Iedereen een gratis sixpack Coronaquote:Op zondag 1 maart 2020 14:11 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom er een persconferentie komt. Is er iemand overleden of is er een besmettingshaard gevonden?
Jij ziet niet in welke gevolgen heel dit virus allemaal kan hebben. Die zijn reëel. Me dunkt.quote:
Je houdt dat virus toch niet tegen, met besmettelijkheid vóór je ziek wordt en deze lange incubatietijd. Het is compleet zinloos om iedereen in quarantaine te plaatsen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Enige wat ze zeggen is "ze zijn bekend bij het RIVM en worden gemonitord". Nee, bedankt! Dat gaat helpen jongens.
Zelfde met die eerste patiënt uit Tilburg. Lekker vrouw en kinderen laten rondhuppelen, zodat ze mensen (inclusief hulpverleners) kunnen besmetten. Overheid heeft nu al ongelovelijk hard gefaald en wij zij nog geen week verder.
En er zijn maar 6 mensen besmet.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Enige wat ze zeggen is "ze zijn bekend bij het RIVM en worden gemonitord". Nee, bedankt! Dat gaat helpen jongens.
Zelfde met die eerste patiënt uit Tilburg. Lekker vrouw en kinderen laten rondhuppelen, zodat ze mensen (inclusief hulpverleners) kunnen besmetten. Overheid heeft nu al ongelovelijk hard gefaald en wij zij nog geen week verder.
gisteren tochquote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Was er nou vandaag in België ook een persco geplanned, of was dat net?
Lijkt me ook. Korea is net begonnen met de inzet van het leger. Ziekenhuizen inrichten en dergelijke. Het ding is, ze hebben nu 3500 cases. Wat als er straks 300.000 zijn. Of 3 miljoen. Of volgens die mensen van harvard 30 miljoen (als 50 tot 70 procent van de mensen geinfecteerd raakt in Korea)quote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij ziet niet in welke gevolgen heel dit virus allemaal kan hebben. Die zijn reëel. Me dunkt.
Terecht, gaat hier ook gebeuren vermoedelijk in cirkels.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Jane het volgende:
In de UK wordt het publiek iig alvast mentaal voorbereid.twitter:guardian twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:39:42Coronavirus: Matt Hancock says shutting down UK cities may become necessary – latest updates https://t.co/eXkIyjyVjN reageer retweet
Ik quote dit bericht over een paar dagenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En er zijn maar 6 mensen besmet.
Dus wie heeft het nou bij het juiste eind?
Je hebt er gewoon geen kaas van gegeten, geeft niet.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En er zijn maar 6 mensen besmet.
Dus wie heeft het nou bij het juiste eind?
Je hebt er gewoon geen kaas van gegeten, geeft niet.
RIVM en meneer Bruins zijn een stel prutsers ze parasiteren gewoon op de kosten van de Nederlandse belastingbetalerquote:Op zondag 1 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://www.hln.be/nieuws(...)-te-kussen~a283ebc5/quote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Was er nou vandaag in België ook een persco geplanned, of was dat net?
"We allemaal" moet dan wel iedereen wereldwijd zijn he?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:18 schreef Za het volgende:
[..]
Terecht, gaat hier ook gebeuren vermoedelijk in cirkels.
Wanneer we allemaal 2 weken binnenblijven en zijn we er vanaf. (los van objecten, voedsel en dieren).
Deal.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik quote dit bericht over een paar dagenAls je kijkt hoe het in andere landen verloopt weet je genoeg. Jij kijkt niet verder dan je neus lang is, geeft niet.
En als je ziek wordt binnen die 2 weken? Ziek zijn kan wel 4 tot 6 weken duren.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:18 schreef Za het volgende:
[..]
Terecht, gaat hier ook gebeuren vermoedelijk in cirkels.
Wanneer we allemaal 2 weken binnenblijven en zijn we er vanaf. (los van objecten, voedsel en dieren).
Waarom zou je maanden aanmodderen, de economie verwoesten en een besmettingsholf niet proberen af te wenden wanneer je die mogelijkheid hebt.
China doet het, Italië ook, hoeft niet het hele land, maar waar een uitbraak is, gelijk een cirkel eromheen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:19 schreef Zilverberk het volgende:
"We allemaal" moet dan wel iedereen wereldwijd zijn he?
Onhaalbaar.
Bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:20 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik hoor dat alle verloven bij de politie vanaf morgen worden ingetrokken dat belooft nog wat
Van wie hoor je dat?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:20 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik hoor dat alle verloven bij de politie vanaf morgen worden ingetrokken dat belooft nog wat
Dan wordt je opgehaald door personeel in hazmatsuits en in quarantaine verzorgd, nu kan dat nog.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En als je ziek wordt binnen die 2 weken? Ziek zijn kan wel 4 tot 6 weken duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |