch.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef TheVulture het volgende:
En niet om het een of ander, maar ik heb ook genoeg mensen uit Tilburg in Den Bosch carnaval zien vieren (getuige de kleuren van hun das), dus je kunt ook niet uitsluiten dat het zich niet enkel tot Tilburg beperkt qua carnavalsbesmettingen....
Ik ben verbijsterdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als het gaat om de laatste evacuees uit Wuhan dan was het inderdaad de Chinese overheid die de Nederlandse bevolking in bescherming nam, go figure, en de Nederlandse prutsautoriteiten die van niets wisten en niets wilden.
Op dat laatste punt is er sindsdien niet heel veel veranderd.
Scheer hem maar af, een forse baard is sowieso geen kijkquote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik had graag wat meer hygiëne aanwijzingen gehad, zo heb ik een forse stoere baard nu, is dat besmettelijker omdat er van alles in blijft hangen of fungeert die juist als buffer voor de griep?
Die baard is helaas ongeschikt als je een mondkapje correct wil dragen ...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik had graag wat meer hygiëne aanwijzingen gehad, zo heb ik een forse stoere baard nu, is dat besmettelijker omdat er van alles in blijft hangen of fungeert die juist als buffer voor de griep?
Afbellenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef Coppi het volgende:
Hoor net dat het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem is gesloten. Ik zou morgen een afspraak hebben met een collega uit dat ziekenhuis.
Wanneer 1 cm sneeuw wordt voorspelt is het land al in rep roer en ligt de samenleving al op ze gat hier in Nederland.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En gisteren nog 900 studenten naar Noord Italië met goedkeuring van RIVM.
Echt het geeft nóg minder vertrouwen. NL is helemaal niet zo goed voorbereid als ze vooraf zeiden.
Zaterdag Tilburg, zondag Den Bosch, dinsdag mss nog Kuukse kroegentochtquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Zo heb ik het ook gehoord.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmm was het niet juist bijgesteld naar luchtwegklachten ongeacht waar je geweest bent?
Beter ga je Facetimen ... of skypen ...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef Coppi het volgende:
Hoor net dat het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem is gesloten. Ik zou morgen een afspraak hebben met een collega uit dat ziekenhuis.
Staat prachtig bij mijn olijke en staalblauwe kijkersquote:Op zondag 1 maart 2020 16:09 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Scheer hem maar af, een forse baard is sowieso geen kijk
Ja die helpen toch niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Die baard is helaas ongeschikt als je een mondkapje correct wil dragen ...
Kijke?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat prachtig bij mijn olijke en staalblauwe kijkers
Gezien het haast slapstick achtige amateurisme dat het RIVM al weken tentoonspreidt mag dat toch niemand meer verrassen? En zijn we allemaal de Q-koorts al vergeten?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Greys het volgende:
En gisteren nog 900 studenten naar Noord Italië met goedkeuring van RIVM.
Echt het geeft nóg minder vertrouwen. NL is helemaal niet zo goed voorbereid als ze vooraf zeiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |