Wat een aanname weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jojoke het volgende:
Dus die vrouw ligt een week lang op het IC, maar wordt niet getest vanwege de criteria van het RIVM. Ik heb het met haar te doen, want die heeft ondertussen waarschijnlijk forse longschade
In ieder geval niet aan microfoons. Dat is duidelijk, man man man wat een vertoning.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef PirE het volgende:
Gelukkig kunnen we vanaf vandaag weer onze belastingaangifte doen, toch mooi om te zien hoe goed ons geld besteed wordt.
Via de app gaat t makkelijkerquote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Behalve dat die site al de halve dag plat ligt.
Jazeker lekker uitgaan van het slechtste!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jojoke het volgende:
Dus die vrouw ligt een week lang op het IC, maar wordt niet getest vanwege de criteria van het RIVM. Ik heb het met haar te doen, want die heeft ondertussen waarschijnlijk forse longschade
Yup, en voor zover ik net begreep geen actieve link met de persoon in Loon op Zand die ook in Tilburg was geweest.... nu weet ik niet of die uit Coevorden ook een link naar Italie of Azie heeft, maar anders hebben we hier dus formeel ook een probleem qua besmettingshaard...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jano9 het volgende:
Die uit Coevorden heeft het dus opgelopen in Tilburg tijdens Carnaval? Hoeveel zou hij in de tussentijd dan niet besmet hebben.
Uitermate knullige vertoning inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
In ieder geval niet aan microfoons. Dat is duidelijk, man man man wat een vertoning.
Eerst niemand testen en nu ineens bij iets van kuchen en iets van koorts meteen 2 weken thuisblijvenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jojoke het volgende:
Zag van de week een foto van de longen een overleden griepslachtoffer, die longen zaten serieus vol met tientallen ronde gaten van de abcessen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jojoke het volgende:
Wel heel toevallig dat daar de eerste patiënt ook vandaan komt, maar gelukkig was die niet besmettelijk tijdens het carnavalquote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jano9 het volgende:
Die uit Coevorden heeft het dus opgelopen in Tilburg tijdens Carnaval? Hoeveel zou hij in de tussentijd dan niet besmet hebben.
Coevorden? Heb een stukje van de persco gemist. Maar de teller staat nu op 10?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Jano9 het volgende:
Ik zet deze even vast.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef Confetti het volgende:
In Nederland betekenen proportionele maatregelen vooral dat de economie niet geschaad mag worden. Grenzen wagenwijd open, vliegtuigen mogen naar de hel vliegen en terug, en ga zo maar door. Ohja, niemand mag eigenlijk last hebben van de 'bestrijding'.
Daarom is dit het begin van een explosie van infecties. Het enige positieve is een relatief hoogopgeleide bevolking die wel verstandig kan handelen.
Gelukkig Noord-Italië is veiligquote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
de nos nuanceert voordat morgen heel nederland thuis blijft
5 MINUTEN GELEDEN
Minister Bruins: blijf bij luchtwegklachten een dagje thuis
Minister Bruins voor Medische Zorg adviseert mensen die in China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, uit voorzorg thuis te blijven bij luchtwegklachten.
Alcohol werkt desinfecterendquote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef zipcon het volgende:
Het carnaval is immuun voor coronavirus stelt de man.
Italie zien we nog steeds niet als een probleemgebied? Mi gadoquote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Minister Bruins voor Medische Zorg adviseert mensen die in China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, uit voorzorg thuis te blijven bij luchtwegklachten.
Bureaucratie. Iedereen weet het, maar je moet het zeker weten.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wel heel toevallig dat daar de eerste patiënt ook vandaan komt, maar gelukkig was die niet besmettelijk tijdens het carnaval
Italië dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |