Ik ben er bang voor ja... en dat was redelijkerwijs ook wel te verwachten... ik snap dat je geen paniekvoetbal wil vanuit de overheid en het RIVM, maar dit was wel heel naïef natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Jano9 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar hoe die vent uit Coevorden besmet is geraakt. Als het Tilburg is dan lopen er nu nog meer corona geïnfecteerden daar rond.
Als personeel in/uit mag en patiënten mogen naar huis dan is het geen lockdown.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wie? Beatrixziekenhuis? Ja, nemen geen patiënten meer op, niemand mag er in/uit behalve personeel.
We kunnen nog eens een klein ziekenhuis openhoudenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Dat ziekenhuis in Gorinchem is natuurlijk een 1 op 1 van dat faalziekenhuis in Italië
Is toch niet zo moeilijk, carnaval vier je in een kleine kringquote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef hollandia02 het volgende:
15:55
Het is belangrijk, beklemtoont het RIVM, dat duidelijk wordt hoe de patiënten in Tilburg en Coevorden besmet zijn geraakt.
Ze zijn beide in Tilburg geweest met Carnaval,
Het eerste geval was in Tilburg met CARNAVAL
Ik denk dat ze het opgehaald hebben uit Iran ofzo man
In Nederland is dat al een lockdown natuurlijk. Beetje pappen en nathouden toch.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als personeel in/uit mag en patiënten mogen naar huis dan is het geen lockdown.
Het liefst alleen met een flesje GHB en wat slagroompatronen volgens het RIVMquote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk, carnaval vier je in een kleine kring.
Inderdaad lekker op tijd ditquote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op tijd vrienden
15:58
Dus voor de Nederlanders met luchtwegklachten die teruggekeerd zijn uit gebieden waar het virus flink verspreid is, luidt het advies van het RIVM: ,,Ga even niet werken, niet naar een feest, pas op de plaats", zegt Jaap van Dissel van het RIVM.
AD
Slijptolquote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef butz0rs het volgende:
Is slijptol er niet, voor wat kritische vragen?
Hadden ze beter voor carnaval even over na kunnen denken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op tijd vrienden
Dus voor de Nederlanders met luchtwegklachten die teruggekeerd zijn uit gebieden waar het virus flink verspreid is, luidt het advies van het RIVM: ,,Ga even niet werken, niet naar een feest, pas op de plaats", zegt Jaap van Dissel van het RIVM.
AD
En rekenen we daar Tilburg nu wel of niet toe ?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op tijd vrienden
AD
Had dit inderdaad 4 dagen geleden al geroepen, voor wat het waard was....quote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op tijd vrienden
AD
Het lijkt mij echt niet goed als je een week lang de verkeerde behandeling krijgt.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
k een foto van de longen een overleden griepslachtoffer, die longen zaten serieus vol met tientallen ronde gaten van de abcessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |