quote:Op zondag 1 maart 2020 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moen kan het winnen met alleen overdag hier te zijn.
[..]
Nog een dagje vrij is ook lekker
Laters akborquote:Op zondag 1 maart 2020 09:52 schreef aKboR het volgende:
Ik ga lekker wakker proberen te worden nu..
Laters..
ow nee ik ga niet de hele avond mobiel zitten, heb niet zonder reden een laptop, plus dat ik series online kijk dus dat wil nietquote:Op zondag 1 maart 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, ik gooi zo tegen 18 uur mijn laptop uit en dan kijk ik af en toe nog mee op me foon of ipad. Maar vanaf 22.30 is het afgelopen
Waar zie jij Rob? Ik zie hem niet meer?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:52 schreef Nizno het volgende:
ja en vooral omdat mn koppie zegt... he tis dag, wakker
dag dag robbie
Zoooo, dan stuiter je alle kanten op.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:53 schreef dud0r het volgende:
Gewoon wat speed snuiven en 48 uur dts'en om te winnen
Kijk ondertussen tv of videoland en kijk af en toequote:Op zondag 1 maart 2020 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee ik ga niet de hele avond mobiel zitten, heb niet zonder reden een laptop, plus dat ik series online kijk dus dat wil niet
Nee.quote:
Keihard de bolk zettenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoooo, dan stuiter je alle kanten op.
Lekker eten heb net een bak griekse yogurt met havermout opquote:
Zeg jij dat nu niet, dat gaat altijd misquote:
je vreet zn energiequote:Op zondag 1 maart 2020 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker eten heb net een bak griekse yogurt met havermout op
Wel wat wind, maar goed te doenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:55 schreef Nizno het volgende:
zon doet een poging, temp in huis stijgt zelfs al
O datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |