Ik kan prima al m'n werk vanuit thuis doen. Remote Desktop en meetings via Teams/Skype. Zou slim zijn als iedereen die dat kan, dat doet. Maja sociale druk van aanwezigheidsplicht hequote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eerst niemand testen en nu ineens bij iets van kuchen en iets van koorts meteen 2 weken thuisblijven
Volgens mij thuisblijven en wachten of t over gaat of erger wordt, en bij t laatste dan je dok bellenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Bloep2 het volgende:
Maar moet je nu huisarts bellen als je een beetje kucht, zelfs als je niet in infectiegebied bent geweest? Onduidelijk..
Leuk bedacht wel inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef Confetti het volgende:
https://www.zerohedge.com(...)ntined-brothel-spain
Lastig uitleggen aan je vrouw ditquote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef Confetti het volgende:
https://www.zerohedge.com(...)ntined-brothel-spain
Niezen was geen symptoom toch? .quote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik durf morgen echt niet te niesen op mijn werk en ik nies minstens 7 keer per dag
Heel hard
Ik ging alleen even een biertje drinken, echt!!!11!!!1!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lastig uitleggen aan je vrouw dit
Uh ja, sorry, uhm ik zit in quarantaine .... in uhm, tsja, een bordeel. Ik was er voor een vriend, echt waar.
Wie? Beatrixziekenhuis? Ja, nemen geen patiënten meer op, niemand mag er in/uit behalve personeel.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
Zijn ze nu in lockdown of niet? Geef eens ja / nee antwoord?
quote:
Zijn natuurlijk wel de mensen die het kunnen overdragen naar andere patienten. Dus denk dat ze sowieso 24 uur (duur van de test) in lockdown gaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogen de medewerkers van t ziekenhuis nu ook niet naar buiten
Buurman en Buurman wordt opgenomen met twee Neumann TLM103 microfoons. Die goed staan gericht.quote:
Ja mja, incubatietijdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk wel de mensen die het kunnen overdragen naar andere patienten. Dus denk dat ze sowieso 24 uur (duur van de test) in lockdown gaan.
Aangezien ze geen link hebben kunnen vinden van bezochtte locaties tussen die twee patiënten is er dus waarschijnlijk nog een patiënt zero ergens in Tilburg geweest. Tenminste, dat lijkt mij een logische aanname.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:59 schreef hollandia02 het volgende:
15:55
Het is belangrijk, beklemtoont het RIVM, dat duidelijk wordt hoe de patiënten in Tilburg en Coevorden besmet zijn geraakt.
Ze zijn beide in Tilburg geweest met Carnaval,
Het eerste geval was in Tilburg met CARNAVAL
Ik denk dat ze het opgehaald hebben uit Iran ofzo man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |